Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Het was een zwarte met de standaard-velgen , nrplaat kan ik me jammer genoeg niet meer herinneren. Tamelijk jonge gast aan het stuur met dito vriendin.

Hier bij mij in het straat woont er iemand met een zwarte maar gast is bijna 60jaar maar heeft wel jonge vriendinnikes

Comment

Kheb zo eens 30 min in de file gestaan naast ene( af en toe stapvoets tot 20per/h) inclusief kennedytunnel. Zaligste file ooit, mocht blijven duren...
      Een oude Ferrari zou het waarschijnlijk al lang begeven hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Hier bij mij in het straat woont er iemand met een zwarte maar gast is bijna 60jaar maar heeft wel jonge vriendinnikes
        Kzou serieus hebben miszien dan, ben er tamelijk zeker van dat het een beginnende dertiger was. (nu het is mogelijk, twas donker en naar die vent heb ik niet zitten kijken...)

edit: Om ontopic te blijven; Snelste wagen zal wel een M5 geweest zijn, gaat best goed vooruit...

Met dank aan wakkere Phil !
        Last edited by ; 12/11/2007, 19:36.

Comment

Om offtopic te blijven; Snelste wagen zal wel een M5 geweest zijn, gaat best goed vooruit...
          Ontopic blijven zal je bedoelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            18 jaar en ze laten u al aan 220 rijden met een auto van over de 10 miljoen? Of versta ik het verkeerd en was je bijrijder?
            Ik kom regelmatig in aanraking met zeer dure en speciale wagens. Via via kon ik (weliswaar met de eigenaar naast mij) een rit maken in een 599 GTB.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Ik kom regelmatig in aanraking met zeer dure en speciale wagens. Via via kon ik (weliswaar met de eigenaar naast mij) een rit maken in een 599 GTB.
              Zo'n dingen ga je moeten bewijzen aan de hand van beeldmateriaal (foto's, film,...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Zo'n dingen ga je moeten bewijzen aan de hand van beeldmateriaal (foto's, film,...)
                Sorry, ik ga echt niet al die auto's beginnen filmen of foto's van trekken. Het laatste wat ik doe is een dure auto op internet zetten. Forums zoals deze zijn een goede inspiratiebron voor dieven.

Comment

Sorry, ik ga echt niet al die auto's beginnen filmen of foto's van trekken. Het laatste wat ik doe is een dure auto op internet zetten. Forums zoals deze zijn een goede inspiratiebron voor dieven.
                  Nummerplaten onleesbaar maken?
                  Dus dieven kijken naar foto's en zien:
                  -dat is die wagen
                  -die woont daar of rijdt regelmatig daar
                  -dan kan ik die zo home- of carjacken

Comment

Nummerplaten onleesbaar maken?
                    Dus dieven kijken naar foto's en zien:
                    -dat is die wagen
                    -die woont daar of rijdt regelmatig daar
                    -dan kan ik die zo home- of carjacken

Nummerplaat onleesbaar maken zal niet veel helpen. Het is gewoon uit principe en ik vind het belachelijk om foto's te trekken van wagens die niet van jezelf zijn.

Comment

Nummerplaat onleesbaar maken zal niet veel helpen. Het is gewoon uit principe en ik vind het belachelijk om foto's te trekken van wagens die niet van jezelf zijn.
                      Wat zal niet veel helpen?
                      Hoe gaan die 'dieven' em dan vinden?

Het hele net staat vol met foto's van wagens waar de fotograaf niet de eigenaar is!!

Comment

Wat zal niet veel helpen?
                        Hoe gaan die 'dieven' em dan vinden?

Het hele net staat vol met foto's van wagens waar de fotograaf niet de eigenaar is!!
                        Discussie gesloten.

Comment

Discussie gesloten.

Comment

• zelf gereden 200 in een 260se op mijn 23ste

Comment

dus zullen we u maar op uw woord geloven he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                dus zullen we u maar op uw woord geloven he
                                Mja, mijn buurman heeft een Bugatti Veyron
                                Heb er onlangs mee mogen rijden, 400 km/u
                                In Duistland uiteraard

Comment

• BMW E60 M5, tot aan de limiter
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• zelf gereden met de Getz 170

meegereden: LL's RS6 kdenk toch 300 kmh op de teller

Comment

• Fernand, give it a break.

En dan nog, moest ik nu ja zeggen.. ik heb er toch geen foto's van.

Terug gaan naar de eigenaar en vragen of ik een aantal foto's mag trekken zodat ik zijn wagen mooi op het internet kan zetten voor iedereen.. yeah right. .. (en al zeker bij hem niet, hij is al zo tegen alles waarin hij geen controle over heeft.. één van de redenen waarom hij een handbak wou ipv van computergestuurde versnellingsbak..)

Voor de rest wat meer maturiteit misschien?

Comment

• Ik geloof u.

Comment

Fernand, give it a break.

En dan nog, moest ik nu ja zeggen.. ik heb er toch geen foto's van.

Terug gaan naar de eigenaar en vragen of ik een aantal foto's mag trekken zodat ik zijn wagen mooi op het internet kan zetten voor iedereen.. yeah right. .. (en al zeker bij hem niet, hij is al zo tegen alles waarin hij geen controle over heeft.. één van de redenen waarom hij een handbak wou ipv van computergestuurde versnellingsbak..)

Voor de rest wat meer maturiteit misschien?
                                          Ik vind het gewoon 'belachelijk' hoe jij hier als 18 jarige komt verklaren dat je met heel wat dure, snelle wagens in aanraking komt...
                                          Leuk voor jou maar op het internet hoef ik niemand te geloven tot ik er bewijzen van gezien heb. Jouw 'excuses' vind ik dan ook erg lame.
                                          Maarja wat weet ik er van, ik heb niet genoeg maturiteit

Comment

Working...
                                          X