Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Denk je echt dat iemand dat filmpje gaat bekijken met zo'n muziek eronder?
    tis niet van ons maar van de buren, ook niet onze muziek hoor
    gewoon "mute" knop gebruiken
    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Denk je echt dat iemand dat filmpje gaat bekijken met zo'n muziek eronder?
      I know...
      Misschien dit kunnen gebruiken?
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door derpassat Bekijk Berichten
        Rij nu al een goede maand met broer zijn tt quattro rond, wat krijg je als er zoveel sneeuw ligt...en er toevallig een leuke parking in de buurt is ;-) Nog 1 maandje plezier mer deze wagen maar zonder driften, zou niet willen dat er iets aankomt.

Mvg Bert
        Een kleur waar ik niet direct zou aan denken bij een TT maar de foto's bewijzen dat het toch een knappe combinatie is. Imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
          Heel veel, ik geraakte met mijn gladde zomerbanden nergens op/door. Met de kettingen ging ik overal vlot door. Remmen ging perfect.
          Goedkope oplossing dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
            Heel veel, ik geraakte met mijn gladde zomerbanden nergens op/door. Met de kettingen ging ik overal vlot door. Remmen ging perfect.
            Ik ben er vandaag verschillende met kettingen tegen gekomen op de baan.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Missloungegirl Bekijk Berichten
              ahzo kwist niet dat gij hiet nog gewoont had Mankeert ge het niet teveel als ge ziet wat voor fun dat ge hier mist?
              En dacht dat die foto wel van ergens hier in de buurt was aan de bakstenen te zien

Vorig jaar wast hier gelijkaardige taferelen, maar echt niet zo erg...

We zijn gisteren teruggekomen en tis ne muur langs wezerskanten van sneeuw
              Gisterenavond nog filmke gemaakt al passeren met den auto, kzal ze sebiet online zetten
              Straks nog eentje maken, kvinnet zotjes
              K'woon er nog eigenlijk, mijn pa woont daar nog .
              Naahh laat dieje sneeuw ma daar vo mij part xD,.
              Jah idd bij die watermolen daar (Is mijn peter )
              Anyway T'ziet er daar precies dikke fun uit ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Ze strooien in Scherpenheuvel-Zichem al sinds maandag niet meer, het zout is op.
                Peut, vrijdagmorgen nog een hoop zout op mijn auto gekregen in Scherpenheuvel. Je bedoelt dat ze in de achterbuurten niet meer strooien
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  Peut, vrijdagmorgen nog een hoop zout op mijn auto gekregen in Scherpenheuvel. Je bedoelt dat ze in de achterbuurten niet meer strooien
                  Zout? Zand ja, dat waren ze vrijdag op sommige plaatsen in Scherpenheuvel aan't strooien.

De hoofdweg van Diest naar Scherpenheuvel was totaal niet gestooid.
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Zout? Zand ja, dat waren ze vrijdag op sommige plaatsen in Scherpenheuvel aan't strooien.

De hoofdweg van Diest naar Scherpenheuvel was totaal niet gestooid.
                    Het was echt wel zout hoor Maar het was aan de lagere school dus vermoedelijk alleen die straat En het werkt ook helemaal niet want het is daar nog steeds een spiegel

Ik rijd dagelijks rond in Scherpenheuvel en ik vind de banen er nog goed bij liggen. De streek rond Londerzeel en A12 zijn daarmee vergeleken echt een ramp. Om nog maar te zwijgen van Brussel centrum, daar had men net als in Leuven de straten met een helling gewoon afgesloten, niet zo praktisch als je het centrum uit wil richting Beliard, want alles gaat daar omhoog
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Hier ben ik toch een kwartiertje zoet mee geweest, andere zijde meegerekend

Comment

• 't is gelijk een slecht geschoren schaap

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Het was echt wel zout hoor Maar het was aan de lagere school dus vermoedelijk alleen die straat En het werkt ook helemaal niet want het is daar nog steeds een spiegel

Ik rijd dagelijks rond in Scherpenheuvel en ik vind de banen er nog goed bij liggen. De streek rond Londerzeel en A12 zijn daarmee vergeleken echt een ramp. Om nog maar te zwijgen van Brussel centrum, daar had men net als in Leuven de straten met een helling gewoon afgesloten, niet zo praktisch als je het centrum uit wil richting Beliard, want alles gaat daar omhoog
                          Ah ja, zou kunnen dat ze op plaatsen wel nog met zout gestrooid hebben.

Ik snap het probleem niet met hellingen, ik geraak overal op met de C4. Hier in het dorp twee redelijke hellingen waar velen niet op geraken (zelfs sommige met winterbanden) daar rij ik met mijn zomerbanden vrij makkelijk op.

Comment

Ik snap het probleem niet met hellingen, ik geraak overal op met de C4. Hier in het dorp twee redelijke hellingen waar velen niet op geraken (zelfs sommige met winterbanden) daar rij ik met mijn zomerbanden vrij makkelijk op.
                            Grootste probleem is vaak nog het afdalen van een helling. Denk dat ze eerder daarom bepaalde hellingen afsluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                              Grootste probleem is vaak nog het afdalen van een helling. Denk dat ze eerder daarom bepaalde hellingen afsluiten.
                              Ook daarmee heb ik totaal geen problemen ondervonden.

Comment

• Niet bij ons, maar kom

Comment

Goh, vorig jaar met mijn Jetta op zomerbanden lukte mij het ook wel redelijk, ook bij ons in Scherpenheuvel. En hellingen zijn geen probleem zolang je niet moet vertrekken op een helling Je moet gewoon alles rustig aan doen op sneeuw en ijs, ook met winterbanden.

Maar winterbanden zijn een pak veiliger en gemakelijker, je moet al een redelijke idioot zijn om met winterbanden slechter te rijden dan iemand met zomerbanden ... En zelfs de grootste idioot staat met winterbanden sneller stil dan iemand met zomerbanden, dat verschil is immens groot.

Ik doe 1000 km per week, ook nu de laatste weken niet minder en ik heb eigenlijk nog nergens problemen gehad, ook al ben ik al enkele malen op de rem gemoeten omdat anderen in de problemen kwamen of gewoon domme dingen deden ...
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                    In Brussel hadden ze de hellingen enkel naar omhoog afgesloten hoor met zo een dom politielint Uiteraard trekt de helft zich daar geen bal van aan, ik ook niet trouwens , maar de helft schoof dan ook plankgas naar beneden Prachtig om te zien en horen, die ronkende motoren, dat schuren van die banden en dan enkelen die daartussen rustig een slalom naar boven rijden :p
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Nog fotos van gisteren:

Database error.
                                      The database has encountered a problem.

Comment

• And this is where the road ended... voor mijn deur
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Voor uw deur?

Perfect toch?

Comment

Working...
                                          X