Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Snelste dat ik ooit reed, topspeed met een 335d coupé. Snelste auto die ik ooit zelf reed, waarschijnlijk Alpina Roadster. Krachtigste auto waarmee ik al meereed, waarschijnlijk die 5 Break waar Matthi het over heeft of nee de ML 63 AMG. Snelste auto waarmee ik meereed was ofwel een Porsche 997.2 GT3 of een Modena.
snelste wagen waarmee ik zelf gereden heb zal wel SLR roadster geweest zijn
wel nooit extreem hoge snelheden gehaald, vooral acceleratiefun gehad (tunnels!!)
Mijn eigen kar... denk zelfs dat mijn hoogste snelheid op circuit was (254 aan Les Combes op Spa), ben zo geen topspeedman. Met de vorige wel 304 op de teller ooit, ergens in Germany.
De mijne doet 268 km/u GPS (280+ teller). Op weg naar de Nordschleife op Pinkstermaandag. Drievaksbaan, 8u 's morgens, mooi weer, geen verkeer.
Misschien had er nog meer ingezeten, maar er kwam een zone 120 aan.
meegereden: met C_X een sprintje hier in de achtertuin naar de begrensde 250km/u in de 750i
zelf gereden: 170-180 met de daily's gaande van 1.4 16V benzine tot 1.6HDI motoren.
Geef mij maar bochten, heb ik meer fun aan.
Snel rijden is niet moeilijk, pedaal induwen en kijken tot hoever het gaat
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
meegereden: met C_X een sprintje hier in de achtertuin naar de begrensde 250km/u in de 750i
zelf gereden: 170-180 met de daily's gaande van 1.4 16V benzine tot 1.6HDI motoren.
Geef mij maar bochten, heb ik meer fun aan.
Snel rijden is niet moeilijk, pedaal induwen en kijken tot hoever het gaat
Snelheidsgevoel bij de ene auto kan ook totaal verschillend zijn bij een andere ...
+200 km/uur in een 535d tegenover +200 km/uur in een Lotus : nie te vergelijken
Comment