Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw e46 330i niet de speciaalste mss maar trok wel heerlijk op hoor

Comment

• golf g60 160km/u tot nu toe zat nog maar in 3de.
      maar hou niet zo van topsnelheden eerder tussensprints
      grtjs

Comment

• Mijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Zelf gereden: Met een Civic Type-R (fn2) 247 km/u op de GPS

Als passagier: Met een Brabus E V12S 275 km/u op de teller, moest dan inhouden voor het verkeer
          Ging wel vlotjes

Comment

• Delta integrale (eerste versie)
            testrit, deels aan 200

met huidige Lybra eens tot 185 geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oedipus Bekijk Berichten
              Zelf gereden: met mijn Lexus in Duitsland 222km/h. Meer ging niet, er was enkel nog (diep)rode zone over... Da's het nadeel van een korte eindoverbrenging en close ration bak.

Meegereden: ik schat zo'n 260km/h van wat ik kon zien op de teller, in de Porsche 993 BiTurbo van een vriend in Schwedenkreuz op de Nordschleife. Kicken. De Fuchsrohre reed hij soepel tegen 220 naar beneden. Hij spant zich enkel in als hij alleen in de auto zit. Cool.
              Zo, ik mag even updaten...
              Snelste auto: 2 ronden Porsche 993 BiTurbo op de Nordschleife.
              Snelste gereden is nog altijd 222km/h met de Lexus. Zonde van die korte bak & brugverhouding zeg.

Comment

• Met de auto maar iets als 240 met een 635csi... en als passagier rond de 270 met een Porsche turbo.

Met de moto daartegen heb ik al 300 gehaald, de moto kon nog iets meer maar ik kon niet verder optrekken (Blackbird met NOS)
                2014 Porsche Boxster 981
                2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Hoogste snelheid met mijn eigen auto 233km/h op de GPS .
                  Snelste auto meegereden is een bentley continental GT

Comment

• De snelste wagen waar ik zelf al eens mee gereden heb is een Ferrari 360 spider, maar ik mocht er wel maar max 70km/u mee rijden
                    Een tijd geleden ben ik meegereden met een Honda S2000 richting Ring en toen hebben we een klein stukje iets van een 240km/u gereden. Met mijn eigen S heb ik eigenlijk nog niet zo heel hard gereden, maximum ongeveer 190km/u.
                    Last edited by SToRM81; 16/05/2011, 19:20.
                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Corvette C6.
                      Zeer indrukwekkende ervaring

Comment

• Een 335d, in België wat sprintjes mee gedaan, en in Duitsland eens geduwd tot aan de snelheids begrenzer.
                        Meest indrukwekkend vond ik bij 160 kickdown, 2 versnellingen terug, en gaan met de banaan.
                        Op nat wegdek was het bij 80 nog opletten als je even trapte. Zonder DSC een zelfmoordmachien. Ik begrijp nu meer waarom er zo veel negenelfjes met vierwielaandrijving verkocht worden.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat je doet met het dubbele vermogen. Zou voor mij heel frustrerend zijn omdat je na een seconde of 3-4 al illegale snelheden bereikt in België.

Comment

• Een 911 heeft daar geen probleem mee veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Mijn Opel Monza 3.0E heeft 220km/h op de teller gereden en hij kon nog véél meer geven. Hij gaf alleen een zweverig gevoel door de ballonbanden die erop liggen en ben ik dus maar gestopt, maar 250 zal hij vlot halen! Echt een beest van een wagen
                            wat hebben ballonbanden met een zweverig gevoel te maken ?

Comment

• Als passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                Als passagier op de teller gekeken tot 240 tijdens een rit met een RS4 in de gietende regen. Daarna maar uit schrik mijn ogen dicht gedaan en gebeden dat de rit snel voorbij zou zijn.
                                Excuse me my French, maar

Waarom stap je dan in in zo'n kar?

Comment

• Omdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
                                    En gelijk had ie !
                                    ;-)

Comment

Omdat mijn wagen aan het hotel stond en in de company car zat van een Duitse firma waar ik op bezoek was. En de chauffeur maar zeggen: keine probleme...das is ein audi met quattro antrieb...
                                      Ja, een quattro remt beter...

Comment

• Gene vette bij mij:p

180Km/h op de teller van men Renault megane coupé.

Denk wel dat ik tot 190 geraak als ik een beetje door blijf gaan...

Comment

• Meegereden: De Lambo LP560-4 Spyder van Rami op Ecuyers
                                          Zelf gereden: De Porsche Carrera 2 PDK van Alexx' pa

Beiden heerlijk, beiden good memories!

Comment

Working...
                                          X