'k Heb de indruk da die kerel goed kan parkeren!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenJonathan Legear reed blijkbaar met een Porsche Panamera. Staat nu geparkeerd in een tankstation in Tongeren...
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...Tongeren.dhtml
Gelukkig dat er geen doden of zwaar gewonden zijn gevallen.'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Een zware gevangenisstraf + levenslange intrekking van het rijbewijs lijkt me de enige gepaste straf. Poging tot doodslag is naar mijn mening nogal altijd een zwaar msidrijf. Tevens zou zijn verzekering moeten weigeren om tussen te komen en alle schade op hem verhalen. Ik weiger om , via mijn verzekering , mee op te draaien voor dergelijke misdrijven.
Comment
-
Verzekering gaat de schade altijd vergoeden, ook als de bestuurder dronken of onder invloed van drugs was. Wel zal deze het bedrag dat ze aan de benadeelde partij hebben uitgekeerd terug vorderen. Dit gaat hem zéér veel geld kosten.
Wat mij betreft mogen ze die z'n rijbewijs levenslang intrekken. Die persoon heeft geen moreel besef. Na zijn daad is die gewoon uitgestapt en ging telefoneren. Om het slachtoffer heeft hij zich totaal niet bekommerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVerzekering gaat de schade altijd vergoeden, ook als de bestuurder dronken of onder invloed van drugs was. Wel zal deze het bedrag dat ze aan de benadeelde partij hebben uitgekeerd terug vorderen. Dit gaat hem zéér veel geld kosten.
Wat mij betreft mogen ze die z'n rijbewijs levenslang intrekken. Die persoon heeft geen moreel besef. Na zijn daad is die gewoon uitgestapt en ging telefoneren. Om het slachtoffer heeft hij zich totaal niet bekommerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenHopelijk sluiten ze dergelijke msidadigers voor lange tijd op. Een omhooggevallen tweederangs voetballerke die denkt dat hij boven de wet staat. Walging tegenover dergelijke mensen overheerst momenteel bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten+1. Krapuul is het, niet meer niet minder. Tegenwoordig alle bv's met dronkenschap gemoeid. Die presentatrice Tine Van den Brande blijkbaar ook al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk BerichtenGij hebt in u leven nog nooit iets misdaan precies ??
Wat een zielige reaktie hier , zo een bekke de pastoor die de dinaar neukt maar met zijn smoel zondag de schijnheilige uithangt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten+1. Krapuul is het, niet meer niet minder. Tegenwoordig alle bv's met dronkenschap gemoeid. Die presentatrice Tine Van den Brande blijkbaar ook al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk geef toe dat ik verleden jaar ook mijn eerste zware overtreding heb gedaan. Ik had namelijk mijn parkeerschijf vergeten te zetten in Turnhout en kreeg hiervoor terecht een retributie aangerekend van naar ik meen 20 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHoe kun je zoiets nou vergeten man? Waar zat je met je gedachten? Twee kruispunten terug was je zeker ook vergeten dat je naar de verkeerslichten moest kijken? Jeezes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenIk wil het niet geval Tine Van den Brande niet goed praten, maar da's nog wel een heel andere zaak dan hierboven. Zei zat denk ik maar net boven de limiet en heeft ook niemand schade toegebracht. Dat had ook niet in de media moeten komen voor mijn part.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichtenu heeft groot gelijk. Ik vond dit ook een onvergeeflijke fout van mezelf en heb dan ook 5 euro extra gestort. Voor de rest houd ik me altijd rigourreus aan de verkeersregels en een rood licht zal ik zeker nooit negeren.
Comment
Comment