Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Fock. Als ik 219 met de eend rij is dat maar 203 ofzo.

Op GPS dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
      Op GPS dan?
      Ja is dan 203 op gps.

Tomtom=

Comment

Ja is dan 203 op gps.

Tomtom=
        know all about it, mijn broer heeft er ook zo eentje en dies zo precies in alles. Hij weet alle plaatsen waar de flikken soms staan te flitsen en pikt automatisch signalen van radiozenders op waar ze echt staan. Leuke speeltjes!

Comment

know all about it, mijn broer heeft er ook zo eentje en dies zo precies in alles. Hij weet alle plaatsen waar de flikken soms staan te flitsen en pikt automatisch signalen van radiozenders op waar ze echt staan. Leuke speeltjes!
          Radar detectoren. Zo hebben wij er ook een paar

Comment

Radar detectoren. Zo hebben wij er ook een paar

Moet zoiets eigenlijk altijd ingebouwd zijn of bestaat ook zoiets draagbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
              Tomtom is meestal of altijd draagbaar dacht ik ...

Comment

Tomtom is meestal of altijd draagbaar dacht ik ...
                Ich bedoel ein radar-detector.

Comment

Ich bedoel ein radar-detector.
                  Aaah dann denke ich das das alzeit ingebouwt muss worden

Comment

Komt vooral draagbaar voor. Ingebouwd is meestal wel de betere keuze. Valt totaal niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                      Komt vooral draagbaar voor. Ingebouwd is meestal wel de betere keuze. Valt totaal niet op.
                      inderdaad

Comment

• Vield info findest du hier auf: mod-edit: verwijdering link. Gelieve eerst het reglement te lezen, in dit geval regel 14.
                        Waarom zou je die trouwens draagbaar willen? Voor als je te voet geflitst wordt?
                        Last edited by ; 28/01/2008, 12:20.

Comment

Aaah dann denke ich das das alzeit ingebouwt muss worden
                          Haha ok danke schön, das dacht ik al. Zou handig zijn moest da draagbaar zijn, want als da ingebouwd is en de flikke houden u tegen... Auto weg..

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                          Vield info findest du hier auf: mod-edit: zie post hierboven.
                          Waarom zou je die trouwens draagbaar willen? Voor als je te voet geflitst wordt?
                          Omdat da illegaal is? En dan kunt ge da rap wegmoffelen of wegsmijten ofzo als ze u tegenhouden .
                          Last edited by ; 28/01/2008, 12:21.

Comment

Haha ok danke schön, das dacht ik al. Zou handig zijn moest da draagbaar zijn, want als da ingebouwd is en de flikke houden u tegen... Auto weg..

Omdat da illegaal is? En dan kunt ge da rap wegmoffelen of wegsmijten ofzo als ze u tegenhouden .
                            Zodat je het snel doort raam kan gooien als ze komen zoeken. Neenee zij hebben ook detectors voor deze apparatuur maar ik denk in heel Belgie zijn er maar 3 politiezones die het hebben dus, keep on chazingggggggggg!

Comment

• Alhouwel op die site staat dat da legaal is? Ik dacht dat een radar-detector illegaal was? Vorig jaar is zo iemand in mijn buurt tegengehouden en zijn auto is in beslag genomen.

Comment

Alhouwel op die site staat dat da legaal is? Ik dacht dat een radar-detector illegaal was? Vorig jaar is zo iemand in mijn buurt tegengehouden en zijn auto is in beslag genomen.
                                Het is illegaal. Maar er zijn bepaalde toestellen waarme je de software vlug nog kan verwijderen voor je ze tegenhouden... Een stinger bijvoorbeeld

Comment

Alhouwel op die site staat dat da legaal is? Ik dacht dat een radar-detector illegaal was? Vorig jaar is zo iemand in mijn buurt tegengehouden en zijn auto is in beslag genomen.
                                  Zijn volledige auto? Ik dacht dat alleen dat apparaat in beslag genomen werd zoals bij No2. Of is dit ook maar een fabeltje?

Comment

Het is illegaal. Maar er zijn bepaalde toestellen waarme je de software vlug nog kan verwijderen voor je ze tegenhouden... Een stinger bijvoorbeeld
                                    lol Ma als ge nieveel van software kent en wel autofreak zijt, dan staat ge daar.

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    Zijn volledige auto? Ik dacht dat alleen dat apparaat in beslag genomen werd?
                                    Ja echt alles weg, apparatuur EN auto.

Comment

• Ja echt alles weg, apparatuur EN auto.[/quote]

Das wel kaka, een risiko waarmee ge veel geld kunt uitspren of veel geld kunt uitgeven...
                                      Ik kies voor de gemakkelijke en legale weg, GPS draagbaar...

Comment

lol Ma als ge nieveel van software kent en wel autofreak zijt, dan staat ge daar.
                                        Telkens je het apparaat afsluit vraagt hij of je de radar-software wil verwijderen...

Comment

Telkens je het apparaat afsluit vraagt hij of je de radar-software wil verwijderen...
                                          En er is maar 1 foute vingerbeweging voor nodig om die vraag positief te beantwoorden

Comment

Working...
                                          X