Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    GJ op een cayenne zoals gemeld bij perso-platen ;-)
    zaakvoerder van firma Janssens uit Lokeren en ex van BV ...
    deze cayenne was van zijn ex-vriendin (ondertussen heeft ze hem moeten teruggeven). Zijn villa is volledig onderkelderd en dient als garage. Heeft daar wel wat meer staan dan de cayenne. Heeft porsche turbo s, bentley cont gtc, paar restauratiebakken waaronder een ferrari (als ik mij niet vergis een dino die bedoeld is voor zijn zoon voor als hem 18 wordt), heeft overlaatst een austin martin gekocht twv 750 000€, heeft nog een rally porsche( en de volledige uitrusting waaronder speciale truck) .... Info komt van de stiefvader van zijn vorige vriendin die een collega is van mijn vader :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      GVK op een Audi RS6 van http://www.guillaumevankeirsbulck.be

Staat op autogespot.be
      Van 't weekend heeft ie 'm geprakt.

Comment

• Daarstraks Bieke Ilegems gespot in een grijze 2-reeks cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
          deze cayenne was van zijn ex-vriendin (ondertussen heeft ze hem moeten teruggeven). Zijn villa is volledig onderkelderd en dient als garage. Heeft daar wel wat meer staan dan de cayenne. Heeft porsche turbo s, bentley cont gtc, paar restauratiebakken waaronder een ferrari (als ik mij niet vergis een dino die bedoeld is voor zijn zoon voor als hem 18 wordt), heeft overlaatst een austin martin gekocht twv 750 000€, heeft nog een rally porsche( en de volledige uitrusting waaronder speciale truck) .... Info komt van de stiefvader van zijn vorige vriendin die een collega is van mijn vader :-)
          Ik heb hem al gezien met de GTC ;-)

Comment

Working...
          X