Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij was dat 2 jaar geleden met een Mercedes-Benz SL 65 AMG met 1200km op de teller 1km zelf mee gereden en 15km met mee gereden met open dak ! wat een ervaring !
Voor mij was dat 2 jaar geleden met een Mercedes-Benz SL 65 AMG met 1200km op de teller 1km zelf mee gereden en 15km met mee gereden met open dak ! wat een ervaring !
Volgend weekend heb ik zo eentje ter mijner beschikking
snelste wagen waarmee ik (tot hiertoe) gereden heb is= Mercedes E AMG
Even getwijfeld om hier mee te doen maar das niet echt fair. De ervaring leert dat het niet om het snelst gaat maar wel om het sensationeelst en dan scoorde bij mij de Lotus exige cup met 300 pk het hoogst. Dat was echt fenomenaal voor zo een karretje en wat nog leuker was waren de wagens die je er kon mee afdrogen
Snelheid op zich went echt wel .....en is alleen leuk in het begin als je dat cijfertje eens gelezen hebt. Maar buiten dat feit vind ik aan snelheid op zich niks bijzonders. ......
Kortom is het de beleving de sensaties die een auto je geven zoveel leuker. En het fijne is dat je daarvoor geen auto van +50 000 euro nodig hebt.
Comment