Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
    Gecrasht door een klapband in Blanchimont. Is toch een bocht die makkelijk aan 200+ km/h genomen wordt.. dikke pech.
    Verkeerde bandjes erop?

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Lijkt me straf . Eerder een slechte band of iets scherps op het asfalt. Wie zal het zeggen..

Ge kunt bij wijze van spreken met een spiksplinternieuwe band op de autosnelweg ook een klapband krijgen bvb.

Comment

• Ik had begrepen dat hij idd over de rand van het circuit was gegaan.

't Is toch smijten met geld, ik dacht dat hij intussen ouder en wijzer was geworden, maar ja, wat wil je, een gast met een gemiddelde intelligentie, die omdat hij goed kan fietsen, plots 1.000.000€ bruto/jaar verdient.

Doet me denken aan die statistiek van NBA-basketballers, waarbij 80% 5 jaar na zijn carrière alles kwijt is.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• 1.000.000 en de rest, en dat 10 jaar lang --> 50.000 euro weggooien is voor Boonen niet meer dan als wij simpele stervelingen ons occasie speelgoedje van 7000 euro in de prak zouden rijden op een zondagnamiddag... Doet zeer, daar slaap je een week slecht van maar 't is ook maar een auto he, geen been af of zo.

Waar ik altijd meer compassie mee heb is met de filmkes op Youtube, van die gasten die met hunne CRX of nen SLK of weet niet wat voor daily, die nog lang niet afbetaald is, op de Nordschleife ne keer gaan tonen hoe goed ze kunnen rijden... Als je dan in één of andere bocht er uit gaat, ja dan is't huilen natuurlijk :-)))

Ben ook één keer een rondje op de Nordschleife geweest, eerlijk is eerlijk, met een ei in mijn broek en héééél voorzichtekes, awel eigenlijk moeten ze dat verbieden, da's miserie zoeken want daar zie je iets zenne met al die would-be piloten

Comment

Lijkt me straf . Eerder een slechte band of iets scherps op het asfalt. Wie zal het zeggen..

Ge kunt bij wijze van spreken met een spiksplinternieuwe band op de autosnelweg ook een klapband krijgen bvb.
            Oh ja, mijn vrouw kan daar van meespreken. 'S morgens nieuwe banden, in de namiddag al een klapband toen ze op het linkse rijvak op de E17 zat. Ze heeft toen veel geluk gehad. Reeds wel niet met een Ferrari. 😁

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• BV's verdienen bakken met geld als je die wagens bekijkt.

Comment

• Onbegrijpelijk dat het ESP op die wagen van mr Boonen niet bleek te werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Oh ja, mijn vrouw kan daar van meespreken. 'S morgens nieuwe banden, in de namiddag al een klapband toen ze op het linkse rijvak op de E17 zat. Ze heeft toen veel geluk gehad. Reeds wel niet met een Ferrari. 

Nee de Ferrari is voor u zeker?

Zoals iemand al zei, Boonen zal daar idd niet echt van wakker liggen. Is gewoon rot, maar niet anders dan dat wij een ongeval met onze wagen zouden hebben.

Comment

• Hij heeft er nog een paar in reserve hee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                      Onbegrijpelijk dat het ESP op die wagen van mr Boonen niet bleek te werken.
                      iets zegt me dat dat niet op deze racebak zit.

Comment

Nee de Ferrari is voor u zeker?

Zoals iemand al zei, Boonen zal daar idd niet echt van wakker liggen. Is gewoon rot, maar niet anders dan dat wij een ongeval met onze wagen zouden hebben.
                        Neen zeker en vast niet. Wat ik van Ferrari vind:

maar mijn mening hierin is totaal onbelangrijk uiteraard.

Comment

• bale van real madrid heeft een C63 AMG coupe gekocht
                          lets have some more member berries

Comment

Misschien per ongeluk op het knopke gedrukt om dat ding uit te schakelen.

Comment

• Mensen moeten eens van het gedacht afstappen dat ESP alles kan redden. Dat doet ook niet meer dan individueel een wiel afremmen om zo een slip te corrigeren. Een klapband aan 200 km/u, nee daar weet ESP ook geen raad mee. Een obstakel ontwijken op aan 90 km/u, dat dan weer wel

Comment

• Ik geloof even veel van die 'klapband' als van die 'kat' toen met zijn Lambo. Niets dus. Die kerel heeft gewoon niet de skills om snel te gaan met zulke wagens.

Comment

• Gisteren voor de eerste keer mijn ESP in werking getreden zonder dat ik het bewust uitgelokt had. In een smalle straat in Aarschot met kassei-/grindstroken aan beide kanten weigerde de tegenligger met zijn Audi A4 om van het asfalt af te wijken, waardoor ik met de Škoda Rapid Spaceback dus flink moest uitwijken aan 50 km/u en de achterkant van de wagen even voelde uitbreken. Dit werd mooi opgevangen door de ESP die me terug 'op het rechte pad' zette. Mijn madam was wel nogal verschoten en ik kreeg (terecht) onder mijn vijs omdat ik meer had moeten vertragen. Maar ESP doet dus wel wat het moet, maar het kan nooit fysische wetten gaan ombuigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                    Ik geloof even veel van die 'klapband' als van die 'kat' toen met zijn Lambo. Niets dus. Die kerel heeft gewoon niet de skills om snel te gaan met zulke wagens.
                                    De meesten van die vedetten niet hé. Zolang het rechtdoor gaat zal het allemaal nog wel lukken....
                                    er is nochtans een gezegde, schoenmaker blijf bij uw leest.

Comment

• En jullie weten dat allemaal doordat...?
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        En jullie weten dat allemaal doordat...?
                                        Vraag ik mij eigenlijk ook af.

Comment

Esp is een hulpmiddel. Geen tovermiddel.
                                          Als je te hard in een bocht gaat kan het esp dit ook niet opvangen.
                                          En zelfs met esp moet je nog altijd de juiste kijk en stuurtechnieken hebben.

Comment

Working...
                                          X