Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sound Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenVan alle racewagens die ik dit jaar aan het werk gezien heb, is er niks dat in de buurt komt van een Murcielago R-GT.
Tijdens de schemering van een 24u race deze zien voorbijvliegen is gewoon zaligheid!
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Dit is een van de mooiste deuntjes, zoniet het mooiste deuntje ooit gespeeld door een wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten5 cilinder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWhy oh why grijpen ze naar een V8 in de nieuwe M3
Dit is een van de mooiste deuntjes, zoniet het mooiste deuntje ooit gespeeld door een wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBen ik nu weer de enige die dat een zielloos en lelijk geluid vind van de M3?
Maar zielloos en mooi, dat kan wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBen ik nu weer de enige die dat een zielloos en lelijk geluid vind van de M3?
Lelijk?
*faints*
*hits the floor*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAlles zonder Webers () klinkt eigenlijk zielloos
Maar zielloos en mooi, dat kan wel
Bedoel je carburator? Klinkt veel minder 'afgelikt' en puurder, maar zeker niet mooier.
Kijk dit is puur
+ YouTube Video
Comment
-
Last edited by Lotuzzz; 15/12/2007, 17:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBedoel je carburator? Klinkt veel minder 'afgelikt' en puurder, maar zeker niet mooier.
Kijk dit is puur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBedoel je carburator? Klinkt veel minder 'afgelikt' en puurder, maar zeker niet mooier.
Kijk dit is puur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie CSL doet me denken aan Rover K-series met carbon airbox. Dat rauwe inlaatgeluidje op 20 cm van je oren
http://nl.youtube.com/watch?v=GMWZqTQ3DE4
Klinkt lekker!
Comment
-
Comment