Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was inderdaad stresserend, 100 km over ingesneeuwde kleine wegen rijden met veel bergop. Vooral die bergop was meestal stressen omdat er verschillende auto's (meeste waren BMW's) er niet op geraakten. TCS heeft hier echt zijn nut goed bewezen vergeleken met gasten die volgas de berg opgingen en die uiteindelijk er niet opgeraakten.

Comment

• dastoch zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!!!!
      Gewooon beetje op het gemak rijden.Alé jong das toch prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        Dat moet vooral stresserend zijn, zo rijden.
        Met een moderne FWD is dat niet echt een probleem, neen

Comment

• HEAVEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• 23 november 2008,jaja sneeuwfoto's.

Nora!

Comment

• Hier is zojuist keiveel sneeuw gevallen en ik had wederom de grootste problemen om thuis te geraken met de E-klasse. Ik woon namelijk op een berg . Ik ga zo eens foto's nemen
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hier blijft het eindelijk liggen.

Comment

• sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arievectra Bekijk Berichten

Hier blijft het eindelijk liggen.
                      Hier ligt dus echt 3 cm Zuid-Limburg (NL)
                      sigpic

Comment

• Vandaag is weer eens goed bewezen dat een RWD zonder winterbanden niet veel te zeggen heeft in deze weersomstandigheden...

Zonet 60km door de sneew geploeterd en in Zellik raakte ik met veel moeite de helling op !
                        Op elke helling of afrit zag je de RWD cars 'baggeren'... (me included...)

Met de DSC uitgeschakeld en een zwalpende achterkant lukte het net... terwijl je wordt voorbijgestoken door een heleboel FWD cars...

In deze omstandigheden mis ik mijn winterbandjes, morgen gaan ze er zeker op !

Comment

• Zopas wat gaan rondrijden in de sneeuw. Zalig Al die gestresseerden chauffeurs op de baan en één lachend gezichtje maar
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            de MAX !
                            Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            HEAVEN
                            Wtf, daar is toch niks maar dan ook NIKS "de max" of "heaven" aan ?

Zo'n klote boel, amai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Hier ligt dus echt 3 cm Zuid-Limburg (NL)
                              Hier in Friesland ligt net 1,5 cm alleen op de straat blijft het niet liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                Zopas wat gaan rondrijden in de sneeuw. Zalig Al die gestresseerden chauffeurs op de baan en één lachend gezichtje maar
                                Dat herken ik, iedereen zit te vloeken, en ik zo happy als iets

Comment

• Kortrijk 3 à 4 centimeter! Zalig.

Heb zelfs een auto keihard zien slippen aan 30 per uur ofzo..

Comment

• Van mij mag het nog vaak sneeuwen, 'k heb mij goed geamuseerd op de baan.

Comment

• 1.30u later:
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb daarjuist goed geamuseerd in de sneeuw. Het was de eerste dat ik met zo'n sneeuw met de auto heb gereden en het ging goed alleen het vertrekken ging moeizaam, ik heb zeer dikwijls het lampje van de esp zien flikkeren. Van mij mag het meer zo sneeuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                          Vandaag is weer eens goed bewezen dat een RWD zonder winterbanden niet veel te zeggen heeft in deze weersomstandigheden...

Zonet 60km door de sneew geploeterd en in Zellik raakte ik met veel moeite de helling op !
                                          Op elke helling of afrit zag je de RWD cars 'baggeren'... (me included...)

Met de DSC uitgeschakeld en een zwalpende achterkant lukte het net... terwijl je wordt voorbijgestoken door een heleboel FWD cars...

In deze omstandigheden mis ik mijn winterbandjes, morgen gaan ze er zeker op !
                                          Dat gevoel had ik dus ook. Met geen mogelijkheid kwam ik de berg omhoog. Met ESP uitgeschakeld lukt het ter nauwer nood. Ik zag ook nog een E91 met veel problemen. Uiteindelijk heeft hij moeten keren en zich de berg laten afzakken . Snow en RWD sucks.
                                          sigpic

Comment

Working...
                                          X