Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    In het bezit zijn van een voorlopig rijbewijs wil niet zeggen dat je kan rijden ( sommige mensen met een vast rijbewijs kunnen ook niet rijden maar soit ).
    Omdat je in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs en papa naast je zit mag je effe zo beginnen te rijden?? Zoek dan een nieuwe begeleider .
    Dit op een of andere manier goedspreken kan niet. Sommige mensen begrijpen dat niet, dat trek ik me niet aan.

Aja, mijn niveau ligt duidelijk veel hoger dan het uwe en het heeft niets te maken met politieagent zijn of niet ( gewoon een weerspiegeling van gezond verstand ) . Hier zie je dat zelfs 17/18 jaar voor sommigen te vroeg is om een rijbewijs te kunnen behalen.

Zei ik dat ik kon rijden ? Kijk een beetje terug...ik heb gezegd dat ik geen ervaring heb...het kleinste kind kan het gaspedaal indrukken maar om daarover zo'n discussies te beginnen ? Doe me aub een plezier en hou u meningen over mij voor u

Comment

In het bezit zijn van een voorlopig rijbewijs wil niet zeggen dat je kan rijden ( sommige mensen met een vast rijbewijs kunnen ook niet rijden maar soit ).
      Omdat je in het bezit bent van een voorlopig rijbewijs en papa naast je zit mag je effe zo beginnen te rijden?? Zoek dan een nieuwe begeleider .
      Dit op een of andere manier goedspreken kan niet. Sommige mensen begrijpen dat niet, dat trek ik me niet aan.

Aja, mijn niveau ligt duidelijk veel hoger dan het uwe en het heeft niets te maken met politieagent zijn of niet ( gewoon een weerspiegeling van gezond verstand ) . Hier zie je dat zelfs 17/18 jaar voor sommigen te vroeg is om een rijbewijs te kunnen behalen.
      Ik zeg van mezelf dat ik te jong ben voor een rijbewijs.

Wat nu?

Comment

+200 met de MINI op de Autobahn ( 208 dacht ik )
        Met andere auto's hangt dat rond de 180 ( meestal kunnen ze niet sneller )
        Niet mee lachen ik geraak ook maar aan 189.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Niet mee lachen ik geraak ook maar aan 189.
          Ik doel op onze combi's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
            Zei ik dat ik kon rijden ? Kijk een beetje terug...ik heb gezegd dat ik geen ervaring heb...het kleinste kind kan het gaspedaal indrukken maar om daarover zo'n discussies te beginnen ? Doe me aub een plezier en hou u meningen over mij voor u
            Ik heb vroeger nog hetzelfde gedaan. Nog voor ik 17 was knalde ik al tegen +170 op den N60 met een naked bike (moto).

Maar helaas is "gewoon rechtuit op een rechte baan" niet altijd zo eenvoudig als je zou denken. Er zijn zoveel ondenkbare dingen die mis kunnen lopen... Tmoment dadde daar stil bij staat doede da ni meer, rijden als je het nog niet mag.

Helaas zal je dat pas beseffen eens het te laat is, of eens je je rijbewijs al hebt en terug kijkt op uw capriolen.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
              Oei sorry Meneer de agent.

Zoals ge kunt zien ben ik 17 jaar right ? Vanaf wanneer kan je je voorloppig rijbewijs doen ? 17 jaar ja. U mag mij nog dom vinden en ja doe maar dat iedereen ziet wat voor een goede politieagent jij wel bent.

Nee eerlijk ik verlaag mij liever niet tot U niveau
              Dat hebt u zonet wel gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                Bwaja, er zitten juiste zaken tussen en dingen dat je beter niet zegt ook.
                Als agent moet Kleinen_Joris toch weten dat je niet zomaar een persoon mag uitschelden voor DOM.
                Als Kleinen iemand tegenhoudt wegens overdreven snelheid, dan gaat die toch ook niet zeggen dat hij een domme vent is. David was in fout en hij erkent zijn fout PUNT Kleinen moet daar verder geen ruzie om zoeken.
                Volgens mij zie je het een beetje verkeerd.
                Joris heeft hem nooit voor iemand met een laag IQ uitgescholden.
                Ik denk dat hij eerder bedoelde DOM=TOTAAL ONVERANTWOORD.

Disclaimer:Ik veroordeel hier niemand.

Comment

• man man, wat een hoop bullshit hier seg!

Zeg ons liever welke de snelste auto was die je ooit reed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Volgens mij zie je het een beetje verkeerd.
                    Joris heeft hem nooit voor iemand met een laag IQ uitgescholden.
                    Ik denk dat hij eerder bedoelde DOM=TOTAAL ONVERANTWOORD.
                    Het komt anders wel zo over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Ooit gereden niet maar als passagier 230 op de teller van een E30 318IS
                      hmm kan hij zo vlug? ik heb een E36 318is maar ik vrees dat hij dan wel al in het rood zal zitten :p. kzit verdorie al aan 3500 toeren aan 120km/h. Wat denken jullie? (Ik test het liever nog niet uit :p)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        hmm kan hij zo vlug? ik heb een E36 318is maar ik vrees dat hij dan wel al in het rood zal zitten :p. kzit verdorie al aan 3500 toeren aan 120km/h. Wat denken jullie? (Ik test het liever nog niet uit :p)
                        Tellerafwijking. Mijn 230 op teller is sneller en das maar een 215 op gps.

Een standaard 320i met 4.1 eindverhouding doet wel netjes 201 op gps! (kan 206 volgens vertandingen). Niet slecht voor maar 129pk, als die er nog zijn...

Comment

• Het snelste met mn auto (citroen XM) is iets minder dan 200km/u. Met de moto iets meer dan 200 (op teller). Op een naked bike heb je weinig bescherming dus dat deed wel wat vies. Auto's met meer potentieel waren mn pa zn jag X-type 3l V6 en 2 porsches 4S (993 en 997). Dat is niet mijn eigendom dus heb ik ook niet snel gereden.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• [quote][Ferrari 599 f1/QUOTE]
                            @lesage
                            héhé, en die was snel hé de rit van mijn leven wij kunnen het weten, heb er nog mooie pics van
                            grz , geert
                            Last edited by geertqv; 10/03/2008, 18:52. Reden: ...
                            Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Tellerafwijking. Mijn 230 op teller is sneller en das maar een 215 op gps.

Een standaard 320i met 4.1 eindverhouding doet wel netjes 201 op gps! (kan 206 volgens vertandingen). Niet slecht voor maar 129pk, als die er nog zijn...
                              En het was uw schuld ook nog!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                En het was uw schuld ook nog!
                                Tja, ik dacht tolweg = ongelimiteerd

Comment

• Snelste waar ik zelf mee gereden heb:

Maserati 3200 (het model met de mooie achterlichten)

alé tenzij een porsche carrera sneller is maar denk het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Tja, ik dacht tolweg = ongelimiteerd
                                    Het was niet alleen daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      . kzit verdorie al aan 3500 toeren aan 120km/h. Wat denken jullie? (Ik test het liever nog niet uit :p)
                                      Dan is 7000 tpm 240 kmh. Bijvoorbeeld.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Als Kleinen iemand tegenhoudt wegens overdreven snelheid, dan gaat die toch ook niet zeggen dat hij een domme vent is.
                                        Hm? Ik heb nogtans agenten al weten schelden.
                                        (maar ik ga niet veralgemenen!)
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Opel kadett GSI

Comment

Working...
                                          X