Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Van Gent naar Barcelona zelfde route
    Mijn S6 en de uwe,ik ben véél sneller op bestemming.
    Wat nu ????
    Bullshit gast, zonder die LED's ben je niets...

Voor ons zal iedereen wel weggaan.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Bullshit gast, zonder die LED's ben je niets...

Voor ons zal iedereen wel weggaan.
      Ze kunnen naar m'n achterste LEDS kijken.

Comment

• amai, lig ff plat van tlachen, ja wist niet dat mensen opzij gaan speciaal voor led`s,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
          amai, lig ff plat van tlachen, ja wist niet dat mensen opzij gaan speciaal voor led`s,
          We zijn hier maar wat aan het pimpen hoor...

Comment

• weet ik, al is voor de gio gereden, gooi ik mn wagen voor in de berm ze

Comment

We zijn hier maar wat aan het pimpen hoor...
              Het is niet echt de periode van het jaar om te pimpen met kerstverlichting

Comment

• 320 meerijden geeft ook wel een serieuze adrenalinestoot vooral omdat je dan het stuur zelf niet in handen hebt

was wel iedeaal, zo snachts een verlaten autobahn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Het is niet echt de periode van het jaar om te pimpen met kerstverlichting

Weet ik maar toch, kerstverlichting is nu heel het jaar door.

Kijk naar sommige huizen, ze laten hun kerstlichtjes hangen...

Comment

Weet ik maar toch, kerstverlichting is nu heel het jaar door.

Kijk naar sommige huizen, ze laten hun kerstlichtjes hangen...
                    Sorry, ik woon in een beschaafd gebied, kerstverlichting wordt hier zowieso niet gehangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Wat rijdt er voor de M6?
                      Nog een M6

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Om eerlijk te zijn, het heeft zich nog niet voorgedaan.

Nog nooit een autobahn gedaan, hoogste tot nu toe was een 250km/h maar het kon nog meer.

Ik zou niet weten wanneer de begrenzer ingrijpt.

Maar zoiezo, 250 in uw 'S6' zal al moeilijk zijn.

Ik schat dat uw kar gaat stoppen bij ca. 270-275 op de teller, en dat gaan echte 260 km/h zijn. Audi's begrenzen meestal iets hoger dan 250.

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      320 meerijden geeft ook wel een serieuze adrenalinestoot vooral omdat je dan het stuur zelf niet in handen hebt
                      Dat denk ik ook, moet harder kicken zijn als passagier dan als chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Dat denk ik ook, moet harder kicken zijn als passagier dan als chauffeur
                        Ik zou moeten kicken op het vertrouwen dan...

Comment

• SL 55 AMG Hemels en die souuuund

Comment

Ik zou moeten kicken op het vertrouwen dan...
                            Bij uw ma zou ik daar nu niet bepaald schrik voor hebben eigenlijk.
                            Tenminste, zolang ie begrensd is toch niet

Maar ff serieus, misschien interessant om eens op te zoeken wat die dingen onbegrensd halen.

Comment

• Een Durango GMS01 V10 Judd Sportscar (+/- 700pk)

Niet zelf mee gereden, maar wel meegereden. Was in 2002 op Francorchamps en de piloot was Gianmaria Bruni, later nog F1 rijder bij Minardi.
                              Een onvergetelijke ervaring en nog een paar uur misselijk geweest nadien.
                              Reed echt op race snelheid want nog verremd en door het gras gegaan in de bus-stop.
                              Once in a lifetime!!!

Comment

• Jaguar XJR (vorig model), gewoon eens doorgetrokken vanaf 0 tot 160.

Ik vind het wel niet zo indrukwekkend, maar de V8 sound is echt wel übervet!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk Berichten
                                  Een Durango GMS01 V10 Judd Sportscar (+/- 700pk)

Niet zelf mee gereden, maar wel meegereden. Was in 2002 op Francorchamps en de piloot was Gianmaria Bruni, later nog F1 rijder bij Minardi.
                                  Een onvergetelijke ervaring en nog een paar uur misselijk geweest nadien.
                                  Reed echt op race snelheid want nog verremd en door het gras gegaan in de bus-stop.
                                  Once in a lifetime!!!
                                  Moet ongelofelijk zalig zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Moet ongelofelijk zalig zijn!
                                    Oh ja, dat was het zeker. Die G krachten zijn ongelofelijk. Ik had een helm van het team gekregen, maar die was een klein beetje te groot. In de bochten die op volle snelheid genomen werden draaide de helm gewoon rond mijn hoofd, zodat het vizier aan de zijkant van mijn hoofd zat en ik gewoon niks meer zag. Met opschakelen sloeg mijn helm tegen de rollbar en het afremmen was fenomenaal. zo'n 300km/h aan het einde van het rechte stuk aan Les Combes en dan afremmen naar minder dan 100 op een paar seconden tijd, dan hang je echt in de gordels.
                                    Vlak ervoor had ik nog meegereden in een Radical, maar dat was peanuts in vergelijking met de Sportscar.
                                    Het is al bijna 6 jaar geleden, maar herinner het me nog alsof het gisteren was. Dat zegt voldoende denk ik

Die rechtse ben ik en de linkse is 'de Gimmi'

Comment

• Schit-te-rend!
                                      Meer foto's zijn welkom! Hoe komt het dat je in zo'n bolide hebt kunnen meerijden?

Comment

• Meer foto's van de auto in actie tijdens het FIA Sportscar seizoen 2002 kan je op de site van Durango bekijken:

Ik kreeg deze kans omdat ik persfotograaf ben. In 2002 kwamen de Sportscars terug na Spa na een lange afwezigheid. Een weekje voor de race was de pers uitgenodigd om eens te proeven en dus ook wat promotie te maken voor de race (1000km de Spa). Het is helaas geen jaarlijks weerkerend dagje geworden

Moest wel een formulier ondertekenen dat ik niemand aansprakelijk stelde bij ongeval of dood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Maar ff serieus, misschien interessant om eens op te zoeken wat die dingen onbegrensd halen.
                                          Bij MTM;

Description:
                                          Modified MTM motronic computer without a speed limiter, V-Max 290 km/h

800€ wel...

Hoe lang doen ze daar eigenlijk over om die te delimiteren?

Comment

Working...
                                          X