Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vrees da mijnen snelste auto tot nu toe maar een Safrane 3.0 V6 is...

+220 op teller. Wel zaalige sound!

Binnekort staar er ritje met een Corvette van 2002 op het menu

Snelste met moto was 272 op een naked bike
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
      Ik zou het toch nie kunnen laten om het later in te kaderen
      Nu kan ik er wel mee lachen maar toen mijn vrouw me op m'n werk belde met deze plezante boodschap werd ik toch redelijk zenuwachtig!

Heb toen nog de foto gezien die de advocaat had opgevraagd, heb wel spijt dat ik die niet meer heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
        Een paar keer 250 (op teller) met een E46 325ci waarbij ik dan nog bij 1 van die zeldzame keren geflitst werd.

Gelukkig had ik toen de 250 nog niet bereikt alhoewel een PV thuis krijgen met daarop "uw werd geflitst tegen 200km/u" ook niet om echt iets is om vrolijk van te worden...
        Zie je dan eigelijk aan die snelheid dat je geflitst wordt? Of was het niet in het donker?
        Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
        Ik zou het toch nie kunnen laten om het later in te kaderen
        Idem!
        Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Snelste met moto was 272 op een naked bike
        Goe zot! Niet teveel last van wind?
        Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
        Heb toen nog de foto gezien die de advocaat had opgevraagd, heb wel spijt dat ik die niet meer heb.
        Die moet je inderdaad bijhouden. Wat was het verdict?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Ik vrees da mijnen snelste auto tot nu toe maar een Safrane 3.0 V6 is...

+220 op teller. Wel zaalige sound!

FOTO'S!!!

EN SNEL!!!

Comment

• (van die Safrane hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

FOTO'S!!!

EN SNEL!!!
              dat is "maar" 170 of 194pk é, die gewone V6'n
              10.2 of 9.5 naar 100

Gij hebt het op de Safrane "Biturbo" wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Rijdt die A6 geen 250?
                Neen 242 was de absolute top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Zie je dan eigelijk aan die snelheid dat je geflitst wordt? Of was het niet in het donker?
                  Nee, was in de namiddag op de expresweg richting Antwerpen en had nergens iets gezien. Er was ook geen inham in de middenberm of zo en toch was de foto van links genomen. Het flitstoestel moet echt in de struiken gestaan hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Wat was het verdict?
                  2 weken rijverbod en ongeveer 800 euro boete.

Is wel al een jaar of 5 geleden en had een pracht van een advocaat (joepie voor de rechtsbijstand...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Zo is het maar net.

GPS-topspeed run
                    Strak! Die dingen gaan tot aan de begrenzer in top gear, given enough space.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      10.2 of 9.5 naar 100

Idd, een gewone 3.0 V6 op naft van 93 goed voor 170pk en 0-100 in iets minder dan 10 seconden.

Geen race voiture, maar heerlijke cruise bak met voor die tijd een heel mooie uitrusting zoals adaptieve luchtvering (ongeveer zelfde systeem als de eerste versie van het Mercedes ABC systeem), zetelverwarming, elektrisch verstelbare stoelen voor én achter (bestuurdersstoel met geheugen), boordcomputer mét een madam die u alles zegt (zelf als uw nummerplaat verlichting stuk is vertelt ze u dat ), addaptieve servo, rechterspiegel die automatisch kantelde bij het parkeren, radio en cruisecontrol bediening op stuur,...

Foto vind ik niet direct terug (heb hem zeker wel ergens ze). Auto verkocht na 370.000 km (!!!), reed toen nog perfect, enkel het geheugen van de rechterspiegel liet het soms wat afweten...
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

10.2 of 9.5 naar 100

Nee.

Ik weet wel welke 'ie bedoelt.

Dus:

Foto's.

Comment

Idd, een gewone 3.0 V6 op naft van 93 goed voor 170pk en 0-100 in iets minder dan 10 seconden.

Geen race voiture, maar heerlijke cruise bak met voor die tijd een heel mooie uitrusting zoals adaptieve luchtvering (ongeveer zelfde systeem als de eerste versie van het Mercedes ABC systeem), zetelverwarming, elektrisch verstelbare stoelen voor én achter (bestuurdersstoel met geheugen), boordcomputer mét een madam die u alles zegt (zelf als uw nummerplaat verlichting stuk is vertelt ze u dat ), addaptieve servo, rechterspiegel die automatisch kantelde bij het parkeren, radio en cruisecontrol bediening op stuur,...

Foto vind ik niet direct terug (heb hem zeker wel ergens ze). Auto verkocht na 370.000 km (!!!), reed toen nog perfect, enkel het geheugen van de rechterspiegel liet het soms wat afweten...

machtige karren.

spijtig van de foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

machtige karren.

spijtig van de foto.
                            Idd, zalige bakken! Al mijn maten referenen er nog steeds naar als de meest aangename wagen om in te zitten. Zelf achteraan.
                            Iedere keer als je daar de snelweg mee opdraaide had je direct zin om gewoon door te blijven karre tot het zuiden van Frankrijk. Zalig was ie!

En weet weer, foto's zijn nog getrokken met een analoog fototoestel, dermee dak ze ni op pc terug vin... Sorry!

Twas nen donkerblauwen 3.0 V6 in de RXE uitvoering, mee achterop een subtiele spoiler van Renault zelf.

Iets in dezen aard, maar dan wel lager bij de grond

Motoren & Tjeurisme

Comment

zwijgen gast, tellerafwijking

zou ik zeggen

Ik reed iets boven de 50km/h in de bebouwde kom en die kerel begon te zeuren dat ik veel trager moest gaan rijden en ik begon over tellerafwijking en daar begon het.

Hij was heel zijn leven poltieagent geweest en wist er dus wel veel meer van.

Wat een asshole, gelukkig had ik hem maar 1 keer.

Comment

Ik wil die nummerplaat!

Comment

• Ik heb nooit leren rijden met de rijschool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Ik heb nooit leren rijden met de rijschool
                                    Waarom niet?

Comment

• Eerste keer 240 op de teller was met mijn audi Coupe 2.3 5cil. maar denk dat het int echt maar 210 ofzo was.
                                      In de zomer zelf met een Ferrari F430 spider mogen rijden, tot 250 gegaan. Dan in Maasmechelen onder ecoduct door (even ingehouden ivm flitscontrole te zien als ze er stonden) dan langs andere kant terug en dan goed open gegeven, en hmmmmm wat een geluid!
                                      Echt zalig.
                                      Hoop volgende zomer nog eens te mogen rijden ,maar in Duitsland dan ;-)

mvg Bert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
                                        In de zomer zelf met een Ferrari F430 spider mogen rijden, tot 250 gegaan. Dan in Maasmechelen onder ecoduct door (even ingehouden ivm flitscontrole te zien als ze er stonden) dan langs andere kant terug en dan goed open gegeven, en hmmmmm wat een geluid!
                                        Het gedeelte richting Genk, of het gedeelte richting Maasmechelen, dat licht bergaf gaat?

Indien richting Genk: oppassen met die bruggen, daar flitsen ze ook vaak, er is 1 groot stuk tussen 2 bruggen in, een paar km lang en daar kun je redelijk safe ff flatout gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Waarom niet?
                                          Geen geduld en tijd voor. En een beetje nutteloos sinds ik al vanaf m'n 15 rijd dus die basislessen zijn nutteloos. En mijn ouders hebben me goed leren het verkeer snappen.

Comment

Working...
                                          X