Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Was juist de discussie van daarjuist aant lezen en mannekes toch...
    300 per uur rijden, rap bochten pakken, ...
    Zat naar Claude rijden me de volvo van ne vriend zijn ouders om 4u snachts omdat de drank opwas zonder rijbewijs waarda ge 70 moogt, en dan u bochten perfect inschatten, das kunst!
    Da's geen kunst, maar stomheid.

Hopelijk doe je dat nooit meer.

Comment

• Dat was een nieuwe audi S5
      Meteoorgrijs met knalrode zetels binnenin

Heerlijk die V8 sound!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
        Dat was een nieuwe audi S5
        Meteoorgrijs met knalrode zetels binnenin

Heerlijk die V8 sound!
        Meegereden of zelf gereden? Welke snelheid?

Comment

Meegereden of zelf gereden? Welke snelheid?
          Zelfgereden, zonder bijzit natuurlijk. Effe meegekregen om een toerke te doen tussen brussel & gent en hem vakkundig te "parkeren" op de A3Meeting 2007.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW
            Wadist, zijn al uw kruiswoordraadselsal opgelost fwa da ge hier moet kome mekkeren?
            Stoer...

De meesten hier zullen wel weten dat ik ook graag wat sneller rij dan toegestaan.
            Maar wat jij hierboven beweert is onverantwoord. En ik hoop voor je eigen bestwil dat je zoiets niet meer doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Stoer...

De meesten hier zullen wel weten dat ik ook graag wat sneller rij dan toegestaan.
              Maar wat jij hierboven beweert is onverantwoord. En ik hoop voor je eigen bestwil dat je zoiets niet meer doet.
              Ok dan, als je echt niets beters te doen hebt. Dit is echt wel het laastte dat ik hierop zeg :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Stoer...

²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                  ²

Mannekes toch "voor mijn bestwil".
                  Ik verwacht helemaal niet dat jullie met mijn gezondheid inzitten en hierop reageren.

Comment

Ik verwacht helemaal niet dat jullie met mijn gezondheid inzitten en hierop reageren.
                    Jouw gezondheid, het leven van iemand anders, uw ouders die de verantwoordelijkheid dragen enz.....spelen allemaal mee als je zoiets doet.

Comment

Fijn.

Maar 'wij' verwachten wel van een 17-jarige knaap de intelligentie om zo'n dingen niet te komen verkondigen alsof het heldendaden zijn, terwijl het eigenlijk waanzinnige stommiteiten zijn.

Dit is een publiek forum weet je. Wil jij dat iemand een voorbeeld neemt aan zoiets ?

Comment

• Amai, als je sommige hier hun "stoere" verhalen leest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Jouw gezondheid, het leven van iemand anders, uw ouders die de verantwoordelijkheid dragen enz.....spelen allemaal mee als je zoiets doet.
                          Er was geen kat op de baan en khad volledige toestemming van de anderen, we konden ook met de fiets gaan en Tildonk en Haacht liggen nu niet zo ver vaneen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                            Amai, als je sommige hier hun "stoere" verhalen leest
                            Off-topic :

Zalig onderschrift.

Ik beeld mij in dat jij elke GSM gewoon platnijpt.

Comment

Er was geen kat op de baan en khad volledige toestemming van de anderen, we konden ook met de fiets gaan en Tildonk en Haacht liggen nu niet zo ver vaneen.
                              Serieus ? Volledige toestemming ? Ook van de eventuele slachtoffers ? Cool !

De politie zal dat ook heel stoer vinden. Alsook de familie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                Fijn.

Maar 'wij' verwachten wel van een 17-jarige knaap de intelligentie om zo'n dingen niet te komen verkondigen alsof het heldendaden zijn, terwijl het eigenlijk waanzinnige stommiteiten zijn.

Dit is een publiek forum weet je. Wil jij dat iemand een voorbeeld neemt aan zoiets ?
                                Ma jongen toch, ik was ermee aant lachen dat sommigen hier al 300 hadden gereden of goede bochten konden nemen. Wie mijn bericht als serieus beschouwt, is al even dom als hij mij inschat!

Comment

Ik wil u niet veroordelen want ben ook nog heel jong en weet wat het is om stommiteiten te begaan maar over zo'n dingen moet je toch eens twee keer nadenken.

Comment

• De snelst accelerende auto waar ik mee gereden heb was een Audi RS4, de hoogtste snelheid was 260 km/u met een A4 3.0 TDI op de autobahn.

@SakkeVDW: Ik denk niet dat iemand hier een boodschap heeft aan uw 'informatie' over uw stommiteiten waar ge blijkbaar nog fier op zijt ook. En ge zou beter de raad van iemand die de ervaring heeft zoals reVel niet zomaar in de wind slaan. Hem in plaats daarvan proberen te beledigen is trouwens laag.

Comment

• Boys and daddy's toys

Comment

• Mod-edit: Deel van een verwijderde post.

Haha man. Khoop voor hem van niet. Wat een topic is me dat toch hier .
                                        Ik reed 407 in een Bugatti Veyron, nu gij weer..
                                        Last edited by ; 25/01/2008, 22:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                          Ik reed 407 in een Bugatti Veyron, nu gij weer..
                                          In welk computerspel? :p Nee, ik wil u wel geloven, maar toch niet zelf gereden veronderstel ik?

Comment

Working...
                                          X