Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Ik vind het gewoon 'belachelijk' hoe jij hier als 18 jarige komt verklaren dat je met heel wat dure, snelle wagens in aanraking komt...
    Leuk voor jou maar op het internet hoef ik niemand te geloven tot ik er bewijzen van gezien heb. Jouw 'excuses' vind ik dan ook erg lame.
    Maarja wat weet ik er van, ik heb niet genoeg maturiteit
    Ik begrijp je volledig.

I guess I'm a very lucky guy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Ik begrijp je volledig.

I guess I'm a very lucky guy.
      Dat mag je wel zeggen!

ps: de post met de Veyron was ongepast, mijn excuses daarvoor

Comment

Dat mag je wel zeggen!

ps: de post met de Veyron was ongepast, mijn excuses daarvoor

Mijn post over maturiteit sloeg ook op niet veel.

Comment

Ik vind het gewoon 'belachelijk' hoe jij hier als 18 jarige komt verklaren dat je met heel wat dure, snelle wagens in aanraking komt...
          Leuk voor jou maar op het internet hoef ik niemand te geloven tot ik er bewijzen van gezien heb. Jouw 'excuses' vind ik dan ook erg lame.
          Maarja wat weet ik er van, ik heb niet genoeg maturiteit
          En heb je al is nagedacht, indien ie wél een foto zou posten van hem mét de 599, hoe weet JIJ dan of hij dat weldegelijk op de foto is? Heb j'm al irl gezien?

Of ben je niet gewoon een beetje jaloers en wat zwak in maturiteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            En heb je al is nagedacht, indien ie wél een foto zou posten van hem mét de 599, hoe weet JIJ dan of hij dat weldegelijk op de foto is? Heb j'm al irl gezien?

Of ben je niet gewoon een beetje jaloers en wat zwak in maturiteit?
            Point taken!

Jaloers zeker, maturiteit (you'll never know)

(maar discussion closed!!)

Comment

• A5 3.0 TDI Quatro ==> 246 km/h
              M3 was wel de snelste maar daaar heb ik zeker niet alles uit gehaald,

Comment

• Ik ben me nog steeds aan het verbeteren.
                gaande van een golf GTD met 75pk naar een golf cabrio met 95pk, naar een hyundai coupé met 136pk, naar een mondeo met 140pk.

ik bouw stillekes op.
                fier

Comment

• Meegereden (2007)

Porsche 997 Carrera
                  BMW E92 M3 (420PK)

Zelf gereden

Opel GT (264PK)

Comment

• Mijn leukste ervaringen zijn met een Mercedes CL 65 AMG, die met zijn 612pk en 1000nm koppel een ontzettend sterke wagen is...

Hij gaat als een speer, maar je voelt het niet zo, de beleving is heel anders dan met mijn andere ervaring...

Dit is een Mitsubishi Evolution 9 opgekieteld tot 496pk...
                    Dit monster is een heel andere categorie dan de Mercedes, en oh zoveel leuker, bruter, harder, ....
                    Mijn handen trilde na deze testrit, door de pk/gewicht verhouding komt hij veel meer naar voren dan de Mercedes en is hij deze ook nog eens sneller af met een 0,5 seconde tot 100 (g-tech gemeten)

Dus voor mij de laatste om mij mee te amuseren aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                      A5 3.0 TDI Quatro ==> 246 km/h
                      M3 was wel de snelste maar daaar heb ik zeker niet alles uit gehaald,

ik heb de A5 3.0 TDI eens test gereden en ook bijna 250 km/uur gedaan

A5

Comment

• ik heb ongeveer een jaar geleden eens een opel speedster turbo mogen bedwingen... ik ging een eindje boven de 200, maar het voelde veel sneller aan doordat je zo laag tegen de grond zit... waanzinnig wagentje, alleen niet echt comfortabel

Comment

• Subaru Impreza WRX STi tot 240, daarna out of runway.

Maar eigenlijk vind ik er niet veel aan om rechtdoor te flooren.
                          Geef mij maar boerenbaantjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                            Subaru Impreza WRX STi tot 240, daarna out of runway.

Maar eigenlijk vind ik er niet veel aan om rechtdoor te flooren.
                            Geef mij maar boerenbaantjes.
                            groot gelijk mennen beste

Comment

• Porsche 997 s cabriolette van mijn pa: niet sneller gegaan dan 245.

Porsche 997 4s : twee weken mogen gebruiken van mijn nonkel: ook hier niet echt sneller: 250 a 260 niet verder gegaan

AUDI RS 4 Avant (2006) hier niet echt topspeeds mee kunnen halen (wat hij zeker wel kan deze wagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                groot gelijk mennen beste
                                Ondervind je dat met je Opel ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Ondervind je dat met je Opel ook?
                                  met men eerste wagentje heb ik veel boerebaantjes afgeragd en dat was heel plezant ja

Comment

• zelf:
                                    (geleende) porsche 911 (996 model) 232km/u op het digitale tellertje
                                    met m'n eigen golfke 170 ofzo
                                    binnenkort met papa's nieuwe a5 de autobahn eens gaan verkennen

meegereden:
                                    bentley continental gt
                                    porsche boxster en cayman én 356 speedster wat een karretje, zo'n beauty

Comment

• A6 3.0tdi 230
                                      M6 E63 255.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        A6 3.0tdi 230
                                        M6 E63 255.
                                        Op de autobahn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                          A6 3.0tdi 230
                                          M6 E63 255.
                                          Nice.

In die M6 zit je daar wss zo aan en in die Audi zal het waarschijnlijk wel wat langer duren.

Comment

Working...
                                          X