Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Euhm, dat was ik...
    Pappie is weer weg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Pappie is weer weg?
      euhm, neen. Hij is thuis.

Comment

Ja, anders zou ik het hier niet plaatsen.

sterk

op je 18de met een M6 300 per uur rijden

ik kan jammer genoeg niet geloven dat uw pa weet dat ge zo rap rijd met zijn auto...
        of wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          sterk

op je 18de met een M6 300 per uur rijden

ik kan jammer genoeg niet geloven dat uw pa weet dat ge zo rap rijd met zijn auto...
          of wel ?
          Best niet eh.

Comment

• Moest er mij iemand niet geloven;

bt. zat ernaast.

Comment

• Hopen voor jou dat je er niets mee aan de hand krijgt. Papa zou wel eens minder vrijgevig kunnen worden dan. Maar ondertussen heb je het plezier wel gehad, dat wel. Moest ik die mogelijkheid hebben, het zou goed kunnen dat ik dezelfde fouten zou maken als u, ik verwijt je niets of ga je niet scheef aankijken. Wanneer eens een ritje maken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                Hopen voor jou dat je er niets mee aan de hand krijgt. Papa zou wel eens minder vrijgevig kunnen worden dan. Maar ondertussen heb je het plezier wel gehad, dat wel. Moest ik die mogelijkheid hebben, het zou goed kunnen dat ik dezelfde fouten zou maken als u, ik verwijt je niets of ga je niet scheef aankijken. Wanneer eens een ritje maken?
                Ik wou het gewoon eens voelen. Voor de rest heb ik bijna overal op het gemak gereden...

Comment

• tis wel gen otto, maar ik vind 300+ op ne Gsxr ook wel ferm van mezelf...
                  Tellers van ne gixxer gaan maar tot 299, maar had nog ong +/- een dikke 800 opm op overschot ...
                  Op de testbank haalde de Gixxer 319.km/h , echte KM/h welterverstaan,

Comment

• 996TT: 291
                    E39 528i: 240
                    A3: 230 in afdaling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                      Mercator?
                      inderdaad, had wel een beetje een zagevent als instructeur, constant over economisch rijden bezig.
                      Ik mocht de airco ni opzetten, geen ramen open, blazer max op het 2de streepje....
                      Ik kwam altijd bezweet uit die auto, maar wel een heel fijne wagen om mee te rijden.

Comment

Best niet eh.

dacht ik al

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Moest er mij iemand niet geloven;

bt. zat ernaast.

ik geloof je hoor ...
                        toen ik 18 was heb ik ook eens de topsnelheid getest van mijn pa zijn auto

het was wel maar een peugeot 305 1600 benzine denk ik die dus maar maximum 160km/uur kon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Deal! Wanneer vertrekken we?
                          Dunno, 'k heb eigenlijk wel zin

Comment

Moest er mij iemand niet geloven;

bt. zat ernaast.
                            Waarom zouden de mensen uw niet geloven? Ik reed ook door Gent met de Porsche en de X5, en dat was puur show geven...

We zijn maar één keer jong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Waarom zouden de mensen uw niet geloven? Ik reed ook door Gent met de Porsche en de X5, en dat was puur show geven...

We zijn maar één keer jong.
                              Ik denk dat hij het eerder over de snelheid had
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dus bt. zat naast Oliver toen hij 300 ging?

Goed zot

No way dat ik in een kar kruip met een 18 jarige achter het stuur die even 300 aantikt..

Damn dit is zo geschift

Comment

• 250 op teller met mijn auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Dus bt. zat naast Oliver toen hij 300 ging?

Goed zot

No way dat ik in een kar kruip met een 18 jarige achter het stuur die even 300 aantikt..

Damn dit is zo geschift
                                    wa is het verschil tussen ne 50 jarige die 300 rijd rechtdoor en ne 18 jarige,
                                    hard rechtdoor rijden kan zelfs ne kleuter...

hard rijden is een van de dingen waar het stoerst over word gedaan, en wat eigenlijk zelfs de grootste randdebiel kan...
                                    Hard bochten pakken... (zonder in de decor te gaan) , das de kunst....

Comment

Update:

M6 300.
                                      Euhm, dat was ik...
                                      Ik wou het gewoon eens voelen. Voor de rest heb ik bijna overal op het gemak gereden...

Oli

Toch oppassen he.

Mag je er nu eigenlijk al mee rijden van je vader, nee toch. Hoe doe je dat dan als hij thuis is.

Comment

• Driften, das kunst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Hoe doe je dat dan als hij thuis is.
                                          Niet, wat dacht jij

Of hem van de oprit duwen en verder in de straat starten

Comment

Working...
                                          X