Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de cl toch eens geproefd van de begrenzer;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
      Met de cl toch eens geproefd van de begrenzer;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Fijn.

Maar 'wij' verwachten wel van een 17-jarige knaap de intelligentie om zo'n dingen niet te komen verkondigen alsof het heldendaden zijn, terwijl het eigenlijk waanzinnige stommiteiten zijn.

Dit is een publiek forum weet je. Wil jij dat iemand een voorbeeld neemt aan zoiets ?
        I will second that.

Wat een gezever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Turbo S wellicht voor de acceleraties, CL600 voor het comfort denk ik.
          Feit, zo'n Turbo S is echt bruut.

Comment

• Ik ga ook proberen een record vast te leggen morgen

Comment

• Dit gaat de richting uit van het "Exclusieve auto gezien" topic

Comment

• Ohja, ik kan ook zeggen wat de snelste auto is waarmee ik ooit reed, maar dat gaat hier helemaal geen indruk maken 165 op de teller getopt, en dit omdat er zoiets is als een regel over het nog geen 2 jaar een rijbewijs bezitten. MAAR: ik heb nog slechts 1,5 jaar te doen. Nu niet dat ik daarna constant ga rijden als een zot hé

Comment

• Op aanraden van Michelin, kom ik hier ook eens wat koekeloeren See what the fuss is all about We hebben weer te maken met een bende nieuwelingen, neem ik aan? Nog niet echt bekend met de termen 'respect voor de medemens' en 'bezint eer ge begint'?

Ach laat ze maar wat razen Een kinderhand is tenslotte gauw gevuld, hé mannen De mods zullen ze wel voorzien van de gepaste sancties...

On-Topic: Ik heb nog geen rijbewijs maar snelste dat ik heb meegereden was 180-190 km/u

Comment

• Zonder E313 Diepenbeek - Bilzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                      Zonder E313 Diepenbeek - Bilzen
                      Ah, daar kom ik nooit Bij mij gebeurt het al op de Universiteitslaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                        Universiteit? Què? Kom ik ook nooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                          Universiteit? Què? Kom ik ook nooit
                          Nu maar even iets erbij zetten, want die smileys is nog niet groot genoeg

Comment

• Mijn snelste auto'ke zal een slk200 kompressor geweest zijn denk ik.

Voila, we zijn terug ontopic, houden zo nu

Comment

• Ik denk het niet ;-)
                              En nu graag terug on topic

Comment

• Topic gaat even op slot want blijkbaar zijn er weer dit het begrip 'on-topic' niet goed begrijpen.

Comment

• On-topic, zoniet zullen er sancties vallen. U weze gewaarschuwd!

Comment

• Jawohl!
                                    Sorry voor vorige hinder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Op de unieflaan tot nu toe max van 210 om 6u 's morgens, toen vond mijn passagier het genoeg, want we waren al veel te vroeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Op de unieflaan tot nu toe max van 210 om 6u 's morgens, toen vond mijn passagier het genoeg, want we waren al veel te vroeg
                                        Dat maximum zal ik niet met de Peugeot halen denk ik Passagiers, tss

Comment

• met- mijn P boxster 987, deze ochtend 284

Comment

Working...
                                          X