Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto's van bekende mensen

Neen, ik ben niet aan het flashen ofzo.. Gewoon gezonde nieuwschieringheid =p
    Ik zou graag is weten met welke auto bv's of internationale sterren rijden..
    Ik was zojuist even gaan mountainbiken en het schoot me plots te binnen, daarom dacht ik aan het forum.. Mss zijn er mensen die bv's kennen of gwn weten wie met welke auto rijdt.

Ik zal alvast den aftrap geven:
    ~ Ne gemakkelijke Regi Penxten: Porsche 997 911 Carrera S Cabriolet, zijne vorige was trouwens ne 996 Cabriolet
    ~ Koen Crucke: Mercedes C coupé
    ~ Gene Thomas: Mercedes SLK (vorig model)
    ~ Amerikaanse zangeres Anastacia: Mercedes CL
    ~ Kris Wouters: BMW M3 Convertible?? (zweert iig trouw aan M3)
    ~ Koen Wouters: VW Touareg, zelf gespot op den E313 op het weekend dat zijn vlam van hun dochtertje was bevallen
    ~ Marc Geenen (presentator Zware Voet): Volvo 850 dacht ik
    ~ Kim Clijsters: vast en zeker Opel
    ~ Familie Pfaff: Ga ik ni aan beginnen
    ~ Helmut Lotti: Roze Saab 900 Cabriolet, en da's gene zwans
    ~ Harry Van Barneveld: Honda Goldwing; Ni echt nen auto, maar...
    ~ Jo Vally: Mercedes SL; Gezien op Sterren & Kometen Ge moest is wete hoe lang hij daarvoor heeft moete zinge, of nog gaat moete zinge
    ~ Gerrit de Cock: Berlingo, Camionette-uitvoering

Ach ja, ik ga het laten, ik hoop dat het lijstje nog gaat groeien en dat er zeker geen slotje op komt..

Regi Penxten heeft ne Carrera en gene Carrera S.

Koen Wouters heeft volgens mij (ook) nen 535d.

En heeft Gerrit geen A4 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
      Waar is dat topic heen? Want dit heeft al eens bestaan...
      wist ik ni.. heb nochtans de zoekfunctie gebruikte.. zet er indien maar een slotje op

Regi Penxten heeft ne Carrera en gene Carrera S.

Koen Wouters heeft volgens mij (ook) nen 535d.

En heeft Gerrit geen A4 ?
      Regi genen S?? Nu dacht ek echt dat die nen S had

Ja, wrs heeft hij meerdere auto's, vroerger had hij een Toyota Landcruiser & ne 993 (denk 4s).. Wrs nu dus ne 535d & Touareg

Heb hem onlangs horen zeggen dat bescheidenheid de mens siert en gaf toe dat hij met een Berlingo bolt.

Schiet me iets te binnen
      ~ Anneke de Keersmaecker: Peugeot 406 break, telefacts, de grote sexenquete.. En dan was er nog een vrouw en die had ne Jag, maja, wie is da nu ook eh??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver
        Walter Zinzen : Een Toyota Hilux

En wie mag dat dan wezen??
        ff googlen: "Voormalig VRT-journalist Walter Zinzen uitte kritiek op....."
        éne van de VRT dus =)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
          Volgens mij heeft Koen Wauters ook een M5

Of niet?
          Dat denk ik niet, ik heb ze (koen en kris) wel een keertje zien rijden in Engeland om te racen met hun Porsche, maar dat was een touring.. wél een hele mooie met een subliem M-pakketje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9
            Had koen wauters ook geen Toyota Land Cruiser? Vroeger had hij ook een Porsche..
            Mja, dat had ik 2 posts eerder ff vermeld, maar volgens mij zijn die allebei weg

Ja, wrs heeft hij meerdere auto's, vroerger had hij een Toyota Landcruiser & ne 993 (denk 4s).. Wrs nu dus ne 535d & Touareg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
              Phaedra Hoste rijdt met een Jaguar S type, is trouwens ambasadrice van het merk in Belgïe als ik me niet vergis.
              just.. en Isabella A(dam) is amasadrice van Chrylser in België, ze rijdt trouwens met een PT Cruiser Cabrio

Comment

en Will Tura met een Porsche (model weet ik niet)
                Als ik het goed had een 993.. Ik zei het vanmorge nog da ik ni kon verstaan dat zo iemand me zone auto rijdt.. Meer klasse dan ik had verwacht

Birgit van Mol (VTM) misschien nu nog met een Ford Pick-Up (US versie)
                Reden: ze heeft 2 grote honden (wel me zone bak over da laadruim eh)

Comment

Pimmeke van Star Academy: Peugeot 1007, wel gesponserd denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                    Herman De Croo:

- BMW 745Li
                    - Audi S3
                    - VW Passat
                    - VW Beetle

Dat is zowat de enige BV van wie ik het wagenpark ken, maar hij woont dan ook niet ver van bij mij.
                    En voorwa gebruikt hij de Beetle, da's me ni echt duidelijk

Comment

Ik denk -wrs vergis ik me wel, kan zelfs de besten overkome - dat Kim Gevaert (terug) met een Rav 4 rijdt.. Ze is er onlangs me overkop gegaan..

Comment

Die éne van "Spring" op ketnet, moeder van Pieter & Katrijn, woont hier in Wilrijk.. 'k Heb die is gezien met nen Opel Corsa
                        Als iemand haar naam weet, 't is die vrouw me haar krulle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                          Gesponsord? Dan nog maar over de Pfaffs gezwegen.
                          jah, ik had et in de beginpost gezegd, maja, ik wou der ni aan beginne

Comment

Er staat me iets voor dat Gert Verhulst met een BMW 7 rijdt

Comment

Amai nog nie, meer sponsoring als iets anders.

Ze hebben een CLK Cabrio , RX300, Jaguar,....
                              ff ter informatie: dien Dave zijn ouders baten toch den Beerens uit eh? Die grote garage over de Metropolis

Comment

Geen flauw idee. Ik heb hemzelf nog nooit in een andere auto dan die BMW gezien.
                                In de week-end-krant verklaarde hij onlangs dat dit zijn vier wagens zijn.
                                De S3 is van zijn vrouw. Wie weet wordt één van de VW's wel gebruikt door het huispersoneel? Voor boodschappen of zo.
                                heeft die dan zo veel geld?

Comment

*ingeving* Die manne van den Beerschot, rijden die ni stuk voor stuk met een Renault Mégane?

Comment

Hij heeft al vele jaren een chauffeur. Een kuisvrouw zal hij ook wel hebben. De rest was maar een idee hoor. Het zou me toch niet echt verbazen dat die kuisvrouw meer doet dan alleen schoonmaken, maar vraag het hem vooral eens.

ik hoop in de zin van: huishoudelijke taken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9
                                      Gert verhulst had toch een MB C-Klasse kgeloof ne C220Cdi
                                      Het zou natuurlijk kunne ze, maar ik was er bijna van overtuigd dat die ne 7 zou hebbe

Comment

een tijdje terug reed Luk Alloo met een Alfa-Romeo 156

Comment

Working...
                                        X