Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog niet sneller gereden dan met men eigen wagen
    201 op teller.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• 322 met een 5 break ergens in Duitsland

Comment

• Bij mij zal dat 247 op teller geweest zijn in Audi A8 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
          322 met een 5 break ergens in Duitsland
          En meegereden wss een SLR Mclaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
            "Une petite Porsche, c'est déjà une grande voiture," zeiden ze in Champion's destijds.
            Prachtig gezegd...
            Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
            322 met een 5 break ergens in Duitsland
            Vmax, of nog over?

Comment

• Snelste dat ik ooit reed, topspeed met een 335d coupé. Snelste auto die ik ooit zelf reed, waarschijnlijk Alpina Roadster. Krachtigste auto waarmee ik al meereed, waarschijnlijk die 5 Break waar Matthi het over heeft of nee de ML 63 AMG. Snelste auto waarmee ik meereed was ofwel een Porsche 997.2 GT3 of een Modena.

Comment

• Snelste waarmee ik heb gereden is F430 snelheid: 2XX
                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                  Meegereden in:
                  bentley arnage turbo
                  maserati 3500 gt (of hoe noemde die ook al weer, met die boomerang achterlichten)

Zelf max eruitgehaald:
                  210km/h met een 2000 MB clk 200, niet bepaald de snelste.

Maar als dagelijkse wagen heb ik een probleem, want de topsnelheid van een defender is 135

Maserati 3200gt zalige car!

Comment

• 235 km/h met de RC ( qua top snelheid ) richting parijs achter een porshe

en qua acceleratie de Opel speedster van RUGISSANTE.COM op mettet meegereden als co
                    en zelf gerden met de 933 van mijn vader.

Comment

• Wagen met de grootste top was 240 op teller met een nieuwe e.

Wagen met grootste cilinder inhoud toch wel de lc v8.

Meegereden weet ik eigenlijk niet zo.

Comment

• snelste wagen waarmee ik zelf gereden heb zal wel SLR roadster geweest zijn
                        wel nooit extreem hoge snelheden gehaald, vooral acceleratiefun gehad (tunnels!!)

Comment

• Mijn eigen kar... denk zelfs dat mijn hoogste snelheid op circuit was (254 aan Les Combes op Spa), ben zo geen topspeedman. Met de vorige wel 304 op de teller ooit, ergens in Germany.

Comment

• De mijne doet 268 km/u GPS (280+ teller). Op weg naar de Nordschleife op Pinkstermaandag. Drievaksbaan, 8u 's morgens, mooi weer, geen verkeer.
                            Misschien had er nog meer ingezeten, maar er kwam een zone 120 aan.

Comment

• meegereden: met C_X een sprintje hier in de achtertuin naar de begrensde 250km/u in de 750i
                              zelf gereden: 170-180 met de daily's gaande van 1.4 16V benzine tot 1.6HDI motoren.

Geef mij maar bochten, heb ik meer fun aan.
                              Snel rijden is niet moeilijk, pedaal induwen en kijken tot hoever het gaat
                              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                meegereden: met C_X een sprintje hier in de achtertuin naar de begrensde 250km/u in de 750i
                                zelf gereden: 170-180 met de daily's gaande van 1.4 16V benzine tot 1.6HDI motoren.

Geef mij maar bochten, heb ik meer fun aan.
                                Tiens, gij zit hier ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                    Tiens, gij zit hier ook!
                                    en al meer posts dan gij!
                                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Hier het krachtigste voertuig zelf gereden, moet toch wel de Dacia Logan geweest zijn, ging neig vooruit

Comment

• 5 minuutjes '68 mustang ... was in elk geval wagen met grootste cc toch!
                                        en koppel denk ik.... pk's vallen tegen in die karren.

Comment

• Snelheidsgevoel bij de ene auto kan ook totaal verschillend zijn bij een andere ...
                                          +200 km/uur in een 535d tegenover +200 km/uur in een Lotus : nie te vergelijken

Comment

Working...
                                          X