Oorspronkelijk geplaatst door Lotus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHmm, racing green.
Prijs ?
Al zie ik hem enkel liever in 't zwart !
De wagen waar ik het over heb :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenHéhé, ik ken die wagen. Was van ne maat van me zijn pa. Ik en diene gast zijn er den avond voor ie wegging es mee gaan rijden en wat sprintjes aan de lichten mee gaan trekken en kmoet zeggen dat het accelereren + den bijhorende sound bangelijk veel indruk op mij gemaakt hebben.
nene, ik begrijp je
Lijkt me echt een schitterende kar2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenEs goed afgeragt,endan verkope?
nene, ik begrijp je
Lijkt me echt een schitterende kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk hoop dat ze van de XF ook zo'n model uitbrengen waar ze alle chroom vervangen door koetswerkkleur => en dan in het zwart.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Als bijzitter:
BMW m5, m6(ongelimiteerd, chipped)
Audi R8
nen F-16
Als bestuurder
Audi S8
Mercedes SLK compressor
Maar de fijnste was wel
ne volvo 850 T-5R BTCC edition (Dus indentiek dezelfde wagen als in den btcc maar wel in de gele straatuitvoering en legaal op de baan) 368pk. Tot 260 mee gegaan in duitsland maar de wijzer loopt nog verder dan de 260 die aangegeven staat
Comment
-
[quote=PHlL1;2693589]Ik hoop dat ze van de XF ook zo'n model uitbrengen waar ze alle chroom vervangen door koetswerkkleur => en dan in het zwart.[/quote
Helemaal mee eens...ik vind het chroom aan de voorzijde van de XF echt storend. Vooraal dat stripje onderin de voorbumpersigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daffeh Bekijk BerichtenAls bijzitter:
, m6(ongelimiteerd, chipped)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenquattro launchen dat ding
Ik zal fotos maken!sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHoeveel pk haalde hij uit zijn M6?
Comment
Comment