Stijn Stijnen net met een nadarhek zien sleuren om zijnen X6 het stad in te krijgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenStijn Stijnen net met een nadarhek zien sleuren om zijnen X6 het stad in te krijgen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenStijn Stijnen net met een nadarhek zien sleuren om zijnen X6 het stad in te krijgen?
Karel Geraerts een A5 Sportback met dezelfde reclame.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWie zijn deze heren overigens ? Rare naam trouwens , Stijn Stijnen. Wie noemt zijn kind nu zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWie zijn deze heren overigens ? Rare naam trouwens , Stijn Stijnen. Wie noemt zijn kind nu zo.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenNo offence maar heb jij vroeger nog een Jag en Detomaso gehad... . U doet me me verdacht denken aan iemand die jaren geleden op dit forum zat.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb vroeger een 2CV Speciale en een Golf 4 SDI gehad.
die 2.0 van de golf moet wel echt vreselijk voor je zijn geweest, zo een koppelmonster, haast onberijdbaar in het dagelijkse verkeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenNu een witte Golf 6 Blue Motion met als enige optie 2 achterdeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenMet dikke 68 pk.
Zuinige wagen.
Auto kon 130 rijden, maar het duurde wel even om die snelheid te bereiken.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk heb vroeger een 2CV Speciale en een Golf 4 SDI gehad.
Comment
Comment