Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eergisteren is er iemand in mijn koffer gereden, toen ik stopte voor het oranje licht. Waarschijnlijk perte total, ik wacht alleen nog op bevestiging van de expert.
Zo ben ik gisterenochtend vertrokken naar de school. Aleh ja vertrokken, ik ben er wel niet geraakt, ik ben 3 keer weg gesleerd op een afstand van 500 meter , zo altijd in slow motion aan 5 km per uur , het was onmogelijk om met een brommertje te rijden gisterenochtend, zelfs op drukke straten sleerden de auto's gewoon weg, de strooidiensten hadden dit niet verwacht blijkbaar. Op verschillende plaatsen zag je een brommer staan die probeerde te rijden maar het lukte gewoon niet, ik heb de mijne maar aan de kant langs de straat gezet, ik durfde gewoon niet meer verder rijden, je rijdt je boeltje gewoon kapot anders.
Hier sneeuwde het pas 's middags, dus 's ochtends gewoon naar school gereden op m'n brommertje, maar toen moest ik nog terug...door de sneeuw. De eerste kruising gleed m'n brommer al onder me uit, maar door met beide voeten op de grond te gaan staan, ben ik niet gevallen. Na nog eens 3 keer datzelfde, moest ik nog een kilometer of 9 rijden, maar dat was in het buitengebied. Daar ging alles goed gelukkig.
Bijkomend probleem was dat ik mijn goggles niet kon gebruiken, omdat die beslagen waren, en vochtig van binnen. Dus moest ik met m'n blote ogen door de sneeuw. Ook geen pretje. Wel geen foto's. Die dacht ik vandaag te maken, maar er lag vanmorgen alleen nog maar snot.
Zo ben ik gisterenochtend vertrokken naar de school. Aleh ja vertrokken, ik ben er wel niet geraakt, ik ben 3 keer weg gesleerd op een afstand van 500 meter , zo altijd in slow motion aan 5 km per uur , het was onmogelijk om met een brommertje te rijden gisterenochtend, zelfs op drukke straten sleerden de auto's gewoon weg, de strooidiensten hadden dit niet verwacht blijkbaar. Op verschillende plaatsen zag je een brommer staan die probeerde te rijden maar het lukte gewoon niet, ik heb de mijne maar aan de kant langs de straat gezet, ik durfde gewoon niet meer verder rijden, je rijdt je boeltje gewoon kapot anders.
Allez vent, ik heb mij vorig jaar nog zo geamuseerd in de sneeuw
Comment