Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Zelf gereden zal toch wel nog altijd de E32 750i geweest zijn van C_X. Ben zeer vereerd dat ik daar toch redelijk wat kilometers heb mee mogen rijden.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Oef, oud topic vanonder het stof
Maar voor mij zou dat de Alfa 4C zijn (in "race" mode). Echt bizar hoe snel die kan optrekken, de remkracht is trouwens ook indrukwekkend.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Zelf gereden, de nieuwe GT3 is enorm snel. Of een LP640, maar das al een jaar of 5 geleden denkik.
hoogste topsnelheid behaald achter het stuur is in een carrera S'je. 315 op de teller ongeveer.
Meerijden met mensen om topsnelheid te behalen doe ik niet, geen vertrouwen in andere mensen
Meegereden is nog steeds na al die jaren de VeyronLast edited by kefkie; 06/08/2015, 13:33.BMW X5 45e
Comment
-
Lamborghini van 2014.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk heb nog nooit zelf meer dan 180 of zo gedaan. Ooit eens meegelift aan 200 . Dat was gewoon rustig. Niks aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHangt af welke wagen. 200 voelt in mijn V70 ook niet snel aan, in de 330i voelde dat een pak sneller aan.
Comment
-
Ferrari 599 GTB Fiorano
V12 6.0 met 620 paarden.
Had een box gekregen van de vriendin om op het circuit van Mettet te gaan rijden in 2013. Kon kiezen tussen vanalles, had eigelijk toen de Italia gepakt maar kreeg deze als vervanger omdat ze hem niet bij hadden. Ik kloeg niet, zo heb ik ook eens met een 12cilinder gereden. Was waanzinnig maar voral waanzinnig snel voorbij. 4 rondjes Mettet, diegene die het circuit kennen weten dat ik op een paar minuten gedaan had
Comment
-
Een week of 3 geleden kunnen meerijden in een kameraad zen Nissan GT-R Switzer E1K met 1214PK. Gebouwd door nederlands bedrijf Total Car Concept. Had ook nog eens het geluk dat de ervaren eigenaar en piloot Richard van TCC reed. Wat een beleving was me dat. Onbeschrijflijk wat een gevoel dat geeft. Prachtig ook om te zien hoe alle aanpassingen gedaan zijn. Ook hoe normaal er nog mee gereden kan worden zonder dat motor gaat bokken.
Moest men arm echt gestrekt houden en handpalm tegen dashbord om zo gsm te kunnen houden tijdens filmen. Anders film je enkel de hemelbekleding tijdens acceleraties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd.
En dan zo'n relatief zware bak op zo'n klein circuitje
Veel vermogen heb je dan toch niet kunnen gebruiken?
Zelfs een 911 voelt daar al wat te groot aan imo.
Comment
Comment