Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Marc sergeant: nissan GTR
    Jurgen van den broek: A6 en R8
    Wilfried peeters: peugeot rcz
    johan van summeren: golf en porsche 996 carrera
    Naar de koers geweest kefkie?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      naar den tv gekeken ja.
      Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        naar den tv gekeken ja.
        Die GTR van Sergeant zou 121000 € kosten. Als ik het goed heb kostte die toen hij hem kocht geen 90000€. VRT zou beter zijn cijfers checken ipv op de VTM toer te gaan.
        Adrih is correct

zelfde met de R8, ze laten een V8 zien met de specs van de V10
        BMW X5 45e

Comment

Adrih is correct

zelfde met de R8, ze laten een V8 zien met de specs van de V10
          Waar hebben jullie dat gezien?

Comment

• gisteren in dat programma over de Tour 2012 op 1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              gisteren in dat programma over de Tour 2012 op 1.
              Spijtig dat ik dat gemist heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Spijtig dat ik dat gemist heb.
                Bah, er werden een hoop onwaarheden ten toon gespreid. Verkeerde autospecs, overdreven prijzen en ander gestoef.

Als je persee wil kijken kan dat nog via 'net gemist'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Bah, er werden een hoop onwaarheden ten toon gespreid. Verkeerde autospecs, overdreven prijzen en ander gestoef.

Als je persee wil kijken kan dat nog via 'net gemist'
                  Puur daarvoor zou ik het bekijken :p het is altijd grappig als ze zo in de mist gaan. In de krant zie je het vaak. Een paar maand geleden ging er een artikel over een Ferrari 458 Italia. Stond er een foto in van een Mansory 458. Meestal bij de mercedes modellen als het over een standaard mercedes gaat, dat ze AMG foto's gebruiken.

Comment

• Herman Van Holsbeeck met een Mercedes E

Comment

• Kris Wauters heeft nu BMW 550Md

Comment

• Joris Vanderhaegen heeft een nieuwe Polo Blue Motion gekocht.

Comment

• wie is da?
                          BMW X5 45e

Comment

wie is da?
                            Zaalvoetbal?

Comment

wie is da?
                              Ne kwabbernoot met ne polo :-P

Comment

• en den david beckam heeft natuurlijk dezelfde als ik gekocht
                                ook astrid brian ,namelijk de pimpt out quinten tarantino jeep mobile truck pussywagon

Comment

• De Pussywagon in QT's Kill Bill was wel een Chevrolet Silverado SS , is nog wat anders dan een Jeep

Comment

• Jonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                                      Jonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...Tongeren.dhtml
                                      Hopelijk sluiten ze dergelijke msidadigers voor lange tijd op. Een omhooggevallen tweederangs voetballerke die denkt dat hij boven de wet staat. Walging tegenover dergelijke mensen overheerst momenteel bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk Berichten
                                        Jonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...Tongeren.dhtml
                                        de vorige was een witte X5, maar heeft het ook niet overleeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          de vorige was een witte X5, maar heeft het ook niet overleeft

,wat een snul,hopelijk word hij zwaar gestraft(en niet alleen met een boete)
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X