Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Een E39 is een 5 serie

E46 wss dan.
    Zit er idd naast, het is een E30... Zo'n dring trekt wel gemeen op met die achtertrax, al helemaal vergeleken met mijn 1.9D Polo

E46 zou nog mooier zijn maarja

Comment

• Met een 930. Mooi ! Is ook een bangelijk beestje. Maar wel een stuk moeilijker om met de boost om te gaan gezien de grotere turbo-gap. Was het een 4-vitesse of 1 van de recentste met 5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
        Met een 930. Mooi ! Is ook een bangelijk beestje. Maar wel een stuk moeilijker om met de boost om te gaan gezien de grotere turbo-gap. Was het een 4-vitesse of 1 van de recentste met 5 ?
        4-vitesse.

Was eentje van '85

Ik zou een nier geven om dat ding terug te krijgen
        Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• Idd knappe wagen. Mijn eerste Porsche was ook een 930. Misschien ben je hem ooit wel eens tegengekomen op een P-rit.

Comment

• Nja, ik heb welgeteld 1 porsche-evenement meegemaakt.

Heb maar anderhalve maand ofzo met die wagen gereden. Moest hem verkopen voor een kennis.

Comment

fotoke...

Dit is SUPERknap! Rood met beige interieur.

Comment

• echt, wat een knappe kar
                alleen dat houten stuur zou ik achterwege laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  echt, wat een knappe kar
                  alleen dat houten stuur zou ik achterwege laten
                  Het interieur incl. houten stuur is origineel en uiteraard van Porsche zelf. Is dus niet nadien in de wagen gestoken. Het is echt hout en het stuur past perfect bij het interieur...

Comment

• Zaligheid²²²²²² die 993 turbo

Bij mij is sinds kort nietmeer de SLR de snelste auto waarmee ik al gereden heb maar een Bugatti Veyron, een heel stuk boven de 300 op circuit.

Comment

Het interieur incl. houten stuur is origineel en uiteraard van Porsche zelf. Is dus niet nadien in de wagen gestoken. Het is echt hout en het stuur past perfect bij het interieur...

Ok, deze porsche is af! Sportiviteit combineerd met een klassiek getinte kleurencombo, dit is gewoon een droom van een auto!

Comment

• Die 993 Turbo!

Porsche maakt toch zo'n knappe interieurs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                          Zaligheid²²²²²² die 993 turbo

Bij mij is sinds kort nietmeer de SLR de snelste auto waarmee ik al gereden heb maar een Bugatti Veyron, een heel stuk boven de 300 op circuit.
                          Ik ben zo extreem jaloers op u!

Beschrijf eens die acceleratie, hoe de Veyron voelt, sturing, gasrespons, .. etc alle!s?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ik ben zo extreem jaloers op u!

Beschrijf eens die acceleratie, hoe de Veyron voelt, sturing, gasrespons, .. etc alle!s?

Stevy is een bescheiden man.
                            Hebda vorige keer ook gevraagd.
                            Hij vond dat da wel goe trok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Ok, deze porsche is af! Sportiviteit combineerd met een klassiek getinte kleurencombo, dit is gewoon een droom van een auto!
                              Daarom dat ik hem ook heb willen kopen. Ben er speciaal naar Engeland voor moeten gaan. De wagen werd in '96 nieuw ingeschreven in Arabië. Rond 2000 was die Arabier een tijdje naar België komen wonen, had hier een keten van winkels. Dan is hij in 2006 naar Engeland gegaan en heeft hij de wagen uiteraard meegenomen. Maar ja, ze rijden daar links en das dus dik kl*te met een left-handed car. Dus had hij hem verkocht aan een auto-dealer die dacht er een goeie zaak mee te doen. Alleen...bleef hij ermee zitten omdat er in Engeland nu eenmaal geen kat geïnteresseerd is in een wagen voor op de openbare weg met stuur links. Dus deed hij hem weg voor "een iets goedkoper prijske dan normaal".
                              Wat voor mij mede de doorslag gaf was het aantal km. Stond na 10,5 jaar nog maar 14.500 km op (ja je leest het goed !). En de km-stand was correct want hij was in België gedurende een aantal jaar door de keuring gemoeten en bij de keuring hadden ze nog kompleet zijn km-geschiedenis sinds 2000. Ja, dan moest ik dus niet meer twijfelen. Sommige dingen lijken nu na meer dan 11 jaar nog bijna nieuw. Er staat ondertussen iets van een 16.000 km op de teller ... Maakt de wagen eens zoveel waard...

Comment

Daarom dat ik hem ook heb willen kopen. Ben er speciaal naar Engeland voor moeten gaan. De wagen werd in '96 nieuw ingeschreven in Arabië. Rond 2000 was die Arabier een tijdje naar België komen wonen, had hier een keten van winkels. Dan is hij in 2006 naar Engeland gegaan en heeft hij de wagen uiteraard meegenomen. Maar ja, ze rijden daar links en das dus dik kl*te met een left-handed car. Dus had hij hem verkocht aan een auto-dealer die dacht er een goeie zaak mee te doen. Alleen...bleef hij ermee zitten omdat er in Engeland nu eenmaal geen kat geïnteresseerd is in een wagen voor op de openbare weg met stuur links. Dus deed hij hem weg voor "een iets goedkoper prijske dan normaal".
                                Wat voor mij mede de doorslag gaf was het aantal km. Stond na 10,5 jaar nog maar 14.500 km op (ja je leest het goed !). En de km-stand was correct want hij was in België gedurende een aantal jaar door de keuring gemoeten en bij de keuring hadden ze nog kompleet zijn km-geschiedenis sinds 2000. Ja, dan moest ik dus niet meer twijfelen. Sommige dingen lijken nu na meer dan 11 jaar nog bijna nieuw. Er staat ondertussen iets van een 16.000 km op de teller ... Maakt de wagen eens zoveel waard...
                                Schitterend om een liefhebber zo te horen praten!

Comment

• Howly fuck, 16.000km

Comment

• Dat ding is perfect... Ik heb ook liever zo een interieur, dan eentje met kuipzetels e.d. Zoiets past vind ik alleen in dingen zoals een GT3 RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Howly fuck, 16.000km

²²²²²²²²² !

Comment

• Ge kunt dat wel zeggen maar eerlijk gezegd had ik wel liever de sportzetels gehad i.p.v. die er in zitten. Was een optie bij Porsche. Maar ja, ge kunt ni alles hebben é...

Comment

• Amai amai, dat is dé knapste 993 turbo die ik al ooit gezien heb

En dan nog in uitzonderlijke staat

Comment

Working...
                                          X