Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geert Hoste: Mercedes S-klasse 320? CDI als ik me ni vergis.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• @ Bentley van Nicolas Lombaerts: Mooie wagen, blinkt ook serieus. Alleen lijkt het logo van Bentley op de foto een rode achtergrond te hebben?
      BMW F10 535d
      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Wie is Nicolas Lombaerts ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Wie is Nicolas Lombaerts ??
          Google kost geld bij jou, dbrtwee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk Berichten
            @ Bentley van Nicolas Lombaerts: Mooie wagen, blinkt ook serieus. Alleen lijkt het logo van Bentley op de foto een rode achtergrond te hebben?
            De auto is pas ingeschreven op 20 december. Klopt een typisch kenmerk van de V8 versie.

Comment

• Arnage had dat vroeger ook. Green Label. Red Label. Black Label.

Comment

• Blijkbaar één of ander onbeduidend voetbalspelertje dat bij een ploegje in Rusland speelt. Je moet het maar weten.............

Comment

• Dank u DBR2, want ik wist het ook niet zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                    De auto is pas ingeschreven op 20 december. Klopt een typisch kenmerk van de V8 versie.
                    Azo . Weer iets bijgeleerd .
                    BMW F10 535d
                    Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Schoon!! Zou ik ook wel willen binnen 5 jaar

Comment

• overlaatst Eddie Murphy gezien met zijn SLS in vs VS
                        Lindsay Lohan heeft naast haar porsche ook nog een SL dacht ik
                        lets have some more member berries

Comment

Wie is Nicolas Lombaerts ??
                          Da's die gast met zijnen Bentley

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                            Schoon!! Zou ik ook wel willen binnen 5 jaar
                            Voetbal je dan?
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• nee bedankt , die verouderde Engelse brol is niet echt aan mij besteed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                overlaatst Eddie Murphy gezien met zijn SLS in vs VS
                                Lindsay Lohan heeft naast haar porsche ook nog een SL dacht ik
                                Die SL heeft ze geprakt, en denk niet dat ze nog centjes heeft een nieuwe te kopen .

heeft ,nog maar slechts een net worth van 500k - minstens 200k aan belastingsschulden
                                BMW X5 45e

Comment

• Johan Boskamp in een Nissan Juke.
                                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

nee bedankt , die verouderde Engelse brol is niet echt aan mij besteed.
                                    Bentley is nu toch Duits want onderdeel van VAG? Je kunt het eigenlijk zien als de Golf onder de luxewagens, maar dan met meer kofferruimte.

Comment

• Waar is de 'ik vind dit leuk'-knop ?
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Op dbr2 z'n neus. Wel hard genoeg op duwen.

Comment

• VW kan die Engelse rotzooi inderdaad best verkopen en investeren in meer toekomstgerichte voertuigen.

Comment

Working...
                                          X