Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by Alfa-Beemer; 08/11/2012, 18:19.
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
      Mooi
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Nog met sneller zaken gereden maar die waren niet van mij. Maar dit is het snelste dat is opgenomen en uiteraard met mijn eigen wagen.

Comment

• Maar dit is naar mijn mening veel leuker dan snel rechtdoor knallen... .

Comment

• Mooi geluid komt er uit die inline 6

Comment

• Mercedes sl65 AMG (vorig model) ken dat type ni.

zo eentje dus.
              Last edited by Niko80; 08/11/2012, 21:29.
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Zelf gereden zal toch wel nog altijd de E32 750i geweest zijn van C_X. Ben zeer vereerd dat ik daar toch redelijk wat kilometers heb mee mogen rijden.
                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Alpina B5 van Matthi

Comment

• Oef, oud topic vanonder het stof
                    Maar voor mij zou dat de Alfa 4C zijn (in "race" mode). Echt bizar hoe snel die kan optrekken, de remkracht is trouwens ook indrukwekkend.
                    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Zelf gereden, de nieuwe GT3 is enorm snel. Of een LP640, maar das al een jaar of 5 geleden denkik.

hoogste topsnelheid behaald achter het stuur is in een carrera S'je. 315 op de teller ongeveer.
                      Meerijden met mensen om topsnelheid te behalen doe ik niet, geen vertrouwen in andere mensen

Meegereden is nog steeds na al die jaren de Veyron
                      Last edited by kefkie; 06/08/2015, 13:33.
                      BMW X5 45e

Comment

• Hier een Lotus Elise S, zot hoe zoiets geeft van snelheidsgevoel.
                        En meegereden een M6.

Comment

• Lamborghini van 2014.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb nog nooit zelf meer dan 180 of zo gedaan. Ooit eens meegelift aan 200 . Dat was gewoon rustig. Niks aan.
                            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                              Ik heb nog nooit zelf meer dan 180 of zo gedaan. Ooit eens meegelift aan 200 . Dat was gewoon rustig. Niks aan.
                              Hangt af welke wagen. 200 voelt in mijn V70 ook niet snel aan, in de 330i voelde dat een pak sneller aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                Hangt af welke wagen. 200 voelt in mijn V70 ook niet snel aan, in de 330i voelde dat een pak sneller aan.
                                Klopt. Het was een Porsche. Een paar uur lang aan 200 toen.
                                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Porsche 993

Comment

• Ferrari 599 GTB Fiorano
                                    V12 6.0 met 620 paarden.

Had een box gekregen van de vriendin om op het circuit van Mettet te gaan rijden in 2013. Kon kiezen tussen vanalles, had eigelijk toen de Italia gepakt maar kreeg deze als vervanger omdat ze hem niet bij hadden. Ik kloeg niet, zo heb ik ook eens met een 12cilinder gereden. Was waanzinnig maar voral waanzinnig snel voorbij. 4 rondjes Mettet, diegene die het circuit kennen weten dat ik op een paar minuten gedaan had

Comment

• Idd.

En dan zo'n relatief zware bak op zo'n klein circuitje

Veel vermogen heb je dan toch niet kunnen gebruiken?

Zelfs een 911 voelt daar al wat te groot aan imo.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Een week of 3 geleden kunnen meerijden in een kameraad zen Nissan GT-R Switzer E1K met 1214PK. Gebouwd door nederlands bedrijf Total Car Concept. Had ook nog eens het geluk dat de ervaren eigenaar en piloot Richard van TCC reed. Wat een beleving was me dat. Onbeschrijflijk wat een gevoel dat geeft. Prachtig ook om te zien hoe alle aanpassingen gedaan zijn. Ook hoe normaal er nog mee gereden kan worden zonder dat motor gaat bokken.
                                        Moest men arm echt gestrekt houden en handpalm tegen dashbord om zo gsm te kunnen houden tijdens filmen. Anders film je enkel de hemelbekleding tijdens acceleraties������

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Idd.

En dan zo'n relatief zware bak op zo'n klein circuitje

Veel vermogen heb je dan toch niet kunnen gebruiken?

Zelfs een 911 voelt daar al wat te groot aan imo.
                                          Nee idd auto was zeker niet geschikt voor zulk circuit. Enkel lang stuk (het is te zeggen redelikl stuk) was waar je ook start. Begon vet daar te regenen en hadden ze zelfs kegeltjes gezet op niet te veel snelheid te maken. Organisatie was niet top maar goed het was toch een ervaring. Was via drivingbox trouwens.

Comment

Working...
                                          X