Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(enkel meegereden, heb nog maar enkele maanden m'n rijbewijs)
Porsche:
911 3.2 '85
964 c2/c4/targa/RS (rs is zo vet)
993 c4
996 c2/targa/4s/turbo/Gt3 (mkI&mkII)/Gt3 rs
997 2s/4s en binnenkort mss GT3
met die 996 GT3 mkII heb ik het snelst ooit (mee)gereden, dat was op de klok 302km/h (op startbaan in kleine Brogel)
1x zeer dichtbij geweest om met een Carrera GT mee te rijden, dat had alles overtroffen..
Andere:
Bentley continental GT / Flying spur
Mercedes McLaren SLR (=waanzin)
Corvette Z06
TVR (was een vrij oude, ben niet bekend met type benamingen)
Lamborghini Countach (toen was ik nog maar 11 jaar)
Maserati Quattroporte/Spyder/Gransport
BMW M3
BMW 645ci
en dan heb'k ondertussen al wel eens gereden met de M5... Geeft een enorme kick om mee te rijden op zo jonge leeftijd en weinig ervaring, maar 'k zat niet met een gerust gevoel! Zou graag 'echt' leren rijden met iets simpelers en als ik de basis onder de knie heb stillaan upgraden ipv direct te gaan vlammen met een M5 bv..!
ik was ook wel wat geïntimideerd door de M3, daarom gaf ik niet alles. ook al omdat ik de omgeving niet kende.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wsam A5 3.0 TDI Quatro ==> 246 km/h
M3 was wel de snelste maar daaar heb ik zeker niet alles uit gehaald,
ik heb de A5 3.0 TDI eens test gereden en ook bijna 250 km/uur gedaan
A5
is het niet verbazend hoe baanvast de A5 is, ik had niet echt het gevoel dat ik zo snel reed, voelde meer als 180 met een A6. Alleen waren mijn handen klets nat en had ik "tunnelzicht" bij die snelheid.
De snelste wagen waaar ik ooit mee meegereden heb was een bentley continental gt speed met 610 pk
Op de Duitse autobahn, met mijn 997S cabrio. Zo snel als ie kan... Als je de fabriekgegevens kent en weet dat een kmteller altijd een beetje optimistisch is dan resulteert dat in mooie cijfers op de digitale teller.
Verbazingwekkend hoe stabiel, rustig die cabrio dan nog is... Wel lawaai, geen windgeruis..; Ongelofelijk.
's anderdaags 275 cabrio... niet te doen. Ik dacht dat zoiets waanzin was, maar dat is het dus écht niet. Chapeau voor de ingenieurs!
PS ik heb al heel wat ervaring met snelle auto's, ban ook niet meer van de jongste hier en, ik zou zggen: "Don't try this at home!"
Je moet écht wel een bijna lege drievaks hebben ,want als je zo snel rijdt staan de anderen bijna stil.
1 auto die even niet oplet en 't is gebeurd... Dus ik ga hier niet verkondigen dat zo een snelheid verantwoord is.
Geef mij maar kronkelige achterafweggetjes, veel leuker dan snoeihard rechtdoor vlammen.
Op die binnenwegen heb je het zelf in de hand, aan topsnelheid reken je gewooon op je auto en banden om de rit tot een goed einde te brengen.
Zelfs in Duitsland is het niet makkelijk om nog een stukje autobahn te vinden waar dit kan.Het verschil tussen 250 en de topsnelheid is naar gevoel toe nog een heeel groot verschil. De weg wordt wel smal...
euuuuuuuu....was men tweede wagen...Rover 220 coupe turbo...was een 2 ltr 16v turbo met 200 ps....de olie spoot er langs alle klanten uit ..... maarrrrrrrrrr op rechte stukken zoals te Baumholder Duitsland heb ik 250 gebold .....op teller welliswaar want volgens het boekje ging hij top 243km/u....
Comment