Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zeg nu niet dat nu mijn vader (de ultieme Urbanus look-a-like) een Volvo gekocht heeft, Urbanus met iets anders rijdt.
Ik wil foto's van jouw vader!!!
enne, waarom dacht je dat ik het vroeg
Hij woonde niet zo heel ver van m'n ouderlijke woonplaats, en heb hem dikwijls zien rijden op de parking van de GB toen. Een 740, 760, 960.... en ik dacht een V70 daarna, maar weet het niet meer zeker.
Hij woonde niet zo heel ver van m'n ouderlijke woonplaats, en heb hem dikwijls zien rijden op de parking van de GB toen. Een 740, 760, 960.... en ik dacht een V70 daarna, maar weet het niet meer zeker.
S80?
Ik heb hem ook al horen verklaren dat Volvo zijn merk is.
Enneuh, KC, ik wil ook foto's van jouw vader. Ik ken nog Urbanus-lookalikes en ik wil wel eens weten welke nu eigenlijk de echte het meest benadert.
Ja euh, tegenwoordig heeft hij meer van Pavarotti weg
Comment