Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik reed 140 en m'n instructrice zei niks. Iets later was ze ontslagen
Ik heb 150 kunnen aantikken Maar toen had die door dat ik opvallend veel wagens aan het inhalen was. Heb ook met de auto van de rijschool een sprintje gewonnen Wel moeten stoppen aan de legale snelheid. Maar kom, mijn rijinstructeur wist toen al hoe ik met de auto later ging rijden.
Topsnelheid in eigen wagen was 215op GPS. Heb korte overbrenging en kleine bandjes... 230 op teller ongeveer, maar heb al eens bijna de 240 op de teller gehaald (gaat maar tot 240 :p) dus mss ooit eens sneller dan dat gereden. 215 is in ieder geval nog niet in de begrenzer.
En 240 op teller van een 964 Carrera RS, m'n pa heeft er eens 280 mee gereden, had toen ook nog wat toeren over, maar niet extreem veel meer. Ruitenwissers krijgen het wel lastig bij die snelheid.
Ik heb 150 kunnen aantikken Maar toen had die door dat ik opvallend veel wagens aan het inhalen was.
Als iemand die dag in dag uit op de passagierszetel zit aan legale snelheden niet eens doorheeft dat het er sneller aan toe gaat...
Ik merk het meestal al als iemand 130 ipv 120 rijdt
Als iemand die dag in dag uit op de passagierszetel zit aan legale snelheden niet eens doorheeft dat het er sneller aan toe gaat...
Ik merk het meestal al als iemand 130 ipv 120 rijdt
Ik reed continu 130, dan ineens versneld, tis niet dat ik daar 150 continu reed hé, gewoon even aangetikt en die kwam zo al eens kijken naar die meter.
Was goeie kerel ook, had eerst een andere rijinstructeur en die vond dat ik te vlot ging Deze liet iets meer toe
Een paar keer 250 (op teller) met een E46 325ci waarbij ik dan nog bij 1 van die zeldzame keren geflitst werd.
Gelukkig had ik toen de 250 nog niet bereikt alhoewel een PV thuis krijgen met daarop "uw werd geflitst tegen 200km/u" ook niet om echt iets is om vrolijk van te worden...
Gelukkig had ik toen de 250 nog niet bereikt alhoewel een PV thuis krijgen met daarop "uw werd geflitst tegen 200km/u" ook niet om echt iets is om vrolijk van te worden...
Ik zou het toch nie kunnen laten om het later in te kaderen
Comment