Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een veel te zalig weer! Ik amuseer me te pletter op de baan Zomerbanden + achterwiel =
    We wonen ook op een berg, met dtc enzo aan lukte het maar niet, dan al die elektronische handel afgezet en er zo voorzichtig op gereden Ging perfect! Voor die week sneeuw ga ik echt geen winterbanden leggen.. zelfs nu lukt het nog perfect. Ok, je moet wat beter anitciperen en elke keer je uit een straat rijdt kan je tegensturen, maar bon dat heeft zijn charmes!
    -

Comment

• LOOL...in berbroek (Herk-de-Stad) was het een uur geleden echt vies lache...
      Vooral in die kleine straatjes dat er sneeuwmannen op hun gezicht gaan op hun véloke's
      Echt lache bij de wagen... tegen 3de (50km/h) patteneren... (ik weet dat het gevaarllijk is, ma tis echt is leuk voor ne keer)
      Zeker ronddepunten zijn een hemel...handfrea optrekke en bijsturen...zaliggg
      Last edited by Br3cht; 23/11/2008, 20:30.

Comment

• ga ik je toch eens in de camaro moeten steken hoor.
        ik denk zelfs dat ik mijn oprit niet opkan als ze niet strooien. en tussen het straat en mijn opit licht just een gootje.
        en als je al wet dat ik met regenweer al tegen 30km/u ben rondgegaan, zegt genoeg denk ik.

ik kom niet buiten tot al die sneeuw weg is ( en de pekel ook liefst )

Comment

• Zalig

Comment

• Comment

• Deze middag een paar kilometer besneeuwde weg "ontmaagd" met de RS4. Niet te geloven hoe muurvast die sneeuw in de wielkassen geperst zat. Bandjes voelden keihard glad aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten

Zalig
                lekkere bocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                  Dat gevoel had ik dus ook. Met geen mogelijkheid kwam ik de berg omhoog. Met ESP uitgeschakeld lukt het ter nauwer nood. Ik zag ook nog een E91 met veel problemen. Uiteindelijk heeft hij moeten keren en zich de berg laten afzakken . Snow en RWD sucks.
                  Leg ne zak cement in uwe koffer, niet vanachter maar zo goed mogelijk ter hoogte van de achterwielen. Dat helpt reeds veel.
                  (Vroeger met de Manta had ik een zwaar betonnen putdeksel, in twee geklopt, ter hoogte van mijn achteras in de koffer gefixeerd en ben nooit blijven steken alhoewel het vroeger met gewone zomerbanden te doen was en er nooit gestrooid werd, mijn broer, die bakker was, die deed het met ne zak bloem van 50 kilo ter hoogte van zijn achterwielen, hij had geen achteras daar onafhankelijke vering, ook achteraan, hij reed toen met BMW 2002 en heeft ook nooit stilgestaan, dus het is mogelijk eh.....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

RS4 in the snow ->

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      Leg ne zak cement in uwe koffer, niet vanachter maar zo goed mogelijk ter hoogte van de achterwielen. Dat helpt reeds veel.
                      (Vroeger met de Manta had ik een zwaar betonnen putdeksel, in twee geklopt, ter hoogte van mijn achteras in de koffer gefixeerd en ben nooit blijven steken alhoewel het vroeger met gewone zomerbanden te doen was en er nooit gestrooid werd, mijn broer, die bakker was, die deed het met ne zak bloem van 50 kilo ter hoogte van zijn achterwielen, hij had geen achteras daar onafhankelijke vering, ook achteraan, hij reed toen met BMW 2002 en heeft ook nooit stilgestaan, dus het is mogelijk eh.....)
                      Awel will, daar bestaan er creatievere oplossingen voor:

Wat doe je dus als je te weinig grip hebt op de achteras met je oude Mercedes.
                      Men neme moeder de vrouw (liefst een volslank exemplaar) en postere haar in de koffer.
                      Resultaat, je kan meerijden met de quattro's op het linkervak

* gone *

(Thx @ P.R. voor de foto)
                      Last edited by ; 25/05/2009, 22:30.

Comment

• Niet normaal, vandaag rond 18 uur in Hasselt vertrokken richting Zonhoven dat is tot mijn thuis exact 6 km. Anderhalf uur gereden! 1 Grote fille, heel de ring was een grote ijsplek. Opzich best leuk maar toch niet zo handig als je op je zomerbanden een brug wilt nemen tegen 1 km/h. Sta ik aan een kruispunt al 20 min. stil; radio begint te flikkeren, dashboardverlichting minderd, ruitenwissers gaan verdacht traag. ai ai ai dan maar gas blijven geven met de handrem op, gelukkig werkte dat.

Dan heb ik toch 1 vraag, waarom in hemelsnaam kunnen die "strooidienst" verantwoordelijke niet naar het nieuws kijken en zich voorbereiden op sneeuwval . Dat had die 6km wel 70min minder lang kunnen maken.

Comment

• Morgevroeg met het brommerke naar school

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Fiddy, wat voor G is dat eigenlijk? Een G500?
                            I wish

een 270 CDI. De meest rationele keuze. Een 500 was uiteraard vetter geweest, maar dan kost ie ook het dubbel aan brandstof en taks. En de brandstoffacturen zijn nu soms al moeilijk te verantwoorden..... )

Comment

• Last edited by ; 23/11/2008, 21:58.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  I wish

een 270 CDI. De meest rationele keuze. Een 500 was uiteraard vetter geweest, maar dan kost ie ook het dubbel aan brandstof en taks. En de brandstoffacturen zijn nu soms al moeilijk te verantwoorden..... )
                                  Mja het blijft hoe dan ook een vette kar.

Sneeuw! En ik moet morgenvroeg met de velo buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                    Awel will, daar bestaan er creatievere oplossingen voor:

Wat doe je dus als je te weinig grip hebt op de achteras met je oude Mercedes.
                                    Men neme moeder de vrouw (liefst een volslank exemplaar) en postere haar in de koffer.
                                    Resultaat, je kan meerijden met de quattro's op het linkervak
                                    Ja, en dan Gaia op je dak krijgen zeker ????

Comment

• Landgraaf rond 19h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                                        Landgraaf rond 19h

Daar woon ik 8 km vandaan. Uiteindelijk 6 cm sneeuw gevallen....
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Morge later naar school gaan, aankomen en zeggen ja sorry ik kan der ni aan doen ik ben tege 5km/h naar hier gekomen

Zo nice die sneeuw

Comment

Working...
                                          X