Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
    Gisteren een K van K3 tegen gekomen (de zwarte),
    in haar BMW x5 3.0d
    Is waarschijnlijk die met haar bruin haar geweest. Heb die haren auto al vaak zien staan aan haar huis is Perk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vwrules Bekijk Berichten
      Is waarschijnlijk die met haar bruin haar geweest. Heb die haren auto al vaak zien staan aan haar huis is Perk.
      Ja die X5 heb ik ook al gezien en daar hangt een gepersonaliseerde nummerplaat op weet nu wel niet welke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
        Ja die X5 heb ik ook al gezien en daar hangt een gepersonaliseerde nummerplaat op weet nu wel niet welke
        kkk 333

Comment

• De vorige auto

Van:

Comment

• Afgelopen week ergens op de radio :

Reporter : "Goeiedag, hier Koen Wauters, ik wou eens informeren voor een auto..."

....
            ....

Garagist : "Voor mensen gelijk gij hebben we een speciale VIP korting van 36 %"

T'is maar dat de kak niet hetzelfde riekt zeker...
            www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
              Afgelopen week ergens op de radio :

Reporter : "Goeiedag, hier Koen Wauters, ik wou eens informeren voor een auto..."

....
              ....

jemig.

Comment

De vorige auto
                Van:
                Knap, een kennis van je?

Ik zie ook een aardige 996 en een 190E in je avatar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                  Afgelopen week ergens op de radio :

....
                  ....

Logisch toch ?

Als Koen Wauters met één van hun wagens rijdt, is dat gratis publiciteit hé. Daar zou iedere autofabrikant wel een effortke voor willen doen, denk ik.
                  't Koningshuis en alle ministers hebben hun sleeën ook niet voor de normale prijs gekregen (of geleased). Die Lexus en Volvo op de Pfaffs hunne oprit zullen ook wel aan een lagere prijs verkregen zijn (zie, zelfs ik weet waarmee die gasten rijden ).
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                    Logisch toch ?

Als Koen Wauters met één van hun wagens rijdt, is dat gratis publiciteit hé. Daar zou iedere autofabrikant wel een effortke voor willen doen, denk ik.
                    't Koningshuis en alle ministers hebben hun sleeën ook niet voor de normale prijs gekregen (of geleased). Die Lexus en Volvo op de Pfaffs hunne oprit zullen ook wel aan een lagere prijs verkregen zijn (zie, zelfs ik weet waarmee die gasten rijden ).
                    De paus heeft z'n Phaeton zelfs gratis gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Veronique de cock reedt vorige keer met een 7-reeks en porsche!
                      als ik dan op de oprit stond,dan zag ik ze soms vertrekke,met een geile sound!
                      De porsche hé!
                      dacht dat ze ook nog een X5 had.
                      Heb haar es ermee zien rijden in Knokke. Is misschien nog een ander speelgoed, die in garage staat.
                      Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

De vorige auto

Van Boonen
                        Leif Hoste rijdt nu met die wagen, geloof ik.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hoe meer geld je hebt, hoe meer voordelen je krijgt...
                          *zucht*
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                            Tom Waes in zijn Land Rover Defender (wel niet echt duidelijk):

Die rijdt hier vrij geregeld voorbij. Echt een te zotte defender!

Comment

• Kheb nog foto's staan van Jo Vally zijnen SL500, Kzal es zoeken.
                              Last edited by ; 14/02/2007, 22:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                Kheb nog foto's staan van Jo Vally zijnen SL500, Kzal es zoeken.

Tja, Kvind ze op mijn PC, Maar krijg ze hier niet opgezet.

Comment

• www.imageshack.us uploaden en dan hotlink for forums hier plaatsen

Comment

• Lukt niet

Comment

Lukt niet
                                      wa lukt er juist niet? uploade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        wa lukt er juist niet? uploade
                                        Jawel, mer wa moet ik dan just doen?

Comment

Jawel, mer wa moet ik dan just doen?
                                          als het gedaan is met uploade die hotlink for forum kopieren en hier plaatsen in je post en klaar is kees

Comment

Working...
                                          X