Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Zelf gereden: met mijn Lexus in Duitsland 222km/h. Meer ging niet, er was enkel nog (diep)rode zone over... Da's het nadeel van een korte eindoverbrenging en close ration bak.
Meegereden: ik schat zo'n 260km/h van wat ik kon zien op de teller, in de Porsche 993 BiTurbo van een vriend in Schwedenkreuz op de Nordschleife. Kicken. De Fuchsrohre reed hij soepel tegen 220 naar beneden. Hij spant zich enkel in als hij alleen in de auto zit. Cool.
Zo, ik mag even updaten...
Snelste auto: 2 ronden Porsche 993 BiTurbo op de Nordschleife.
Snelste gereden is nog altijd 222km/h met de Lexus. Zonde van die korte bak & brugverhouding zeg.
De snelste wagen waar ik zelf al eens mee gereden heb is een Ferrari 360 spider, maar ik mocht er wel maar max 70km/u mee rijden
Een tijd geleden ben ik meegereden met een Honda S2000 richting Ring en toen hebben we een klein stukje iets van een 240km/u gereden. Met mijn eigen S heb ik eigenlijk nog niet zo heel hard gereden, maximum ongeveer 190km/u.
Een 335d, in België wat sprintjes mee gedaan, en in Duitsland eens geduwd tot aan de snelheids begrenzer.
Meest indrukwekkend vond ik bij 160 kickdown, 2 versnellingen terug, en gaan met de banaan.
Op nat wegdek was het bij 80 nog opletten als je even trapte. Zonder DSC een zelfmoordmachien. Ik begrijp nu meer waarom er zo veel negenelfjes met vierwielaandrijving verkocht worden.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat je doet met het dubbele vermogen. Zou voor mij heel frustrerend zijn omdat je na een seconde of 3-4 al illegale snelheden bereikt in België.
Mijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
wat hebben ballonbanden met een zweverig gevoel te maken ?
Als passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Als passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
Omdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Omdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
Comment