Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
    moet wel leuk zijn om zo'n auto ter beschikking te hebben.
    van je vader?
    uhu.

Comment

• lucky bastard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        120 met de 118d van de rijschool en 130 met de A140 van de mama
        Mercator?

Comment

• Ik wil ook nog eens met een snel ding naar Germany

Dadelijk geraak ik nog afgekickt
          Mijn top staat al meer dan een jaar op hetzelfde

Comment

• zondag is het weer zo ver, nu nog hopen dat alles door gaat.

Comment

• 235 km/h nog met mijne Alfa GT JTD ('t was ferm bergaf)
              250 km/h Alfa 156 GTA
              262 km/h mijne eigenste stoof

Tijd om m'n grenzen te verkennen
              Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                A6 242
                M6 285
                Rijdt die A6 geen 250?
                Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                307 diesel rijschool 130 met instructeur.
                "hela manneke 120 is dat hier he"
                "ow sorry die kar is ook zo snel he"
                *boos gezichtje*
                Hier gelijkaardig toen ik 10 per uur te snel reed:
                'enneuh, het spreekt voor zich, als we geflitst worden, wordt de boete betaald door jou hé'

Comment

• zondag naar duitsland met een Z3M voor een M3 CSL te gaan testen.
                  joepie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                    Ik reed 140 en m'n instructrice zei niks. Iets later was ze ontslagen
                    Ik heb 150 kunnen aantikken Maar toen had die door dat ik opvallend veel wagens aan het inhalen was. Heb ook met de auto van de rijschool een sprintje gewonnen Wel moeten stoppen aan de legale snelheid. Maar kom, mijn rijinstructeur wist toen al hoe ik met de auto later ging rijden.

Topsnelheid in eigen wagen was 215op GPS. Heb korte overbrenging en kleine bandjes... 230 op teller ongeveer, maar heb al eens bijna de 240 op de teller gehaald (gaat maar tot 240 :p) dus mss ooit eens sneller dan dat gereden. 215 is in ieder geval nog niet in de begrenzer.

En 240 op teller van een 964 Carrera RS, m'n pa heeft er eens 280 mee gereden, had toen ook nog wat toeren over, maar niet extreem veel meer. Ruitenwissers krijgen het wel lastig bij die snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Ik heb 150 kunnen aantikken Maar toen had die door dat ik opvallend veel wagens aan het inhalen was.
                      Als iemand die dag in dag uit op de passagierszetel zit aan legale snelheden niet eens doorheeft dat het er sneller aan toe gaat...
                      Ik merk het meestal al als iemand 130 ipv 120 rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ik wil ook nog eens met een snel ding naar Germany

Dadelijk geraak ik nog afgekickt
                        Mijn top staat al meer dan een jaar op hetzelfde
                        Ach, ik denk niet dat ik mijn "top" nog snel zal verbeteren... + 304, daar zal ik een ander karretje voor nodig hebben, of anders veel rugwind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Als iemand die dag in dag uit op de passagierszetel zit aan legale snelheden niet eens doorheeft dat het er sneller aan toe gaat...
                          Ik merk het meestal al als iemand 130 ipv 120 rijdt
                          Ik reed continu 130, dan ineens versneld, tis niet dat ik daar 150 continu reed hé, gewoon even aangetikt en die kwam zo al eens kijken naar die meter.

Was goeie kerel ook, had eerst een andere rijinstructeur en die vond dat ik te vlot ging Deze liet iets meer toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Ach, ik denk niet dat ik mijn "top" nog snel zal verbeteren... + 304, daar zal ik een ander karretje voor nodig hebben, of anders veel rugwind.
                            Nja, ik zit ergens rond de 316, dus kan ook al ver gaan zoeken

Maar pakt dat we blijven zoeken

Comment

• tja ben zelf geen snelheids freak, maar gewoon met men E klasse break 220CDI toch op skiverlof een 228km/h aangetikt.

anderzijds eventjes getest max 180kmh Lexus LS460, Mercedes S 320CDI, c220cdi (nieuwe)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Nja, ik zit ergens rond de 316, dus kan ook al ver gaan zoeken

Maar pakt dat we blijven zoeken
                                316 op teller/GPS-verified? Welke auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  316 op teller/GPS-verified? Welke auto?
                                  Continental GT
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zo is het maar net.

GPS-topspeed run

Comment

• Aardig.

Ik ga mijn topsnelheid ook niet snel meer verbeteren. 300+, hoeveel exact weet ik niet, 't zal tussen de 300 en de 305 liggen.

Volgende stap: 400. Veyron. Effe naar Hertz bellen of ze zo'n ding verhuren, en of je er de tweede sleutel bij krijgt.

Comment

• Een paar keer 250 (op teller) met een E46 325ci waarbij ik dan nog bij 1 van die zeldzame keren geflitst werd.

Gelukkig had ik toen de 250 nog niet bereikt alhoewel een PV thuis krijgen met daarop "uw werd geflitst tegen 200km/u" ook niet om echt iets is om vrolijk van te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                                          Gelukkig had ik toen de 250 nog niet bereikt alhoewel een PV thuis krijgen met daarop "uw werd geflitst tegen 200km/u" ook niet om echt iets is om vrolijk van te worden...
                                          Ik zou het toch nie kunnen laten om het later in te kaderen
                                          Porsche 997 S

Comment

Working...
                                          X