Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
      nee ,je moet het helemaal kopieren en hotlink for forum's niet voor iets anders ofzo

Comment

• Voila, Eindelijk toch gelukt
        Merci!
        Das dus Jo Vally zijnen SL500

Comment

• Herman Van Molle : Volvo XC70

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
            Voila, Eindelijk toch gelukt
            Merci!
            Das dus Jo Vally zijnen SL500
            tis niks,graag gedaan

Comment

• Boogie boy rijdt met nen cl500 en Herman Schuermans rijdt met nen RX350 met 'n rock werchter sticker op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                't Koningshuis en alle ministers hebben hun sleeën ook niet voor de normale prijs gekregen (of geleased).

Het koningshuis krijgt elk jaar 5 nieuwe BMW 7 series, gratis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Die woont op een scheet van mijn deur.

Gisteren toevallig voorbij gelopen als ontspanning, en ze was thuis.

Haar papa was op de pc bezig.

Echt? Waar woont die dan ergens?
                  BMW E61 525d LCI '09
                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Will Tura rijdt met een zwarte BMW '6
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Hoe meer geld je hebt, hoe meer voordelen je krijgt...
                      *zucht*
                      Geld trekt geld aan. Heb je het, dan krijg je er alleen maar meer (tenzij je er echt niet mee om kunt gaan) en heb je er geen, dan is het verdomd moeilijk om er aan te geraken!
                      Last edited by ; 15/02/2007, 10:27.

Comment

• Audi Q7 3.0 TDI van Steven Defour (speler Standard, ex-speler Genk) - ik zie 'm vrijwel elke dag (buurjongen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                          Audi Q7 3.0 TDI van Steven Defour (speler Standard, ex-speler Genk) - ik zie 'm vrijwel elke dag (buurjongen)
                          durft die nog in Genk te kome?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
                            Audi Q7 3.0 TDI van Steven Defour (speler Standard, ex-speler Genk) - ik zie 'm vrijwel elke dag (buurjongen)
                            Defour: Dikke sukkel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
                              Het koningshuis krijgt elk jaar 5 nieuwe BMW 7 series, gratis.
                              Uit welke bron heb je dat, als ik zo vrij mag zijn dit te vragen...

Comment

• Marc Dupain heeft een BMW E61 (5 reeks touring)

Comment

• wie?

Die kerel is toch helemaal niet bekend, een bekend iemand is bv. Helmut Lotti.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

wie?

Die kerel is toch helemaal niet bekend, een bekend iemand is bv. Helmut Lotti.

Dat is diene nieuwslezer van MTV
                                    Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                      Dat is diene nieuwslezer van MTV

Inderdaad

Iemand een idee met wat Koen Wauters nu heeft?

Ik dacht een Toyota landcruiser, een BMW 535d touring met M-pack en z'n vrouw een Cayenne...

van: ''Mercedeske"

Comment

• Gister reed ik van Leuven richting Genk en komt er ineens een (vuile) E60 M5 voor me rijden. Steekt m'n 'schoonbroer' ineens zijn hand op uit de C70 en deed teken, maar ik snapte niet wat hij wilde zeggen. Bleek dat Kris Wauters te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Gister reed ik van Leuven richting Genk en komt er ineens een (vuile) E60 M5 voor me rijden. Steekt m'n 'schoonbroer' ineens zijn hand op uit de C70 en deed teken, maar ik snapte niet wat hij wilde zeggen. Bleek dat Kris Wauters te zijn...

Die M5 heb ik donderdag nog gezien Die doet wel veel KM's geloof ik

Comment

Working...
                                          X