Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisterenavond om 17u30 vertrokken uit Dessel naar het concert in Brussel in Vorst Nationaal. We waren er om 20u25... En dat is dan nog omdat ik Brusselse binnenbaantjes goed ken (via Tervuren en Ukkel) en we niet de Brusselse ring hebben genomen waar alles muurvast zat.
Vanaf Diest waren de banen goed bereidbaar. In de kempen was het echter 30 km/u rijden overal... Het was is een leuke ervaring (toch als je er zonder kleerscheuren vanaf komt natuurlijk!) Normaalgezien zou ik in zo'n geval binnenblijven omdat mijn auto me te lief is voor een bluts of een slippende tegenligger.
Ook grappige taferelen gezien, maar ik had mijn camera niet bij
Moest vandaag in 's-Hertogenbosch zijn. Was ganse dag druk bezig geweest binnen en had niet gezien dat het zoveel gesneeuwd had.
Direct naar ondergrondse garage gerend en met veel moeite en slippen auto toch naar boven kunnen rijden. Echt geluk gehad.
Dan rond 18u vertrokken vanuit Leuven. Tegen 15km/u naar ring van Brussel, daar anderhalf uur stil gestaan. Tegen 75km/u naar Antwerpen en vanaf dan was het bijna perfect. Echt de Nederlandse wegen waren volledig vrij gemaakt
Al bij al 4u gedaan over 170km
Gisteren om 15.00u in Bourseigne-Neuve in Frankrijk.
Op nog geen 20 minuten was daar alles dichtgesneeuwd, en dan zijn er nog zo'n idioten die daar een rondrit gaan doen.
Gisteren op het nippertje een ongeluk vermeden, ik rij net een bocht in, komt er van de andere kant een corsa dwars op me af geschoven. Heb me opzij gegooid, en hij is tussen mij en mijn achterligger door gegleden half de gracht in
Gisteren op het nippertje een ongeluk vermeden, ik rij net een bocht in, komt er van de andere kant een corsa dwars op me af geschoven. Heb me opzij gegooid, en hij is tussen mij en mijn achterligger door gegleden half de gracht in
amai... toch even warm gehad in die koude zeker? :o
is nog tof rijden zo met zulke auto's ...
maar moet wel heel voorzichtig zijn :o :p
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
ah ja ALexander, ik heb u bericht gekregen, ik ben er is naar gaan zien met Dimi maar ik denk dat die Hannspree geen echte is, hij ziet er maar raar uit
Comment