Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet sneeuwde het hier ook, wel veel minder dan op die foto
In het dorp daarnaast ook
Een half uurtje geleden ofzo begon het iet of wat te sneeuwen, ik dacht we zijn weer vertrokken voor een paar centimeter...niet dus, je ziet het al nimeer.
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
In het dorp daarnaast ook
Een half uurtje geleden ofzo begon het iet of wat te sneeuwen, ik dacht we zijn weer vertrokken voor een paar centimeter...niet dus, je ziet het al nimeer.
Bij ons heeft het ook even gesneeuwd maar het is natuurlijk allemaal weer gesmolten.
Hier ligt er ook zo'n beetje zoals op die foto ongeveer. Ook van voor de middag.
Op de straat hier ligt het nog steeds, maar de andere straten hebben ze gestooid
Se strooien verdomme veel te snel, ik rij veel liever op sneeuw dan op die pap wanneer ze gestooid hebben!
Maandag moet ik nog naar Leuven en ze geven nog meer sneeuw.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik haat sneeuw,vandaag zat er al bijna iemand vanachter op de Audi.
Ben een beetje door het rood moeten rijden of kon een nieuwe achterbumper en uitlaten enzo.... gaan laten steken.
HIer in Aachen heeft het gisterennacht ook gesneeuwd. Niet leuk. Ik heb mn auto terug in de straat geparkeerd, sneeuw en hellend vlak naar parkeergarage is geen leuke combinatie.
HIer in Aachen heeft het gisterennacht ook gesneeuwd. Niet leuk. Ik heb mn auto terug in de straat geparkeerd, sneeuw en hellend vlak naar parkeergarage is geen leuke combinatie.
Idd...ze geven véél meer sneeuw...gaat leuk zijn met het fietsje de eerste dag school...
Achja...béétje slippen kan geen kwaad...speelze
Ja ze geven 2 tot 5 centimeter.
Maar in HBvL spreken ze elkaar wel tegen, vooraan in de krant hebben ze het over sneeuw en midden in de meek minima tot -13°c. In een artikel in de krant word dat herhaald.
Maar als je dan naar het weerbericht verder in de krant gaat kijken, daar hebben ze het amper over sneeuw
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Hier ligt nog altijd sneeuw, zelfs de straat is nog steeds wit
Comment