Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hopen voor jou dat je er niets mee aan de hand krijgt. Papa zou wel eens minder vrijgevig kunnen worden dan. Maar ondertussen heb je het plezier wel gehad, dat wel. Moest ik die mogelijkheid hebben, het zou goed kunnen dat ik dezelfde fouten zou maken als u, ik verwijt je niets of ga je niet scheef aankijken. Wanneer eens een ritje maken?
Hopen voor jou dat je er niets mee aan de hand krijgt. Papa zou wel eens minder vrijgevig kunnen worden dan. Maar ondertussen heb je het plezier wel gehad, dat wel. Moest ik die mogelijkheid hebben, het zou goed kunnen dat ik dezelfde fouten zou maken als u, ik verwijt je niets of ga je niet scheef aankijken. Wanneer eens een ritje maken?
Ik wou het gewoon eens voelen. Voor de rest heb ik bijna overal op het gemak gereden...
tis wel gen otto, maar ik vind 300+ op ne Gsxr ook wel ferm van mezelf...
Tellers van ne gixxer gaan maar tot 299, maar had nog ong +/- een dikke 800 opm op overschot ...
Op de testbank haalde de Gixxer 319.km/h , echte KM/h welterverstaan,
inderdaad, had wel een beetje een zagevent als instructeur, constant over economisch rijden bezig.
Ik mocht de airco ni opzetten, geen ramen open, blazer max op het 2de streepje....
Ik kwam altijd bezweet uit die auto, maar wel een heel fijne wagen om mee te rijden.
No way dat ik in een kar kruip met een 18 jarige achter het stuur die even 300 aantikt..
Damn dit is zo geschift
wa is het verschil tussen ne 50 jarige die 300 rijd rechtdoor en ne 18 jarige,
hard rechtdoor rijden kan zelfs ne kleuter...
hard rijden is een van de dingen waar het stoerst over word gedaan, en wat eigenlijk zelfs de grootste randdebiel kan...
Hard bochten pakken... (zonder in de decor te gaan) , das de kunst....
Comment