Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenseg joriske, jij als agent. Ik heb is een vraag.
Wat kunnen de straffen zijn voor: rechts inhalen over een volle witte lijn? En links inhalen over een dwarsgestreept stukje?
Heb in mei 2 jaar m'n rijbewijs en nog nooit gepakt geweest.
inhalen : 2de graad
Arcering : 1ste graad dacht ik
OI's worden niet gecumuleerd dus dat zal een 150 - 175 euro worden zekers
Aangezien er 1 van derde graad inzit zal je in die categorie vallen die wss zwaarder bestraft zal worden ( mbt rijbewijs )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenAja, DavidP;
U bent dom
Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
Hij kan in sommige dingen veel slimmer zijn als jou...
Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.
Gewoon effe mijn mening hé kleinen
n/o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenAja, DavidP;
U bent dom
Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.
Nee eerlijkik verlaag mij liever niet tot U niveau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
U bent dom
.
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenSorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.
n/o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenSorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
n/o
Dat is al heel wat, tegenover sommige hier.
Dit geeft u dan nog ni de gelegenheid om hem DOM te noemen hé.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
n/o
Aan die leeftijd is het altijd eens leuk om te komen 'stoefen' op een openbaar forum..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichtenmierenneukers...
Raggen godverdomme2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Raggen godverdomme
Wijze woorden uit olivier zijn mond, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Comment
-
Raggen godverdommejeplaa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenStreep : derde graad
inhalen : 2de graad
Arcering : 1ste graad dacht ik
OI's worden niet gecumuleerd dus dat zal een 150 - 175 euro worden zekers
Aangezien er 1 van derde graad inzit zal je in die categorie vallen die wss zwaarder bestraft zal worden ( mbt rijbewijs )
Toch niet opnieuw les gaan volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk BerichtenOei sorry Meneer de agent.
Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.
Nee eerlijkik verlaag mij liever niet tot U niveau
( sommige mensen met een vast rijbewijs kunnen ook niet rijden maar soit ).
Omdat je in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs en papa naast je zit mag je effe zo beginnen te rijden?? Zoek dan een nieuwe begeleider.
Dit op een of andere manier goedspreken kan niet. Sommige mensen begrijpen dat niet, dat trek ik me niet aan.
Aja, mijn niveau ligt duidelijk veel hoger dan het uwe en het heeft niets te maken met politieagent zijn of niet ( gewoon een weerspiegeling van gezond verstand ). Hier zie je dat zelfs 17/18 jaar voor sommigen te vroeg is om een rijbewijs te kunnen behalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenshit ket! serieus? rijbewijs intrekken of...?
Toch niet opnieuw les gaan volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk vind Joris zijn post voor een keer volledig terecht.
Als agent moet Kleinen_Joris toch weten dat je niet zomaar een persoon mag uitschelden voor DOM.
Als Kleinen iemand tegenhoudt wegens overdreven snelheid, dan gaat die toch ook niet zeggen dat hij een domme vent is. David was in fout en hij erkent zijn fout PUNT Kleinen moet daar verder geen ruzie om zoeken.
Comment
Comment