Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Geen geduld en tijd voor. En een beetje nutteloos sinds ik al vanaf m'n 15 rijd dus die basislessen zijn nutteloos. En mijn ouders hebben me goed leren het verkeer snappen.
    Nja, ik heb voor alle zeker heid toch nog 4h gevolgd. En hij leerde me toch hoe ik de wagen moest verlaten enzo. Toch enkele stomme dingen dat je anders niet weet en niet gebruikt maar wel nodig hebt op het examen...

En ik rij al van mijn 13 met een golf rond op het bedrijf dusja.

Ik heb het gewoon gedaan voor alle zekerheid. Ik kon het me niet permiteren om te buizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Update:

M6 285.
      Update:

M6 300.

Comment

• Btw olivierooo, reed jij of je pa gisteren rond 19u over de kouter (een paar keer)
        Gisteren reed daar een m6 toertjes en iedere keer hij passeerde trok hij het kot open.
        1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

Update:

M6 300.

Shit gast

Da's echt wel heel hard! 'k Moet dringed eens naar Duitsland gaan om die 220 kmh persoonlijke top te verbeteren

Comment

• Ik heb nog steeds 215 te beaten
            Soon, my precious, soon

Comment

Update:

M6 300.
              Ma fak! Zotte kerel! Wie kan dat zeggen op z'n 18?!
              Volgende keer 330?

Comment

• En dan komt ie niets meer zeggen.

Dàt zou pas grappig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  En dan komt ie niets meer zeggen.

Dàt zou pas grappig zijn

droog

Maar 't is wel waar.

Carlo, jij hebt al boven de 300 gereden. Uw zicht is dat niet één tunnel? Motion blur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Ik heb nog steeds 215 te beaten
                    Soon, my precious, soon
                    Gaan we samen in de Krokus naar Germany? Jij mag in mijn slipstream

Comment

Mijn Cx is laag genoeg om geen slipstream nodig te hebben, en ik heb geen zin om naar jouw lelijke achterkant te kijken, mijne is mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Mijn Cx is laag genoeg om geen slipstream nodig te hebben, en ik heb geen zin om naar jouw lelijke achterkant te kijken, mijne is mooier

Jammer, want die achterkant is het enigste wat je zult zien

Comment

Deal! Wanneer vertrekken we?

Comment

Carlo, jij hebt al boven de 300 gereden. Uw zicht is dat niet één tunnel? Motion blur?
                            Motion blur heb je wel een beetje omdat je enkel strak voor je kijkt. Beetje rondkijken tegen 300 is niet slim En toen ik dat deed was het telkens donker (lege autobahn), dus dan zie je zowieso enkel de witte lijnen.

Als passagier (overdag) heb ik daar niet zoveel last van eigenlijk (vooral omdat je zelf niet geconcentreerd moet zijn).
                            Wel is er een groot verschil tussen de verschillende wagens in de buurt van 300

Bij een Bentley CGT val je half in slaap, een RS6 blijf je al wel wakker, maar best nog comfy, en een Modena is gewoon een hel tegen die snelheid (op een slecht wegdek)

Comment

Jammer, want die achterkant is het enigste wat je zult zien
                              Denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Deal! Wanneer vertrekken we?
                                Alleen +210.

Comment

Update:

M6 300.

zelf gereden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichten
                                    Btw olivierooo, reed jij of je pa gisteren rond 19u over de kouter (een paar keer)
                                    Gisteren reed daar een m6 toertjes en iedere keer hij passeerde trok hij het kot open.
                                    Euhm, dat was ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Ma fak! Zotte kerel! Wie kan dat zeggen op z'n 18?!
                                      Volgende keer 330?
                                      Neje gast, verder ga ik echt niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        En dan komt ie niets meer zeggen.

Dàt zou pas grappig zijn
                                        Ja amai. Héél grappig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                          zelf gereden ?
                                          Ja, anders zou ik het hier niet plaatsen.

Comment

Working...
                                          X