is die 123d gechipt?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Sound Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis die 123d gechipt?
zie topic van Streetrod bij "mijn duitse auto"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendeze donderdag normaal een nieuwe+ YouTube Video
sowieso V8 en sowieso handbak
de rest blijft nog een beetje gissen
jammer van de opname kwaliteit, nu mis je een pak kleine details
mijn eerste gok is de Mustang GT met de nieuwe 5.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten+ YouTube Video
Comment
-
mijn eerste gok is de Mustang GT met de nieuwe 5.02012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendoet mij wat aan matthi zijn m5 denken
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDat zou wel eens goed kunnen, wonder boven wonder reed er daarnet zo een ding langs mij door en dat is luid en dan trok die nog niet hoog in de toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenstartmotor geluid vd M5 is anders
zal dan de 4.6 geweest zijn2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen beide motoren ? het was in ieder geval al het nieuw model aan de achterlichten te zien.
Comment
-
-
Comment
-
nieuwe opgave:
+ YouTube Video
klinkt als een typische Amerikaanse luie V8, ook hoe de automaat schakelt is typisch Amerikaans. (de ratio's zijn ook zeer lang, wat wijst op mogelijks een 4-bak/5-bak .. enige Amerikaanse merk die dat nog gebruikt in hun pickups is Dodge met hun RAM 4.7 en 5.7..)
ik gok op één of andere pickup (gezien de gemakkelijke wielspin -> weinig gewicht op achteras)
niet gemakkelijk!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennieuwe opgave:
+ YouTube Video
klinkt als een typische Amerikaanse luie V8, ook hoe de automaat schakelt is typisch Amerikaans. (de ratio's zijn ook zeer lang, wat wijst op mogelijks een 4-bak/5-bak .. enige Amerikaanse merk die dat nog gebruikt in hun pickups is Dodge met hun RAM 4.7 en 5.7..)
ik gok op één of andere pickup (gezien de gemakkelijke wielspin -> weinig gewicht op achteras)
niet gemakkelijk!
Comment
-
Geluid goed luid zetten!
Allemaal turbo's en automaten.. die knallen soms bij dat schakelen Waarom knallen ze soms wel en soms niet? Vooral die 335i en RS6
+ YouTube Video
Btw, wat is dat piepend geluid bij de Cayenne Turbo? blow-off valve? (al dacht ik dat turbo's met automaten altijd op boost blijven?)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGeluid goed luid zetten!
Allemaal turbo's en automaten.. die knallen soms bij dat schakelen Waarom knallen ze soms wel en soms niet? Vooral die 335i en RS6
+ YouTube Video
Btw, wat is dat piepend geluid bij de Cayenne Turbo? blow-off valve? (al dacht ik dat turbo's met automaten altijd op boost blijven?)
Comment
-
Comment