Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 1 uit de oude doos:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Waar is den tijd

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          1 uit de oude doos:

nice one!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Eergisteren is er iemand in mijn koffer gereden, toen ik stopte voor het oranje licht. Waarschijnlijk perte total, ik wacht alleen nog op bevestiging van de expert.

Spijtig om te horen. Geen lichamelijke schade?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Man, de beetle ligt perfect met de verlaging! Mooi zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                Man, de beetle ligt perfect met de verlaging! Mooi zo
                thanks!

Comment

Waar is den tijd

Schitterend!

Comment

• Gisteren ook wat foto's gaan nemen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Echt heel knappe Beetle!

Werk je in haven van Zeebrugge Cayenne ? Bij welke bedrijf? DLC ?

Comment

• Sneeuwpoep:

Comment

Waar is den tijd

Ooit koop ik er zo eentje.......Stapelzot ben ik van die karren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten

Prachtig!

Comment

• Zo ben ik gisterenochtend vertrokken naar de school. Aleh ja vertrokken, ik ben er wel niet geraakt, ik ben 3 keer weg gesleerd op een afstand van 500 meter , zo altijd in slow motion aan 5 km per uur , het was onmogelijk om met een brommertje te rijden gisterenochtend, zelfs op drukke straten sleerden de auto's gewoon weg, de strooidiensten hadden dit niet verwacht blijkbaar. Op verschillende plaatsen zag je een brommer staan die probeerde te rijden maar het lukte gewoon niet, ik heb de mijne maar aan de kant langs de straat gezet, ik durfde gewoon niet meer verder rijden, je rijdt je boeltje gewoon kapot anders.

Comment

• Amai zot ik zou niet in u plaats willen geweest zijn

Comment

• In Zottegem was er nergens gestrooid, ik ben te voet naar school gegaan.

BTW: racy brommer

Comment

• Hier sneeuwde het pas 's middags, dus 's ochtends gewoon naar school gereden op m'n brommertje, maar toen moest ik nog terug...door de sneeuw. De eerste kruising gleed m'n brommer al onder me uit, maar door met beide voeten op de grond te gaan staan, ben ik niet gevallen. Na nog eens 3 keer datzelfde, moest ik nog een kilometer of 9 rijden, maar dat was in het buitengebied. Daar ging alles goed gelukkig.

Bijkomend probleem was dat ik mijn goggles niet kon gebruiken, omdat die beslagen waren, en vochtig van binnen. Dus moest ik met m'n blote ogen door de sneeuw. Ook geen pretje. Wel geen foto's. Die dacht ik vandaag te maken, maar er lag vanmorgen alleen nog maar snot.

Comment

• Hier ist om kwart na 8 beginnen sneeuwen tot stipt 12 uur .. dan tegen 1 uur regen ..

Comment

Waar is den tijd

wintervelgen toch hoop ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                          Zo ben ik gisterenochtend vertrokken naar de school. Aleh ja vertrokken, ik ben er wel niet geraakt, ik ben 3 keer weg gesleerd op een afstand van 500 meter , zo altijd in slow motion aan 5 km per uur , het was onmogelijk om met een brommertje te rijden gisterenochtend, zelfs op drukke straten sleerden de auto's gewoon weg, de strooidiensten hadden dit niet verwacht blijkbaar. Op verschillende plaatsen zag je een brommer staan die probeerde te rijden maar het lukte gewoon niet, ik heb de mijne maar aan de kant langs de straat gezet, ik durfde gewoon niet meer verder rijden, je rijdt je boeltje gewoon kapot anders.
                                          Allez vent, ik heb mij vorig jaar nog zo geamuseerd in de sneeuw
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X