Het was inderdaad stresserend, 100 km over ingesneeuwde kleine wegen rijden met veel bergop. Vooral die bergop was meestal stressen omdat er verschillende auto's (meeste waren BMW's) er niet op geraakten. TCS heeft hier echt zijn nut goed bewezen vergeleken met gasten die volgas de berg opgingen en die uiteindelijk er niet opgeraakten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDat moet vooral stresserend zijn, zo rijden.
Comment
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Hier is zojuist keiveel sneeuw gevallen en ik had wederom de grootste problemen om thuis te geraken met de E-klasse. Ik woon namelijk op een berg. Ik ga zo eens foto's nemen
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten
Hier blijft het eindelijk liggen.Zuid-Limburg (NL)
sigpic
Comment
-
Vandaag is weer eens goed bewezen dat een RWD zonder winterbanden niet veel te zeggen heeft in deze weersomstandigheden...
Zonet 60km door de sneew geploeterd en in Zellik raakte ik met veel moeite de helling op !
Op elke helling of afrit zag je de RWD cars 'baggeren'... (me included...)
Met de DSC uitgeschakeld en een zwalpende achterkant lukte het net... terwijl je wordt voorbijgestoken door een heleboel FWD cars...
In deze omstandigheden mis ik mijn winterbandjes, morgen gaan ze er zeker op !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtende MAX !Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHEAVEN
Zo'n klote boel, amai
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHier ligt dus echt 3 cmZuid-Limburg (NL)
alleen op de straat blijft het niet liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenZopas wat gaan rondrijden in de sneeuw. ZaligAl die gestresseerden chauffeurs op de baan en één lachend gezichtje maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenVandaag is weer eens goed bewezen dat een RWD zonder winterbanden niet veel te zeggen heeft in deze weersomstandigheden...
Zonet 60km door de sneew geploeterd en in Zellik raakte ik met veel moeite de helling op !
Op elke helling of afrit zag je de RWD cars 'baggeren'... (me included...)
Met de DSC uitgeschakeld en een zwalpende achterkant lukte het net... terwijl je wordt voorbijgestoken door een heleboel FWD cars...
In deze omstandigheden mis ik mijn winterbandjes, morgen gaan ze er zeker op !. Snow en RWD sucks.
sigpic
Comment
Comment