Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaligheid! Ik sta echt zot van die kleur. Heb er op de nurburgring al enkele in die kleur gezien en telkens ben ik er mega zot van. Maak misschien eens een topicje aan in het onderdeel "mijn auto" als je wil.

Comment

• Done...

Comment

• Ferrari 599 f1

Comment

• het snelste tot hier toe was 242km/u met mijne civic , alhoewel dat ik met men vorige wagen (een astra 1.9 cdti gtc gechipt tot 190pk) voorbij de teller van 240km/u ben gegaan, maar hoe snel kan ik niet zeggen, omdat de teller stopte op 240

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kurtje Bekijk Berichten
            met men vorige wagen (een astra 1.9 cdti gtc gechipt tot 190pk) voorbij de teller van 240km/u ben gegaan, maar hoe snel kan ik niet zeggen, omdat de teller stopte op 240
            Hij heeft daar inderdaad een tijd in't niets zitten wijzen
            Zalige wagen

Comment

• Ooit gereden niet maar als passagier 230 op de teller van een E30 318IS

Comment

• Zelf gereden : E60 525d aan 190 km/h waar ik 90 mocht..2 rijstroken en geen kat op de baan..kmocht ffkes gas geven vn mn vader

Meegereden: M5 van matthi aan +/- 300 km/h

Comment

• 17 jaar, geen rijervaring, geen rijbewijs en 190? Way to go!

En die M5 haalt die 300km/h? Ik zou eerder 280 gokken ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    17 jaar, geen rijervaring, geen rijbewijs en 190? Way to go!

En die M5 haalt die 300km/h? Ik zou eerder 280 gokken ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      Yep i know natuurlijk heb ik zero ervaring maar een rechte baan van een km of 5 en 23u s'avonds geen mens die daar woont...iedereen kan het gaspedaal indrukken..ik hou van snelheid maar het moet ook "veilig" blijven...veel kon ik toen niet misdoen (behalve mijzelf en mn vader). Je hebt van die mensen die met overdreven snelheid door de bebouwde kom knallen en dan iemand omver rijden...
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
                        Yep i know natuurlijk heb ik zero ervaring maar een rechte baan van een km of 5 en 23u s'avonds geen mens die daar woont...iedereen kan het gaspedaal indrukken..ik hou van snelheid maar het moet ook "veilig" blijven...veel kon ik toen niet misdoen (behalve mijzelf en mn vader). Je hebt van die mensen die met overdreven snelheid door de bebouwde kom knallen en dan iemand omver rijden...
                        Geen probleem

Veroordeel je ook niet, als je weet waar je het kandoen heb ik daar geen probleem mee.

Comment

• Zeg David,

Persoonlijk heb ik er geen zwaar probleem mee. Maar heb jij (of je vader) erover nagedacht wat er zou gebeuren als de flikken jullie hadden tegengehouden ?
                          Echt, dan zou ik niet in je schoenen willen staan.

Moest je het ooit voorhebben dat ze je tegenhouden dan geef ik je de raad om toch maar te stoppen. Er zijn nl. mensen die denken te kunnen vluchten maar meestal heeft men daar weinig kans toe. De nr-plaat is snel genoteerd. En als een vluchtpoging dan nog eens slecht zou aflopen - bedoel dat er daardoor iemand zou worden doodgereden - dan is er echt geen toekomst meer voor die jeugdige bestuurder, noch voor z'n ouders.

Kan je dus alleen maar aanraden om voorzichtig te blijven, 5km lege baan of niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                            Zeg David,

Persoonlijk heb ik er geen zwaar probleem mee. Maar heb jij (of je vader) erover nagedacht wat er zou gebeuren als de flikken jullie hadden tegengehouden ?
                            Echt, dan zou ik niet in je schoenen willen staan.

Moest je het ooit voorhebben dat ze je tegenhouden dan geef ik je de raad om toch maar te stoppen. Er zijn nl. mensen die denken te kunnen vluchten maar meestal heeft men daar weinig kans toe. De nr-plaat is snel genoteerd. En als een vluchtpoging dan nog eens slecht zou aflopen - bedoel dat er daardoor iemand zou worden doodgereden - dan is er echt geen toekomst meer voor die jeugdige bestuurder, noch voor z'n ouders.

Kan je dus alleen maar aanraden om voorzichtig te blijven, 5km lege baan of niet...
                            Juist ik geef je volledig gelijk in zo'n situatie kan er altijd iets gebeuren ( bv. politie) dan zal ik streng gestraft worden maar mn vader vast nog meer en dat besef ik maar al te goed.

Maar ik kan u verzekeren ik heb nu mijn voorloppig rijbewijs sinds 2 maanden en ik probeer zo veel mogelijk op te letten wanneer ikzelf rij en hou ik mij altijd aan de snelheidsregels...dat voorval met de overdreven snelheid was eenmalig

Comment

• Ik vrees dat wanneer je alleen gaat zijn, dat je vaak (veel) te snel gaat rijden. Je hebt immers het gedacht: 'Papa vindt het ok dat ik te snel rijd'. Ik zou er toch maar mee opletten... Op zich heb ik er geen probleem mee dat jij te snel rijdt, ik ben ook geen heilige. Ik waarschuw je alleen maar om te zeggen dat het niet eenmalig zal blijven

Comment

• Doe geen moeite rijder-w, ik heb dat hier ook al vaak geprobeerd duidelijk te maken, 't is nutteloos

Comment

• Ik zal je advies opvolgen, vos. Met deze 'preek' voel ik me wel of ik een goede daad verricht heb Goed voor de moreel dus

Comment

• True

Comment

• +200 met de MINI op de Autobahn ( 208 dacht ik )
                                      Met andere auto's hangt dat rond de 180 ( meestal kunnen ze niet sneller )

Comment

• Zijn dat dan echte km's of tellerkm's? Hoeveel afwijking heeft de Mini?

Comment

• Aja, DavidP;

U bent dom

Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
                                          Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.

Comment

Working...
                                          X