Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenJa is dan 203 op gps.
Tomtom=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenknow all about it, mijn broer heeft er ook zo eentje en dies zo precies in alles. Hij weet alle plaatsen waar de flikken soms staan te flitsen en pikt automatisch signalen van radiozenders op waar ze echt staan. Leuke speeltjes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenRadar detectoren. Zo hebben wij er ook een paar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenMoet zoiets eigenlijk altijd ingebouwd zijn of bestaat ook zoiets draagbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenTomtom is meestal of altijd draagbaar dacht ik ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIch bedoel ein radar-detector.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenMoet zoiets eigenlijk altijd ingebouwd zijn of bestaat ook zoiets draagbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenKomt vooral draagbaar voor. Ingebouwd is meestal wel de betere keuze. Valt totaal niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAaah dann denke ich das das alzeit ingebouwt muss wordenAuto weg..
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenVield info findest du hier auf: mod-edit: zie post hierboven.
Waarom zou je die trouwens draagbaar willen? Voor als je te voet geflitst wordt?En dan kunt ge da rap wegmoffelen of wegsmijten ofzo als ze u tegenhouden
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenHaha ok danke schön, das dacht ik al. Zou handig zijn moest da draagbaar zijn, want als da ingebouwd is en de flikke houden u tegen...Auto weg..
Omdat da illegaal is?En dan kunt ge da rap wegmoffelen of wegsmijten ofzo als ze u tegenhouden
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenAlhouwel op die site staat dat da legaal is? Ik dacht dat een radar-detector illegaal was? Vorig jaar is zo iemand in mijn buurt tegengehouden en zijn auto is in beslag genomen.
Een stinger bijvoorbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenAlhouwel op die site staat dat da legaal is? Ik dacht dat een radar-detector illegaal was? Vorig jaar is zo iemand in mijn buurt tegengehouden en zijn auto is in beslag genomen.
Ik dacht dat alleen dat apparaat in beslag genomen werd zoals bij No2. Of is dit ook maar een fabeltje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHet is illegaal. Maar er zijn bepaalde toestellen waarme je de software vlug nog kan verwijderen voor je ze tegenhouden...Een stinger bijvoorbeeld
Ma als ge nieveel van software kent en wel autofreak zijt, dan staat ge daar
.
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZijn volledige auto?Ik dacht dat alleen dat apparaat in beslag genomen werd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenlolMa als ge nieveel van software kent en wel autofreak zijt, dan staat ge daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenTelkens je het apparaat afsluit vraagt hij of je de radar-software wil verwijderen...
Comment
Comment