Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?
Collapse
X
-
-
7e is in feite wel een overdrive, de ratio is 0,83.
Overdrive is toch vanaf het moment dat de motor lager toeren draait dan dat er bij de vbak uitkomen?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten7e is in feite wel een overdrive, de ratio is 0,83.
Overdrive is toch vanaf het moment dat de motor lager toeren draait dan dat er bij de vbak uitkomen?
Comment
-
Snelste auto is een Jaguar XJ8, van Frankfurt naar Nederland.
Heb pas een half jaar m'n rijbewijs, dus nog niet veel kans gehad om in snelle auto's te rijden.
In de Jaguar kon ik net de 200km/h aantikken, want het was erg druk. Een Duitse VW Touareg volgde mij ook de hele tijd. Was echt een superrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten307 diesel rijschool 130 met instructeur.
"hela manneke 120 is dat hier he"
"ow sorry die kar is ook zo snel he"
*boos gezichtje*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten307 diesel rijschool 130 met instructeur.
"hela manneke 120 is dat hier he"
"ow sorry die kar is ook zo snel he"
*boos gezichtje*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenA6 242
M6 285
btw dat was op de ring zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk reed 140 en m'n instructrice zei niks. Iets later was ze ontslagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenthats how you do it
btw dat was op de ring zeker?
Op de duitse autobahn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichtenkon ik niet weten, want ben er nog niet geweest.
maar toch, indrukwekkend. was je zelf aan het rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Toen kende ze me duidelijk nog niet goed.
Comment
Comment