Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOp de teller net niet, 315 gehaald (nu niet meer want is bij MTM begrensd op ca 290 denk ik)
315 op tacho was 298 op de gps.
Maar een M6 gaat echt wel harder in Vmax als een RS6, daar ben ik vrij hard van overtuigd.
Niet veel eh. Alleh, bij jou weet je nooit natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenVoor die paar per uur, u RS6 kan ook aardig wat neerzetten hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDaarnet 90km/u gehaald uit m'n S6.
Fak dat ging hard.
Kvind dit onverantwoord, zeker als jonge gast! Met wat ben je in godsnaam bezig??!!
Srr maar vind dit echt niet kunnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenKvind dit onverantwoord, zeker als jonge gast! Met wat ben je in godsnaam bezig??!!
Srr maar vind dit echt niet kunnen....
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHou het een beetje veilig he nima
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEh, oli4, hoe voelt dat, 320 rijden?
snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa,had enkel beetje last van onderstuur.
Dus je hebt dat ook nog eens in een bocht gedaan?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus je hebt dat ook nog eens in een bocht gedaan?????.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDus je hebt dat ook nog eens in een bocht gedaan?????
Nemo is zot ant worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTuurlijk, en al bij al, het is snel genoeg. Maar ik ben nu eenmaal ook een Vmax-freak. Ik zwijmel nog steeds bij het zien van dit filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=TTMKkPxei0I
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenSpillies wat is de max wat uit jullie S6 komt?
Dan kan ik dat vergelijken met mijn S6.
Nog nooit een autobahn gedaan, hoogste tot nu toe was een 250km/h maar het kon nog meer.
Ik zou niet weten wanneer de begrenzer ingrijpt.
Maar zoiezo, 250 in uw 'S6' zal al moeilijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn, het heeft zich nog niet voorgedaan.
Nog nooit een autobahn gedaan, hoogste tot nu toe was een 250km/h maar het kon nog meer.
Ik zou niet weten wanneer de begrenzer ingrijpt.
Maar zoiezo, 250 in uw 'S6' zal al moeilijk zijn.
Mijn S6 en de uwe,ik ben véél sneller op bestemming.
Wat nu ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenkdoe mee, geef mij een diezel en kpak ulle mss nog,
Comment
Comment