Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ja dat kan zijn

diesel is echt makkelijk

Comment

• vaak ja, maar niet altijd.

Comment

• 20 minuutjes geleden met een nieuwe BMW 745i individual mogen rijden

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Ik rij eigenlijk altijd maar met 1 auto, een Golf IV Cabriolet 1.9 TDI (90 pk) van m'n moeder. Met voorlopig rijbewijs dus. Voorts heb ik nog gereden met m'n opa z'n A2 1.4 TDI (75 pk), een US Golf I Cabrio en een US Passat 2.8 V6 4Motion. Die laatste was dus de snelste, maar ik heb er enkel wat rondjes mee gereden op een parking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
            20 minuutjes geleden met een nieuwe BMW 745i individual mogen rijden
            Die van uwen Duitsen buurman zeker?

Heeft schoon velgskes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Die van uwen Duitsen buurman zeker?

Heeft schoon velgskes.
              jeps idd dat is die van hem. Is geen duitser hoor maar heeft gewoon duitse platen

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• Kerel! Nen Enzo!

En en en en hoe wasda? Beschrijf!

het was dan nog op het circuit, het was de Ferrari Enzo van Machiels, hij zat achter het stuur. Eerst plaats is er amper, ik ben redelijk groot (1m8 en met de helm op kon ik er amper in..nu ik hed het veel bruter verwacht, wat ik persoonlijk positief vond....ik bedoel niet dat de wagen niet snel is, want dat is hij in godsnaam wel! Het meest was ik onder de indruk van het remmen, ik weet dat ik op een beplaad moment gewoon riep "REM!" De snelheid in de bochten is ook te gek, vooral in hele snelle bochten merk je dat deze wagen aan de baan gezogen wordt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                  jeps idd dat is die van hem. Is geen duitser hoor maar heeft gewoon duitse platen
                  Dus hij werkt in DE ofzo, heeft hij ook geen X5 met dezelfde Individual-velgen?

Comment

• Ik heb ook al het geluk gehad mijn voet naar beneden te mogen duwen in enkele leuke wagens. De cijfers zijn van de klokken van de auto zelf, dus niet van GPS of zo. Echte snelheid zal dus wel wat lager liggen. Zo geeft Alfa als topsnelheid voor mijn ex-147 190 km/u op, maar ik las toch echt 200!
                    • Honda NSX (Mijn pa heeft er achtereenvolgens 2 gehad): 240 km/u
                    • Honda Integra Type R (Zelf 2 jaar 1tje gehad als hobbyauto): 230 km/u (topsnelheid)
                    • BMW 530d (Mijn pa zijn huidige dagelijkse wagen): 210 km/u
                    • Alfa Romeo 156 GTA (Testrit bij niet nader te noemen garage): 200 km/u
                    • Honda Legend 3.2 V6 (Mijn pa zijn vorige dagelijkse wagen): 200 km/u
                    • Alfa Romeo 147 jtd (Mijn vorige wagen): 200 km/u (topsnelheid)
                    Die NSX was een targa. Ik kon nog sneller, maar ik durfde gewoon niet meer. Niet vanwege de snelheid zelf, maar wel omdat het leek alsof mijn dakje zou gaan wegwaaien! En, euh, voor alle duidelijkheid, dit was steeds op een lege, overzichtelijke snelweg. Normaal ben ik een vrij rustige chauffeur!

Comment

• pics van de NSX?

Comment

• Snelste wagen.. dat moet een Ferrari 599 GTB (met zeldzame handbak) geweest zijn.

Een kleine 30 km gereden, af en toe eens pieken boven 220 (in 4de!) kmh.

Van een kennis, helaas niet van mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Snelste wagen.. dat moet een Ferrari 599 GTB (met zeldzame handbak) geweest zijn.

Verder ook nog een 996 Turbo (met automaat) en een DB9 volante (ook automaat). (gewoon de wagen parkeren )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Snelste wagen.. dat moet een Ferrari 599 GTB (met zeldzame handbak) geweest zijn.

Zalig.

Comment

• idd zalig,ik heb er daarnet nog ééntje zien rijden hier in het straat.Een zwarte en wat een monstergeluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                idd zalig,ik heb er daarnet nog ééntje zien rijden hier in het straat.Een zwarte en wat een monstergeluid
                                Kheb zo eens 30 min in de file gestaan naast ene( af en toe stapvoets tot 20per/h) inclusief kennedytunnel. Zaligste file ooit, mocht blijven duren...

Comment

• 18 jaar en ze laten u al aan 220 rijden met een auto van over de 10 miljoen? Of versta ik het verkeerd en was je bijrijder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    pics van de NSX?
                                    Pfff... Moet ik eens tussen oude foto's kijken. Die wagen is namelijk een jaar of drie geleden verkocht. De eerste was zo'n echte oer-nsx, een rode met zwart dak (Bouwjaar '92). De 2de was een donkergroene targa (bij de targa's is het dak in koetswerkkleur) uit '98, met een automatische versnellingsbak.

Van de Integra kan ik wel een picje posten, maar dat zal iets voor morgen zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                      Kheb zo eens 30 min in de file gestaan naast ene( af en toe stapvoets tot 20per/h) inclusief kennedytunnel. Zaligste file ooit, mocht blijven duren...
                                      HH-001 ? of weet je de plaat niet meer

Comment

• sturen: P964C4targa
                                        meerijden: rode fiat/993turbo
                                        feel: morgan 4/4, tegen 170km ZONDER VOORRUIT
                                        (had altijd helm bij voor 't geval 't zou regenen,
                                        regendruppels zijn dan net kogels...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          HH-001 ? of weet je de plaat niet meer
                                          Het was een zwarte met de standaard-velgen , nrplaat kan ik me jammer genoeg niet meer herinneren. Tamelijk jonge gast aan het stuur met dito vriendin.

Comment

Working...
                                          X