Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sound Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Van een breed aan gamma aan sounds gesproken zeg!

Ben ik de enige die dat geluid van de AM V8's echt niet mooi vind? Zo ratelen...
    Ik vind het fantastisch! Echt een hamerend geluid! Fantastisch om mee te maken onboard vind ik!

In die eerste minuut 'ratelt' die Ford GT imo ook wel. De geluiden komen trouwens bij verschillende auto's niet echt zo 'wauw' over zoals ik ze irl ervaarde.

Comment

• Kan hier ook wel.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3.05

Comment

• Ik geniet nog altijd van het zuinige tokkelen van mijn A3 tdi tegen een gezapig gangetje op de autobaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Ik geniet nog altijd van het zuinige tokkelen van mijn A3 tdi tegen een gezapig gangetje op de autobaan.
          Ik vind het behoorlijk asociaal van jou dat je met een diesel rijdt.
          Niet alleen stinkt dit, maar dit zorgt ook nog eens voor ernstige geluidsvervuiling.

Comment

• een suv, zelfs op de electromotor vervuilt meer in db's

mijn smartje draait ook al zo zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              een suv, zelfs op de electromotor vervuilt meer in db's
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

nice

Comment

Bah, cvt.

Kan toch ook niet gezond zijn btw, de helft van de tijd doet de motor niets en opeens schiet 'ie wakker en mag 'ie meteen in de redline blijven hangen;

Comment

was me dat voor iets hopelijk komt dit nog niet snel aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    wie weet wat het is?

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    ik denk een Audi S4 V8 of RS4 mss

dit is met enige korrel zout te nemen omdat ik een F430 ook voor een S2000 hield

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      ..
                      3.05
                      Dit zwarte CGT (met zwart/gele velgen) (VRAlexander) is echt zot !
                      Hier een paar van mijn favorieten:
                      + YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        ik denk een Audi S4 V8 of RS4 mss

dit is met enige korrel zout te nemen omdat ik een F430 ook voor een S2000 hield
                        RS4 is altijd manueel. S4 ook dacht ik.

Comment

wie weet wat het is?

+ YouTube Video
                          Ik gok op een dodge challenger
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Ben ik de enige die dat geluid van de AM V8's echt niet mooi vind? Zo ratelen...
                            Nee, ik vind het ook écht niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Ik vind het fantastisch! Echt een hamerend geluid! Fantastisch om mee te maken onboard vind ik!

In die eerste minuut 'ratelt' die Ford GT imo ook wel. De geluiden komen trouwens bij verschillende auto's niet echt zo 'wauw' over zoals ik ze irl ervaarde.
                              V8 Vantage klinkt echt magistraal lekker.. en sowieso kan je video niet vergeljken met in 't echt .. zoveel beter!

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                              Ik gok op een dodge challenger
                              hmm, zou nog goed kunnen... die z'n hemi V8 roffelt ook best hard..

Comment

wie weet wat het is?

+ YouTube Video
                                Was dus een Infiniti FX50S

Nieuwe opgave:

+ YouTube Video

Vrij simpel deze keer..

Ik denk nieuwe Golf 6 GTI met DSG bak

Comment

• FAK, simpel vind ik dat toch niet hoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    FAK, simpel vind ik dat toch niet hoor?
                                    allez jong, dat VAG 2.0 liter turbo blok haal je er toch vrij goed uit? zeker met DSG bak, die popt en knalt tijdens het schakelen

Comment

• Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe dat klinkt. Heb er nog nooit een filmpje van gezien, en irl ben ik dat nog quasi nooit tegengekomen dat ik echt het geluid kon horen, laat staan memoriseren.

Comment

• het is daarbij ook best een kutgeluid dat dit topic niet waard is

Comment

• ik denk ook dat 2 liter blok vanuit de Golf gti/r

Comment

Working...
                                          X