Met de cl toch eens geproefd van de begrenzer;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenMet de cl toch eens geproefd van de begrenzer;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenFijn.
Maar 'wij' verwachten wel van een 17-jarige knaap de intelligentie om zo'n dingen niet te komen verkondigen alsof het heldendaden zijn, terwijl het eigenlijk waanzinnige stommiteiten zijn.
Dit is een publiek forum weet je. Wil jij dat iemand een voorbeeld neemt aan zoiets ?
Wat een gezever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTurbo S wellicht voor de acceleraties, CL600 voor het comfort denk ik.
Comment
-
Ohja, ik kan ook zeggen wat de snelste auto is waarmee ik ooit reed, maar dat gaat hier helemaal geen indruk maken165 op de teller getopt, en dit omdat er zoiets is als een regel over het nog geen 2 jaar een rijbewijs bezitten. MAAR: ik heb nog slechts 1,5 jaar te doen. Nu niet dat ik daarna constant ga rijden als een zot hé
Comment
-
Op aanraden van Michelin, kom ik hier ook eens wat koekeloerenSee what the fuss is all about
We hebben weer te maken met een bende nieuwelingen, neem ik aan? Nog niet echt bekend met de termen 'respect voor de medemens' en 'bezint eer ge begint'?
Ach laat ze maar wat razenEen kinderhand is tenslotte gauw gevuld, hé mannen
De mods zullen ze wel voorzien van de gepaste sancties...
On-Topic: Ik heb nog geen rijbewijs maar snelste dat ik heb meegereden was 180-190 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenZonderE313 Diepenbeek - Bilzen
Bij mij gebeurt het al op de Universiteitslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenAh, daar kom ik nooitBij mij gebeurt het al op de Universiteitslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenUniversiteit? Què? Kom ik ook nooitNu maar even iets erbij zetten, want die smileys is nog niet groot genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenAh, daar kom ik nooitBij mij gebeurt het al op de Universiteitslaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOp de unieflaan tot nu toe max van 210 om 6u 's morgens, toen vond mijn passagier het genoeg, want we waren al veel te vroegPassagiers, tss
Comment
Comment