Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sound Lovers
Collapse
X
-
Vind ik niet veel waard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie klinkt.... bijzonder. Ik vond die toch beter klinken dan de Peugeot 1.9 TD bijvoorbeeld. Misschien gewoon omdat het anders was.
Comment
-
+ YouTube Video
"360 Dyno. Upgrades since last dyno:
Removed catalysts, and muffler.
Installed Prototech straight pipes featuring an x pipe, to quad outlets. Picked up 10 hp and 20 lb/ft. now 370hp and 278lb/ft. Better sound, more pwer, and flames...Life is good! Next mods: Software bump redline to 9200rpm and fatten up the mixture."
Klinkt dat echt zo? Ik dacht eerst dat ze het geluid van een F1 erover hadden gedubd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVind ik niet veel waard.
Comment
-
Comment
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Ik ken geen V6 die beter klinkt.... Nissan VQ met een goede uitlaat misschien.. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHalf off-topic ... maar ... ik hoorde vandaag een BMW 318tds ... dat is toch de lélijkste sound éver in een auto ooit? Precies of dat ding draait altijd zonder olie, zo'n metaalsleepgeluid. *iiiii*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
De MG Metro 6R4 (al ben ik niet zeker of het de originele 2.5 V6 is, ze rijden nu ook vaak met Jaguar 3.0 V6 motoren)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Een Osella ergens in een Duitse heuvelklim, kweet niet wat er in ligt maar het klinkt fantastisch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Asserti, is er soms ergens meer info over deze 320? meer veranderingen dan alleen die exhaust en air intake?
grtz
heb al iets meer gevonden:
The car still has an original Bosal cat. Only the rear muffler has been "released" from its silencing materials. Air intake is a simple but big cone which you can buy almost everywhere on ebay etc.Last edited by Geertt; 19/06/2008, 22:59.
Comment
-
-
-
-
Comment
Comment