Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me af waar in Vlaanderen je overdag 300km/u op de teller kan halen, lijkt me niet haalbaar met het verkeer dat op onze autosnelwegen hebben.
    Dat is overdag ook niet mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Dat is overdag ook niet mogelijk.

jawel hoor

niet vergeten dat een M6 rapper aan 300 zit dan de meeste auto's aan 200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Wel cool dat je van je eigen weet dat je kan hard rijden. RESPECT kerel
        Ik heb u al zien rijden in de haven van Antwerpen,je hebt soms wel probs voor uw auto onder controle te houden blijkbaar. Dus leer het eerst zelf en kom dan zeiken
        ik heb ni gezegd dat IK hard kan rijden... ik heb gezegd dat hard rijden an sich (bochtjes pakken) een kunst is...

auto niet onder controle hebben, als ge den auto laten uitbreken op de sporen van de zandvlietbrug verward met niet onder controle hebben.. dat zijt ge verkeerd... want ik heb er nog nooit controle over verloren... net omdat ik niet hard genoeg ga ....

trouwens er rijden in de haven van antwerpen wel meer dan 1 witte 1 reeksen rond, noticed it myself... en zoveel zulde mij ni zien rijden want ik ga met de bus naar werk.. (basf bus)
        dus cool down boy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          jawel hoor

niet vergeten dat een M6 rapper aan 300 zit dan de meeste auto's aan 200
          Nee maar ik bedoel overdag 300 km/h rijden op Belgische wegen is toch haast onmogelijk met de hoeveelheid wagens die er rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
            Nee maar ik bedoel overdag 300 km/h rijden op Belgische wegen is toch haast onmogelijk met de hoeveelheid wagens die er rijden.
            Het was wel degelijk snachts op een 3-vaks baan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
              discussie is niet echt redelijk, 300 rijden met een m6 is misschien een pak verantwoorder dan bv 180 rijden met een andere auto..

Des te ouder je wordt, des te beter je kan inschatten, maar zolang je zorgt dat er een open stuk weg met desnoods wat flauwe bochten voor je ligt, is er weinig risico aan verbonden.
              Ik ben niet akkoord dat 'elke randdebiel' (wat een niveau hier soms) dit kan/durft, ik denk dat de meesten wel 200+ durven gaan, maar 300 is echt nog een andere wereld ...
              Inderdaad, zo denk ik er ook over. Ik zie mij nog niet direct 300 rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                Het was wel degelijk snachts op een 3-vaks baan.
                Schandalig ist

thad ni waar geweest memij erbij ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Schandalig ist

thad ni waar geweest memij erbij ze...

Daarom dat we maar 290 gereden hebben toen jij erbij zat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Daarom dat we maar 290 gereden hebben toen jij erbij zat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be
                      ik zou wel een beetke op u woorden letten en beleefd blijven ze snotventje...
                      Kerel, ge hebt nen zaligen auto é, maar daar blijft het bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten

den bt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten

Comment

• Ikzelf ben geen snelheidsduivel. Maar op een zeldzame keer laat ik me wel gaan.

Golf3 /1900Diesel heb ik in duitsland 170km/h gehaald (bergaf) een 5 tal jaar geleden.
                            Uit mijn Triumph Spitfire MK3 uit 1968 heb ik vorig jaar 145km/h geperst maar dit op een private weg (dus niet op de openbare weg).

Stieglitz

Comment

• Er was geen verkeer op de baan en was in het midden van de nacht,olli zou dit niet doen wanneer er andere autos zijn.

Moest er iets gebeurd zijn was dit ons probleem, er was in kilometers geen andere wagen tezien.

Dus snap sommige reacties niet goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin
                                Pas op, sommige homo's kunnen ferm uit de hoek komen. (of in de hoek)
                                Ervaringen? Trauma's? Beide?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                  Er was geen verkeer op de baan en was in het midden van de nacht,olli zou dit niet doen wanneer er andere autos zijn.

Moest er iets gebeurd zijn was dit ons probleem, er was in kilometers geen andere wagen tezien.

Dus snap sommige reacties niet goed
                                  Sommigen hebben het blijkbaar niet zo graag dat zo'n dingen gepost worden . Misschien jaloersheid, wat ik wel kan begrijpen (maar dat moet niet duidelijk gemaakt worden op het forum, maarja ik ben geen mod eh).

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Ervaringen? Trauma's? Beide?
                                  Gelukkig geen van beide, alleen al verhalen gehoord.
                                  Last edited by ; 24/01/2008, 20:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Gelukkig geen van beide, alleen al verhalen gehoord.
                                    Ja, tegenwoordig hoort ge dergelijke dingen bij de vleet. Ge zou nog schrik gaan krijgen om bepaalde mensen aan te spreken

Edit: Maar eigenlijk hoort dit hier niet... Alhoewel, wat is de snelste ... waarmee je ooit reed? Geef maar suggesties he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                      ik heb ni gezegd dat IK hard kan rijden... ik heb gezegd dat hard rijden an sich (bochtjes pakken) een kunst is...

auto niet onder controle hebben, als ge den auto laten uitbreken op de sporen van de zandvlietbrug verward met niet onder controle hebben.. dat zijt ge verkeerd... want ik heb er nog nooit controle over verloren... net omdat ik niet hard genoeg ga ....

trouwens er rijden in de haven van antwerpen wel meer dan 1 witte 1 reeksen rond, noticed it myself... en zoveel zulde mij ni zien rijden want ik ga met de bus naar werk.. (basf bus)
                                      dus cool down boy
                                      Uw plaat is dat iets met een M erin? en de meeste witte 1serie's met M pack hebben xenon en ik heb u op een zaterdag denk ik zien rijden

pas wel op in de bochten : http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2994
                                      Last edited by ; 24/01/2008, 23:13. Reden: link toegevoegd

Comment

• Honda Civic coupé 1.6 volledig inox uitlaat handgemaakt + spaghettispruitstuk.
                                        Rijdt niet snel maar trekt op als een beest. Zal eens een filmpje van GSM posten. Zal wel niet zo goed zijn als RS6 van Lefty :p

Comment

• Was juist de discussie van daarjuist aant lezen en mannekes toch...
                                          300 per uur rijden, rap bochten pakken, ...
                                          Zat naar Claude rijden me de volvo van ne vriend zijn ouders om 4u snachts omdat de drank opwas zonder rijbewijs waarda ge 70 moogt, en dan u bochten perfect inschatten, das kunst!

Comment

Working...
                                          X