Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Zijn dat dan echte km's of tellerkm's? Hoeveel afwijking heeft de Mini?
    op de teller, dat zal juist onder de 200 zitten irl denk ik

Comment

• seg joriske, jij als agent. Ik heb is een vraag.

Wat kunnen de straffen zijn voor: rechts inhalen over een volle witte lijn? En links inhalen over een dwarsgestreept stukje?

Heb in mei 2 jaar m'n rijbewijs en nog nooit gepakt geweest.

Comment

• Snelste dat ik ooit meereed was +/-280 geloof ik.

En dan nog in een alpina B12 (e3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          seg joriske, jij als agent. Ik heb is een vraag.

Wat kunnen de straffen zijn voor: rechts inhalen over een volle witte lijn? En links inhalen over een dwarsgestreept stukje?

Heb in mei 2 jaar m'n rijbewijs en nog nooit gepakt geweest.
          Streep : derde graad
          inhalen : 2de graad
          Arcering : 1ste graad dacht ik

OI's worden niet gecumuleerd dus dat zal een 150 - 175 euro worden zekers
          Aangezien er 1 van derde graad inzit zal je in die categorie vallen die wss zwaarder bestraft zal worden ( mbt rijbewijs )

Comment

• met de i30 179 a 180 op de teller (autobahn)

da's zowat het snelste van zelf gereden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              Aja, DavidP;

U bent dom

Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
              Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
              Sorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
              Hij kan in sommige dingen veel slimmer zijn als jou...
              Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.

Gewoon effe mijn mening hé kleinen

n/o

Comment

Aja, DavidP;

U bent dom

Dom om zonder rijbewijs met een voertuig op de openbare weg te rijden. Uw vader is nog dommer om toe te laten dat hij u laat rijden.
                Gelukkig heb je geen ongeval gemaakt of zoiets, anders mocht uw vader flink wat geld op tafel leggen.
                Oei sorry Meneer de agent.

Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.

Nee eerlijk ik verlaag mij liever niet tot U niveau

Comment

U bent dom

.
                  Waarom begin je eerst beleefd met "u" en dan een een scheldwoord (-> onbeleefd) ?

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  Sorry kleinen, ik vind het erg dat je er zo op reageert. Ok hij reed te snel met een voorlopig, maar dat geeft jou nog niet de toestemming om hem DOM te noemen..
                  Nu als je dingen leest die u niet aanstaan, doe dan je best om je te vermannen en geen reacties te typen om ruzie uit te lokken.

n/o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

n/o
                    Idd, hij geeft zelf toe dat het "verkeerd" was .
                    Dat is al heel wat, tegenover sommige hier.
                    Dit geeft u dan nog ni de gelegenheid om hem DOM te noemen hé.
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

n/o
                      Je kan dom doen, iets anders als dom zijn.

Aan die leeftijd is het altijd eens leuk om te komen 'stoefen' op een openbaar forum..

Comment

• mierenneukers...

Raggen godverdomme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                          mierenneukers...

Raggen godverdomme
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

mierenneukers...

Raggen godverdomme
                            The man has spoken!

Wijze woorden uit olivier zijn mond, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Comment

• Comment

mierenneukers...

Raggen godverdomme
                                jeplaa

Comment

Streep : derde graad
                                  inhalen : 2de graad
                                  Arcering : 1ste graad dacht ik

OI's worden niet gecumuleerd dus dat zal een 150 - 175 euro worden zekers
                                  Aangezien er 1 van derde graad inzit zal je in die categorie vallen die wss zwaarder bestraft zal worden ( mbt rijbewijs )
                                  shit ket! serieus? rijbewijs intrekken of...?

Toch niet opnieuw les gaan volgen?

Comment

• Ik vind Joris zijn post voor een keer volledig terecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
                                      Oei sorry Meneer de agent.

Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.

Nee eerlijk ik verlaag mij liever niet tot U niveau
                                      In het bezit zijn van een voorlopig rijbewijs wil niet zeggen dat je kan rijden ( sommige mensen met een vast rijbewijs kunnen ook niet rijden maar soit ).
                                      Omdat je in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs en papa naast je zit mag je effe zo beginnen te rijden?? Zoek dan een nieuwe begeleider .
                                      Dit op een of andere manier goedspreken kan niet. Sommige mensen begrijpen dat niet, dat trek ik me niet aan.

Aja, mijn niveau ligt duidelijk veel hoger dan het uwe en het heeft niets te maken met politieagent zijn of niet ( gewoon een weerspiegeling van gezond verstand ) . Hier zie je dat zelfs 17/18 jaar voor sommigen te vroeg is om een rijbewijs te kunnen behalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        shit ket! serieus? rijbewijs intrekken of...?

Toch niet opnieuw les gaan volgen?
                                        dat kan worden uitgesproken he ( lessen krijgen of uw examen opnieuw doen ). Het is de rechter die beslist ( politie beslist nooit iets, politie doet vaststellingen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Ik vind Joris zijn post voor een keer volledig terecht.
                                          Bwaja, er zitten juiste zaken tussen en dingen dat je beter niet zegt ook.
                                          Als agent moet Kleinen_Joris toch weten dat je niet zomaar een persoon mag uitschelden voor DOM.
                                          Als Kleinen iemand tegenhoudt wegens overdreven snelheid, dan gaat die toch ook niet zeggen dat hij een domme vent is. David was in fout en hij erkent zijn fout PUNT Kleinen moet daar verder geen ruzie om zoeken.

Comment

Working...
                                          X