Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de snelste auto waarmee je ooit reed ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
    Ik reed 407 in een Bugatti Veyron, nu gij weer..

Ik ga soms 6 per uur.

als ik hevig aan't stappen ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ik ga soms 6 per uur.

als ik hevig aan't stappen ben.

Niet té hevig he gast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Niet té hevig he gast

Hoi.

Je kent mij hé makker.

doei!

Comment

• Weetje van de dag

pH + pOH = 14,00

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
            Off-topic :

Zalig onderschrift.

Ik beeld mij in dat jij elke GSM gewoon platnijpt.
            Ja, dat is off-topic. De fabrikanten moeten hun GSM toestellen maar niet zo dun, klein en fragiel maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
              Gij ging dan aan de handfring getrokken hebben ofzo?

niemand toe, maar Sakke, zielig ventje ze gij, ik hoop dat ik u nooit tegenkom op de baan!
              Ik hoop da ik u nooit in't echt tegenkom. De baan is maar een klein onderdeel van't leven.
              "Voor u wel" voel ik al sommigen typen, maar binne 1 maandje heb ik toch 't rijbewijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                ..., maar binne 1 maandje heb ik toch 't rijbewijs.
                De vraag is hoe lang ge het moogt houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Ik hoop da ik u nooit in't echt tegenkom. De baan is maar een klein onderdeel van't leven.
                  Als ik bijna dagelijks dik 2u in de auto zit is dat niet 'maar' een klein onderdeel van het leven, dat is integendeel een groot deel van het leven, leven of dood liggen soms maar 1 sec uit mekaar in het verkeer, het wordt hoog tijd dat jij dat ook gaat inzien. Zat zonder rijbewijs met andermans auto de baan op... Jammer dat de flikken je niet tegengehouden hebben.
                  "Voor u wel" voel ik al sommigen typen, maar binne 1 maandje heb ik toch 't rijbewijs.
                  Domper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Als ik bijna dagelijks dik 2u in de auto zit is dat niet 'maar' een klein onderdeel van het leven, dat is integendeel een groot deel van het leven, leven of dood liggen soms maar 1 sec uit mekaar in het verkeer, het wordt hoog tijd dat jij dat ook gaat inzien. Zat zonder rijbewijs met andermans auto de baan op... Jammer dat de flikken je niet tegengehouden hebben.
                    Domper
                    Kijk, ge zegt wada ge wilt, maar ge moet het uit individueel standpunt bekijken. Ik ga studeren en heb den auto ni veel nodig, da weet ik nu al. Jij rijdt elke dag 2u met de wagen(wat niet zooooo veeel is) dus is dit voor mij geen groot onderdeel.
                    Zitten jullie maar in jullie audi's en Mercedessen terwijl ik ga feesten met mijn vrienden ipv op de baan te zitten heel de dag.
                    Succes!
                    Last edited by ; 25/01/2008, 01:42. Reden: foutje

Comment

• Euh on topic:

BMW 850CSI: 260Km/h (niet de mijne)
                      Mercedes E55 AMG: 250Km/h (niet de mijne)
                      BMW E46 M3: 250Km/h (niet de mijne)
                      BMW E46 330cd: 248km/h (wel de mijne)

Maar niets geeft de sensatie van wheelie tot 200+ en dan doortrekken tot 310km/h met mijn GSXR-1000. Werkelijke snelheid weliswaar, moest de teller voorbij de 299 aantonen zou die ergens rond 335 moeten eindigen...
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• BMW 630 (droom om mee te rijden) niet eigen wagen

kerel zal hem dees jaar weg doen en een M6 kopen
                        4 jaar gelden was deze nog niet beschikbaar en heeft hij deze moeten aanschaffen nu hij 4 jaar oud is is het tijd voor een nieuwe koopt em een M6
                        ik wacht vol spanning af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                          Nu nog dronken zonder rijbewijs en je bent de man Stevy!
                          Ja kheb dat over laatst eens gedaan toen ik van een vriend, claude kwam. Dat was pure kunst om die bochten goed in te schatten

Back on: hopelijk zondag +400km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                            Op reis met het vliegtuig?
                            Met ne Veyron, just like me.

Comment

• Een Porsche Cayenne Turbo S en een Mercedes Cl 600

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                Een Porsche Cayenne Turbo S en een Mercedes Cl 600
                                Mooi!

En wat vond je het leukst rijden?

Comment

• Eindelijk nog iets deftig om te lezen

Ik ging net om popcorn gaan, is niet langer nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                    Mooi!

Turbo S wellicht voor de acceleraties, CL600 voor het comfort denk ik.

Comment

• Ik denk dat deze man zich wel 'de snelste in een voertuig (zonder jet motor)' mag noemen.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Mooi!

De cl 600. Ik heb het niet zo voor suv's.
                                        Die cl was een echt salon op wielen. En ik had nooit echt het gevoel met zo een boot op weg te zijn.
                                        De cayenne vond ik wel een aangename verrassing op gebied van comfort. Zeker met de comfortstand van de ophanging ingedrukt. Maar toch....de cl. Alles werkt daar veel zachter in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                          De cl 600. Ik heb het niet zo voor suv's.
                                          Die cl was een echt salon op wielen. En ik had nooit echt het gevoel met zo een boot op weg te zijn.
                                          De cayenne vond ik wel een aangename verrassing op gebied van comfort. Zeker met de comfortstand van de ophanging ingedrukt. Maar toch....de cl. Alles werkt daar veel zachter in.
                                          En hoe snel gereden?

Comment

Working...
                                          X