Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenwa is het verschil tussen ne 50 jarige die 300 rijd rechtdoor en ne 18 jarige,
hard rechtdoor rijden kan zelfs ne kleuter...
hard rijden is een van de dingen waar het stoerst over word gedaan, en wat eigenlijk zelfs de grootste randdebiel kan...
Hard bochten pakken... (zonder in de decor te gaan) , das de kunst....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNiet, wat dacht jij
Of hem van de oprit duwen en verder in de straat starten
Anders zien de buren dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Oli
Toch oppassen he.
Mag je er nu eigenlijk al mee rijden van je vader, nee toch. Hoe doe je dat dan als hij thuis is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenNeen, tuurlijk mag ik er niet me rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenwa is het verschil tussen ne 50 jarige die 300 rijd rechtdoor en ne 18 jarige,
hard rijden is een van de dingen waar het stoerst over word gedaan, en wat eigenlijk zelfs de grootste randdebiel kan...
Het anticiperen op hoge snelheden is eveneens zeer belangrijk, en dan kan een kleuter niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendeelse waarheid hoor.
Het anticiperen op hoge snelheden is eveneens zeer belangrijk, en dan kan een kleuter niet
En moest ik dat als 18-jarige 300km/u gereden met de M6 van m'n ouders zou ik niet zo stom/dwaas zijn om dat hier te komen vertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCarlo, jij hebt al boven de 300 gereden. Uw zicht is dat niet één tunnel? Motion blur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenBest niet eh.. Ik dacht dat uwe pa 300 had gereden
. Daar moet ge toch wel serieus lef voor hebben en toch al genoeg ervaring lijkt me zo, ik zie mij nog nie 300 rijden
. Respect toch wel zouk zeggen
. (pas wel op moest ge et nog es doen
) Ik vind 240 al enorm snel, wa moet 300 wel nie zijn
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDus bt. zat naast Oliver toen hij 300 ging?
Goed zot
No way dat ik in een kar kruip met een 18 jarige achter het stuur die even 300 aantikt..
Damn dit is zo geschift
Comment
-
ondergetekende gaat akkoord met laatste stelling, de rest is bullschit, dank !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNice going Olivier
Had je geen enorme zweetvijvers onder u armen toen je uitstapte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
Ik heb u al zien rijden in de haven van Antwerpen,je hebt soms wel probs voor uw auto onder controle te houden blijkbaar. Dus leer het eerst zelf en kom dan zeiken
Comment
-
Hardrijden kan iedereen, maar het juiste rempunt inschatten is iets anders..
Comment
-
discussie is niet echt redelijk, 300 rijden met een m6 is misschien een pak verantwoorder dan bv 180 rijden met een andere auto..
Des te ouder je wordt, des te beter je kan inschatten, maar zolang je zorgt dat er een open stuk weg met desnoods wat flauwe bochten voor je ligt, is er weinig risico aan verbonden.
Ik ben niet akkoord dat 'elke randdebiel' (wat een niveau hier soms) dit kan/durft, ik denk dat de meesten wel 200+ durven gaan, maar 300 is echt nog een andere wereld ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch is het zo.
Elke idioot kan op een recht stuk 300 rijden.
Het is in de bochten waar het kaf van het koren gescheiden wordt.
Comment
Comment