Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Welk liedje speelt hier?
    Staat op de soundtrack van Lock Stock and 2 smokin' barrels:

Hundred Mile High City - Ocean Colour Scene

Comment

• snelste wagen : den 120d - 223 op de Gps (lang leve Duitsland )
      Snelst gereden ooit : GSX-R 1000 K2 @ 175 pk : +300 (gok 310 ong) , maar de tellerkes van die dingen bijven hangen op 299 lang leve Francorchamps

maar nu ja snel rijden kan iedereen... snel door den draai.. das wat anders....

Comment

• E92 M3 als je de begrenzer losschroeft

Comment

• Zelf: Porsche 996 Turbo

Meegereden: Ferrari 360 Spider.

Comment

• het snelste zelf gereden astra coup 1.8 -->210 km/h op de E17 (ik ben hier niet fier op)
            de meest powervolle is astra coupe turbo 192 pk acceleratie 0 tot 100 +-7-8 sec

Comment

• Snelste wagen zelf gereden: SLR (toen iets van een 290km/h gehaald op Le Castellet alvorens alles toe te smijten voor en rechts 2

Zotste wagen waarmee ik meegereden heb: Peugeot 206 WRC met Bruno Thiry

Zotste wagen waarmee ik zot gedaan heb in de boerebaantjes buiten de in de rally: Subaru Impreza wrx sti (van 2006)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                Zelf: Porsche 996 Turbo

Meegereden: Ferrari 360 Spider.
                Allez, met zo'n nickname moet je toch al in een F430 gereden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                  Allez, met zo'n nickname moet je toch al in een F430 gereden hebben.
                  Waarom heb ik destijds niet de nick "Gallardo" of "911 Turbo" gekozen?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik rijd bijna 2 jaar zelf met de auto, en de snelste auto waarmee ik tot nu toe zelf gereden heb is een bmw e60 530d touring, die auto ging echt als een trein, verpletterend motorkoppel dat stelt misschien niet veel voor omdat velen op dit forum dat beschouwen als doorsnee beejemwee...
                    (auto van de baas van mijn weekendwerk)
                    2de snelste waarmee ik zelf gereden heb is een bmw e30 325i al de rest was niet echt sneller te noemen
                    ben wel al meegeweest met een hoop snelle auto's
                    -volvo V70 'R
                    -bmw e46 M3 CSL(wtf....)
                    -bmw e36 M3
                    -bmw e30 M3 cecotto
                    -porsche 911 turbo 2005
                    -bmw 2002 tii
                    -Opel manta A fokking crazy bak was dat

het hardste dat ik zelf gereden heb was met mijn eigen e30 320i, 196km/h op gps, 210 op teller
                    Last edited by BMWFREAK; 10/11/2007, 14:56.
                    BMW E10 1600ti 1967
                    BMW E10 2002tii 1973
                    BMW E30 325i sedan 1986
                    BMW E36 318is cabrio 1995
                    BMW E36 320i cabrio 1994
                    BMW E91 318d touring 2006
                    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Toyota avensis

Comment

• Zelf gereden . Een mini cooper S cabrio met de John Cooper kit. Geen spectaculaire auto om te zien maar ZALIG om mee te rijden. Heb hem eens goed de sporen gegeven. Heerlijk. Beetje lame ass snelste auto maar ik genoot ervan. Je laat menig auto aan de stoplichten staan en hij kleeft aan de weg en smeekt er gewoon om te hem gooien in bochten. Het was ook een huurauto, (papa had hem voor mij gehuurd voor mijn verjaardag )

meegereden. een BMW M5 van mijn oom. das geen auto dat is een monster! Maar zelf rijden blijft leuker. miss krijg ik hem ooit nog eens overtuigd
                        but i'm a lady!

just bead it
                        http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
                        Wrakdraaien 101
                        http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• Zelf gereden: daarnet met de 335d, 70 km/u!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Zelf gereden: daarnet met de 335d, 70 km/u!
                            EN GAAN!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              EN GAAN!!!!
                              Eerste keer dat ik ooit reed, het was kort, maar krachtig. Ik had eigenlijk echt niet verwacht dat rem- en gaspedaal zo gevoelig zijn...
                              Wat moet dat dan niet zijn in een M3 of zo. t'Is wel een automaat dus veel 'echt' rijden was er nog niet aan.

Comment

Eerste keer dat ik ooit reed, het was kort, maar krachtig. Ik had eigenlijk echt niet verwacht dat rem- en gaspedaal zo gevoelig zijn...
                                Wat moet dat dan niet zijn in een M3 of zo. t'Is wel een automaat dus veel 'echt' rijden was er nog niet aan.
                                Bwa om te beginnen is dat toch oké?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Bwa om te beginnen is dat toch oké?
                                  Ja, zeker met al die kracht, als het een manuele was (wat in de 335d niet bestaat) had het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                    Toyota avensis
                                    Wat bedoel je hiermee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Wat bedoel je hiermee?
                                      ²²²²²

Comment

Ja, zeker met al die kracht, als het een manuele was (wat in de 335d niet bestaat) had het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen vrees ik.
                                        diesel & manueel= simpel

benzine & manueel = moeilijk (op het begin)

snelste zelfgereden: cadillac sts
                                        meegereden: ferrari 360 (thanks zwoemba)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          diesel & manueel= simpel

benzine & manueel = moeilijk (op het begin)
                                          Kan zijn. Zeker?

Comment

Working...
                                          X