Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je ook niet in die MTM clubsport gezeten, op francorchamps?
ja maar daar heb ik niet zelf mee gereden . En die impreza blijft met z'n laag gewicht en 500pk dan toch wel de meest brutale bom waar ik ooit ingezeten heb.
Zelf gereden:
VW Polo 1.0 acceleratie van 0-100 in ong. 15 sec.
BMW 318is M-pakket van mijn broer.
Honda Civic coupé 1.6 compleet inox uitlaat, spaghettispruitstV-tec motor maar durfde geen gas te geven.
Meegereden:
BMW Z3 M coupé 260 km/u.
Range Rover Sport.
Ferrari 612 Scaglietti in Keerbergen meegelift .
BMW e36 M3.
De snelste wagen waarmee ik ooit reed was een Porsche 993 Turbo. Ik heb er zelf wel niet zo heel snel mee gereden, maar heb toen wel genoten van de krachtige acceleraties. Was, en is nog steeds, een zalig machien.
Ik heb ook al met deze Porsche meegereden met de eigenaar aan het stuur tegen snelheden boven de 300km/uur op de teller.
Zelf heb ik een Porsche 964 Carrera 2 gehad. Hiermee heb ik natuurlijk eens getest wat de topsnelheid was. Verder dan 285 op de teller kwam ik niet...
Alles op Duitse wegen natuurlijk...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De snelste waar ik zelf ooit mee heb gereden is de Mitsubishi Lancer Evo VIII Gr. A toen ik bij Colsoul werkte. Ik heb hem natuurlijk niet volledig opengetrokken want meestal was het om de garage in en uit te rijden, maar toch zalige bakjes die Evo's
Snelste ooit zelf gereden met men M5 270km/h op teller
Snelste wagen meegereden... Rami zijn lamboke waarvoor dank
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment