Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wa is daar zo lol aan? Kheb geen idee wat een standaard M6 heeft (dacht erges een 500) ma dien heeft wel meer sportbakken dus ik weet nimeer just welke hoeveel heeft zenne
wa is daar zo lol aan? Kheb geen idee wat een standaard M6 heeft (dacht erges een 500) ma dien heeft wel meer sportbakken dus ik weet nimeer just welke hoeveel heeft zenne
Daarstraks nog met een 997 C4S én een Ferrari 360 Modena F1 meegereden. Beide tot rond de 200 nét buiten bebouwde kom... Foto's volgen.
De Ferrari is veel exotischer dan de Porsche en krijst uiteraard ook meer, maar ik verkies toch nog altijd de Porsche hoor. Quasi even snel, veel degelijker, mooier geluid (dat van de Ferrari zou ik rap beu zijn), minder opzichtig (werkelijk iedereen kijkt als je met de Ferrari op de weg komt).
Dax Rush Hayabusa Turbo.
360PK @ 1.5bar
Gewicht 540Kg
Meer dan 700PK/Ton
Na elke rit sta ik nog altijd 10min te trillen van een overdosis adrenaline :-)
Ondertussen zelf al gereden met een C6 Z06, Toen ik zelf reed, het op 260 km/u gehouden.
Als bijzitter bij een andere Z06, 315 km/u op de Franse autostrade...
Dax Rush Hayabusa Turbo.
360PK @ 1.5bar
Gewicht 540Kg
Meer dan 700PK/Ton
Na elke rit sta ik nog altijd 10min te trillen van een overdosis adrenaline :-)
Comment